Tecnotree sijoituskohteena

Syndicate Tech on mielestäni startuphautomo. Tuskin kovin menestynyt sellainen. Tecnovos on toiminut tässä hautomossa (vrt Maria Helsingissä). Delilah Digital Marketing voisi olla Syndicate Techin LLP edeltäjä ajallisesti kun vertaa.

Syndicate Tech LLP on ihan oma yhtiönsä.

Ennemmin Ayeshwarya Syndicate → Tecnovos->Pericius

Tecnovos on kehittänyt " Ayshwarya pankille" ( Finbus) oman sovelluksen. Samaa tai osittain samoja ohjelmistokomponentteja löytyy varmasti myös Tecnotreen tuotteista. Zehn Advocates on Bengalurussa ja Delhissä toimiva lakitoimisto, jonka perustajia Karthik Ravichander oletettavasti on. Heillä voi hyvinkin olla myös CFO palvelut. Tämä yhtiö on tehnyt ja oletettavasti tekee edelleen myös Tecnotreelle töitä. Lakimiehen ominaisuudessa hän ja kumppanit ovat perustaneet paljon yrityksiä.

Itse en löydä hänen linkedin profiiliaan. Tämä RocketReach on ainoa mitä olen löytänyt.

Ayshwara Bank on siis toiminut Finbus Solutions LLP alla. Tecnovoksen/Pericius on tehnyt heille softaa. Ravichander ja Kaustubha lakimiehen roolissa perustaneet yrityksen mahdollisesti toimeksiannosta.

Ja kun tietoja ei ole, niin ei varmaan kannata spekuloida. Ayshwarya pankilla ei tosiaan ole mitään tekemistä Tecnotreen kanssa, varsinkaan kun Tecnotree ei ostanut Periciusta yhtiönä.

MoneyWalker on tehnyt ansiokasta työtä kaiken kaikkiaan. Hän on myös näihin kysymyksiin ( 10.8 laadittu) itse hakenut vastauksia ja tuonut ne foorumille tiedoksi.

Meillä jokaisella on omat motiivimme, eikä siinä mitään.

Lähinnä nostan tässä foorumin ylläpitäjän ja analyytikon roolin merkityksen keskusteluun.

• Onko järkevää erikseen Tecnotreen ainoan analyytikon lähteä kysymään foorumilla esiin tuotuja epäkohtia? Antaa siihen edes mahdollisuutta ( loputon suo) Ehkä korkeintaan käydä läpi tulosinfon yhteydessä.
  • Onko Inderesin toimesta järkevää hehkuttaa muilla foorumeilla asiakasyritykseensä liittyvää " tutkivaa journalismia" ?
    Mielestäni Tecnotree teki virheen, kun edes suostui näitä erikseen kommentoimaan.
8 tykkäystä