Tokmanni - Mahdollisuuksien valintatalo?

Näin on. Rautiainen nimenomaan painotti, että lähdetään nöyränä liikkeelle, jossa risk-reward ratio on erinomainen ja se riski kannattaa ottaa.

Sellainen sivujuonne Tokmannin Dollar$tore sijoituksesta, kun kyseessä on nimenomaan ruotsalainen halpatavaraketju. Ruotsista saavat todella paljon tieto-taitoa markkinoinnista kaupan saralla. Nimittäin ruotsalaiset ovat “valovuoden” edellä suomalaisia markkkinoinnin saralla. Ihan ammattilaisia. Todella osaavat homman mm. miten kauppa rakennetaan, kulkemisen osalta ja miten tuotteet tulee sijoittaa “huone-periaatteella” kaupan sisällä. Nämä tuli ensimmäisenä mieleen esimerkkeinä. Ruotsalaisilta on paljon opittavaa meillä suomalaisilla markkinoinnissa, joka lisää myyntiä. Ai mistäkö tiedän? Been there. Done that.

6 tykkäystä