Tecnotree sijoituskohteena

Noista tilauksista. Vuonna 2019 tiedotetut tilaukset olivat 15milj taalaa ja 2020 tähän mennessä 16.8milj taalaa. Kuitenkin, tilauskertyma 2020 q1 35.4milj, H1 39.4 milj ja q3 26.7! Tillauskettymässä tuo isojen kauppjen puute näkyy selvästi. Tilauskertymä tulee hyvin tod.näk. tippumaan edelleen, ellei isoja kauppoja ennen vuodenloppua saada.
Tuo suuntaus on ensi vuotta ajatellen mielestäni huolestuttava,

4 tykkäystä

https://store.globaldata.com/report/gddt0377es--tecnotree-enterprise-tech-ecosystem-series/

Iha hyvää listaa ja positiivista tietoa…

” Tecnotree opened a Customer Experience Center in Dubai to enable customers to have an interactive experience with its Digital BSS Suite 5 products.”

6 tykkäystä
7 tykkäystä

Voisiko Inderes ottaa Tecnotreen uudelleen seurantaan kun käänne tapahtui? Tai joku analyytikko.

1 tykkäys

Ei firmoja oteta seurantaan Inderesin toimesta vaan asiakkaan pitää maksaa siitä Inderesille että ottavat seurantaan.

7 tykkäystä

Hmm… Taitaa tosissaa olla nyt niin että hinta laskee tuonne 0,5-,55 tasoille ennen seuraavaa rapsaa. Useemma kerra näkyny myyntipuolella isoja könttejä.

:point_up::face_with_monocle:

1 tykkäys

Ihan normaalia. Tämän vuoksi Tecnotreellä on kiva pelata aina välillä, kun se sitten aina ennen osareita nousee sen 20 - 25 %, ja vähän myöhemmin putoaa taas alemmaksi :slight_smile:

4 tykkäystä

Itselläni raja kulkee tuossa 0.57e:ssa. Sen alitus saisi suupielet kääntymään näin😩
Toisaalta myös ”pedonluku” 0.66e on mielenkiintoinen. Sen ylitys kääntäisi huulet taas näin😀.

2 tykkäystä

Hyvä buugie :blush::ok_hand:

6 tykkäystä

Historia toistaa itteensä eli piirretään loivaa viivaa alaspäin. No mutta toistetaanko myös isku ylös?!

E: Mikä on siis seuraava kunno liike.

Onko hajuja?!
  • Toistaako historiaa eli ylös
  • Vai rekyyliä lisää eli alas

0 voters

:beer:

4 tykkäystä

Www.simplywall.st :stä löytyy näkemystä Tecnotreestä.
Kannattanee käydä vilkaisemassa. :hugs: :+1:
Uutena jäsenenä en osannut kaappailla tietoja kuvina enkä muutenkaan. Olisinko edes sitä saanut tehdä?

1 tykkäys

Huom. Simplywall.st on robottijournalistinen data-aggregaattori, tai mites se nyt suomeksi sanottaisikaan. Lyhyesti, sen sisältö on koneellisesti tuotettua, ravinnoksi sille on syötetty jonkinmuotoisia numerotaulukkoja. Näkemystä se ei siis ota sen enempää kuin taskulaskinkaan, joskin sisältö voi olla katsojan silmästä riippuen helpompaa omaksua kuin jossain muussa muodossa :slight_smile:

Omalta kannaltani menee silloin tällöin pipo vinoon kun yrittäessä etsiä yrityksestä tietoa on monesti niin, että robottien pois seulomista varten joutuu näkemään hölmöä vaivaa.

5 tykkäystä

Joo, onhan tää sivuston “fair value”-arvio aika hurja :smiley:

7 tykkäystä

Pitkästä aikaa tultiin kolkuttelemaan ema50stä. Itse käytin tätä mahdollisuutta kasvattaakseni reilusti omaa positiotani. Viimeisen n. kahden vuoden aikana koronakriisi on ainoa tapaus kun tuon alla on merkittävästi käyty eli aiemmin ainakin ollut todella hyvä ostopaikka.

…mutta nonnerot myy isolla kädellä.

10 tykkäystä

Mikäs tälle nyt tuli?
Kun ei näy mit ihmeempää uutista ja reippaasti alas lasketellaan…?

1 tykkäys

Luulen, että juuri siksi lasketellaan, kun ei kuulu mitään.

2 tykkäystä

Ainakin itse olen ymmärtänyt noista uutisista, että lakko koskee lähinnä maanviljelijöitä ja “blue collar”-työntekijöitä eikä näin ollen vaikuttaisi ainakaan näillä näkymin Tecnotreen toimintaan.

Olettaisin myös, että jos Tecnotreen Intian työntekijät olisivat lakossa (yli 2/3 työntekijöistä) niin yritys olisi tästä velvollinen tekemään tiedotteen pörssiin, mitä ei ole näkynyt.

Vaikka onkin tänään nettona plussalla niin Nordnettiläiset sielä on ylivoimaisesti isoimpana myyjäjoukkona kuten eilenkin. Eiköhän siellä vaan stopparit pauku kun nyt on tultu parina päivänä vähän alas. Voi olla, että menee putoavan puukon jahtaamiseksi, mutta itse ainakin käytän dipit ennen Q4-osaria tankkauspaikkoina :+1:

8 tykkäystä

Usein vähätellään, että ne on Nonnerot jotka myy, ei sillä niin väliä. Kuitenkin, jos myynthalukkuutta on enemmän kuin ostohalukkuutta, niin alas tullaan, oli sitten myyjänä kuka hyvänsä😎

2 tykkäystä

Näinhän tämä toki on. Mutta usein pienissä lapuissa, varsinkin jos ulkkareita ostaa, antaa se hyvää osviittaa et kannattaa olla hereillä, kurssilla on potentiaalia lähteä piakkoin lentoon. En sano et nyt näin tässä tapauksessa kävisi mutta esimerkiksi Verkkokauppa.comilla tämä toimi 4,9 € tasolla mainiona indikaattorina vähän aikaa sitten. Itse olen tänään ottanut tässä pienen avaussiivun.

Tosin näköjään NON on kuitenkin netto-ostaja tänään. MSE tuo nettona suurimman myyntivolyymin.

2 tykkäystä

Lähinnä tarkoitin tällä, että suurin bruttomyyjä on Nordnettiläiset, että tuskin siellä mitään “sisäpiiritietoa” on myyjillä tiedossa, jonka takia kurssi laskisi.

3 tykkäystä