Terveystalo - Terveemmän elämän puolesta

Hyvin pitkälti samaa mieltä, me emme tosin tiedetä miten puhelu meni. Saattoi olla tyyliin: asiakas pyytää meiltä deffaa lainaan, voidaanko antaa. Puhelun aikana on voinut olla hälyä ja puhelun sisältö siksi epäselvä. Soittajan olisi tietysti pitänyt varmistaa, että esimies kuulee ja ymmärtää, mikäli hän ymmärsi edes itse. Tai sitten käyttää vain maalaisjärkeä ja antaa se deffa suoraan. Perehdytys on ollut puutteellinen, ehkä tapahtuneen kaltainen puuttuu sieltä täysin. Aina on kuitenkin mahdollisuus myös inhimilliseen virheeseen, jota mikään perehdytys ei poista.

Yhtä kaikki, Terveystalon onneksi se ei toimi Yhdysvalloissa. Korvaukset olisivat massiiviset.

Toivottavasti ainoa merkitsevä asia eli potilaan tila ei ratkennut tähän kämmiin.

3 tykkäystä