Spekulaatio-osakkeet ("penniosakkeet", "hypeosakkeet", "pump and dump")

Tää trilleri melkein vaatis oman ketjun :smiling_imp:

5 tykkäystä

Se on nyt voima meidän puolella. Ministeriöltä ei mitään näyttöä ja nyt vaatimus käsitellä nopeennettuna antaa hyvät paineet. Minäpä ostan lisää… Jos saan alle 0.07 vielä

5 tykkäystä

Taas pärisee NAKD, onkohan tämä taas WSB juttuja.

Taitaa selitys löytyä tästä, ilolla kyllä seurannut porukan reaktioita tähän pre-marketin “raketointiin” :grin:

12 tykkäystä

Onko täällä vielä porukkaa mukana Allakos (ALLK) showssa.

En oikeen tiedä mitä ajatella tästä koko osakkeesta, mutta mukana oon vielä, semi-lyhyellä tähtäimellä…

3 tykkäystä

Yleensä jos ei ole mitään hajua niin mielestäni kannattaa miettiä onko järkeä pelata?

Joo kiitos tästä informaatiopläjäyksestä.

Sitähän tässä mietin ja kyselin olisiko muitakin jotka pohtivat ko. firman tulevaisuuden näkymiä.

2 tykkäystä

Jos kassa ei hupene vauhdilla, niin pysyn kyydissä. Toki jos kurssi vielä tuosta huomattavasti kyykkää myyntiin menee, ihan täysi lottoaminen muutenkin tällä alalla olevat osakkeet omasta mielestä.

3 tykkäystä

Haluaisin uskoa, että joulun alla pikavoittoja varten ostaneet olisivat nyt myyneet myytävänsä ja seuraavaksi voitaisiin lähteä rauhallisesti kohti koillista. Mitään faktaa aiheesta minulla ei ole.

2 tykkäystä

Tätä kyllä shortataan myös ihan hulluna…

2 tykkäystä

Se voi olla holdaajille eduksi, jos saadaan joku shorttipuserrus päälle. Tankkaan, jos shortataan alle kahdeksaan.

Tällä ei kuitenkaan pitäisi olla ollenkaan omistajia, jotka ovat joskus kauan sitten ostaneet tätä puoleen hintaan nykyisestä ja nyt yllättäen paniikissa dumppaavat omistuksensa.

2 tykkäystä

Eikös osakkeen arvo olisi 10$ paikkeilla pelkästään lafkan rahoilla, en ole itse tarkistanut asiaa, mutta taisi täälläkin olla esillä

3 tykkäystä

Ja jos osaan oikein tulkita, on tuo yhtiö myös velaton. (Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä. En osaa välttämättä katsoa oikeita rivejä.)

1 tykkäys

Lappu kyykähti kun Lirentelimabin toimivuus ei ollutkaan odotettua. Haaste saattaisi pikaisella vilkaisulla olla se, että firmalla ei ole pipelinessa uutta tulossa eli olivat aikalailla tämän varassa. Pudotus lähes 90$sta kymppiin. Samoin tavoitehinnat ropisivat samaa tahtia. Q3/2021 myynti 0$, tappio 62,73M$ ja kassan hupeneminen sekä tappion kasvu ovat jyrkentyneet rajusti. Näin käy usein lääkekehitysvaiheen loppupäässä, kun testit vaativat enemmän populaa ja pidempiä testiaikoja. Itse katsoisin muita bioja tämän sijaan

2 tykkäystä

Dr. Craig Paterson, MD, Chief Medical Officer of Allakos added, “Although the EGID results are surprising and disappointing, we will continue to analyze the data to understand the results and to determine the path forward for lirentelimab in EGIDs. At present we intend to continue our development efforts with subcutaneous lirentelimab in atopic dermatitis, chronic spontaneous urticaria, and asthma. The atopic dermatitis study is underway and we plan to initiate chronic spontaneous urticaria and asthma studies in 2022 and will continue to advance other programs in our preclinical pipeline.”

Tuli siihen iso mutka matkaan, mutta tuolla näyttäisi katseet olevan silti muissa tutkimuksissa ja tähän ratkaisun selvittämisessä.
Minkäänlaista luottamusta en silti tähän keissiin omista ja pidän nyt käteisiä vaan tässä sen aikaa kun löytyy “pakko-ostos” tai arvo nousee/laskee tarpeeksi :laughing:

2 tykkäystä

Mielenkiintoista spekulaatiota Vuzix-yhtiöstä:

2 tykkäystä

Nyt eletään jänniä aikoja. 80MCAP yhtiölle aika iso diili. Tätä itse betsasin ja muutenkin tuntuu puljulla ihan hyvin bisnekset menevän. Luulisi ainakin pientä nostetta antavan, mutta ei näistä ikinä tiedä.

*edit ja 20m käteistä… :thinking:

3 tykkäystä

2kk mennyt ja täysi radiohiljaisuus tuntuu olevan ainakin Deep Southin twitterin puolella eikä enää ole ollut edes yleisiä alaa koskevia postauksia kuukauteen. Tappiollahan tässä olen kuten kait kaikki muutkin niin pahasti ettei oikein viitsi myydäkään mutta alkaa usko loppua että onko pulju laittanut ovet säppiin ja lähtenyt kesälomille. Toki jos rahaa ei tule sisään pennin jetiä niin turha sitä someakaan kait on päivitellä niin kauan kun ei uutisia ole mutta olisi se mukavaa nyt edes jotain elonmerkkejä kuulla että missä mennään.

1 tykkäys

Helmikuun puoliväliin saakka oli ministeriöllä aikaa toimittaa todisteensa. Oikeuden kuulemistilaisuss on 3.3.2022…tuskin sitä ennen on odottavissa mitään

4 tykkäystä

DSM ehkä pieni vuoto, kun +40% nyt. Tosin pieni vaihto vielä…

5 tykkäystä