Suuri IPO / kaupankäynnin ketju: tekniset kysymykset

Kuten yleensäkin OP:lla tämmöinen sattuu juuri sopivaan aikaan. :face_with_symbols_over_mouth:

3 tykkäystä

Sama. Vähän jännittää, että menikö nappiin vai typotinko. Selviää viimeistään parin viikon päästä :smile:

Mut Nordeahan on melkeinpä kuuluisa siitä, kuinka vähän kuluttaja-asiakkaita siellä arvostetaan. Itse roikun mukana, koska kaikessa kaameudessaan palveluiden käytettävyys kuitenkin hakkaa esimerkiksi Mandatumin, OP:n ja Dansken, joita olen kans elämäni varrella kokeillut.

3 tykkäystä

OP kertoi että tänään merkintöjä on onnistunut. Mutta tutkivat onko laajempi häiriö.

3 tykkäystä

Aina ärsyttää jos listautumisantiin joutuu osallistumaan jonkun muunntahon kuin Nordnetin kautta. Nordnet on ehdottomasti helpoin ja vaivattomin paikka osallistua anteihin.

6 tykkäystä

Täällä sama ongelma et muuten kaikki ok, mutta maksu epäonnistuu (op). Pystyyköhän tuota merkintää maksaa ihan normaalisti verkkopankissa kun tuossa näkyy saajan tilinumero ja viite.? :thinking:

Itsellä onnistui OP:lla merkkaus ja maksu vaikka sukunimikentässä oli koko nimi

6 tykkäystä

Mihin aikaan merkkasit? Ilmeisesti aluksi on onnistunut, sittemmin ei.

1 tykkäys

Onpa kyllä jännä et ongelmia ilmenee, annin järjestäjä evli maksun välittäjä nordea ja pankki josta maksu suoritettaan op. En ole yllättynyt et vähän tökkii :joy:

5 tykkäystä

Vastaanottovahvistus tuli sähköpostiin 10.13. Merkkasin siis OP:n arvo-osuustilille

1 tykkäys

Käytännössä ilmoitus tulee samalla kuin keskeytys. Muutenhan siinä päädyttäisiin antamaan lisätietoja listautumisesta epätasa-arvoisesti (osa on jo merkinnyt, osa saisi tietoa annin suosiosta ennen omaa päätöstään).

2 tykkäystä

Jep tää on ihan älytöntä.

Niille jotka haluaa löytää tämän Nordeassa niin helpoin tapa itselle on mennä verkkopankkiin (huom vanha versio - eikä investor), sitten säästöni ja Sijoitustulosteet - E-tulosteet ja sieltä kuukausiote halutulle AOTIlle, avaat sen niin sieltä löytyy tuo pitkä 35 merkin rimpsu.

10 tykkäystä

Loppui sitten pankin nettitunnistautumisen numerolista juuri tänään. :frowning: Ovat lähettäneet uuden numerolistan, mutta ei ole näkynyt. Eikä sitä numerolistaa voi edes vaihtaa, kun ei ole numeroita jäljellä. Olisikohan hyvä aika vaihtaa pankkia?

Eikö löydy pankkia, johon käy mobiilivahvistus? Sillä pääsee näppärästi Nordnettiin. Ja turvallisuussyistä mitenkään muuten ei Juurikin tilille enää pääsekään.

2 tykkäystä

Sama täällä. Soittelin jo pankkiin ja virkailija antoi ohjeeksi kytkeä SEPA-maksut tilille päälle. Nämä eivät siis ole automaattisesti sallittuja. Noh kokeillaan parin tunnin päästä uudelleen.

Hyvä tietää, tuota kyseistä lappusta en tajunnutkaan katsoa. Nordealta kun on edelleen vanha ja uusi verkkopankki rinnakkain, ja niistä löytyy hieman eri toiminnot ainakin sijoitusten osalta.

Minä merkkasin 9:40 ja silloin OP toimi.
Kannatta varmistaa, että maksurajat on riittävät.

Minulla myös sama ongelma OP:n kanssa, jää pyörimään tyhjää, kun pitäisi maksaa. Upeeta.

8 tykkäystä

Täällä sama ongelma.
Jeejee… näinköhän jää tämä ipo väliin

2 tykkäystä

Itsellä OP hyväksyy maksun, mutta nordea valittaa virheellistä maksua. Tietääkö kukaan, kuinka nordealla jatketaan tallennettua pyyntöä?

1 tykkäys

OP jämähtää hyväksy valtuutus -sivulle joka kerta. OP:n tuntien en syytä muuta kuin sitä…

4 tykkäystä

Ei kai IPO jää väliin kun merkintä ei mennyt loppuunasti. Orthexin kanssa minulle kävi sama juttu, merkintä ei mennyt läpi. Uusi yritys myöhemmin toimi.

Toivottavasti tähän OP ongelmaan saadaan pikaisesti selvyys.

1 tykkäys