Ei tarvitse nolostella. Täällä netissä ei aina tiedä kuka hessu missäkin luuraa. Itsestäni ei vielä parodiahahmoa ole.
Teknisesti laskeskelin TH:ssa olevan vastustason jossain 0,75€:n paikkeilla. Noin 5 v sitten kauppaa on käyty noilla tasoilla huomattavasti ja osa tuolloin ostaneista miettinee myyntiä nyt kun saisi omansa pois. Nyt näyttää käyneen reilusti yli tuon, mutta vaihto on niin pientä, ettei turhan suoria johtopäätöksiä parane tehdä.
Osakekurssin sijaan olennaista on miettiä mitä yhtiössä on tapahtunut oikeuttaakseen kurssinousun, joka on alkanut jo huomattavasti aikaisemmin?
Vastaus lienee että suunta on kääntynyt pohjalta ja toisaalta lyhyellä tähtäimellä eipä paljon mitään.
Toki siellä koko ajan touhutaan, aamupyllistellään ja mestarivalmentajat virittävät asiakkaitaan.
Yhtiö tiedottaa virallisia kanavia myöten todella harvoin. Varsinaiset tiedotteet tulee puolen vuoden välein, paitsi posari mikä tuli ennen joulua.
Sen sijaan somessa tihkuu vähän väliä epävirallisia posareita. Välillä tekee mieli soittaa Jarille ja opastaa kuinka pörssiyhtiön tiedottamista tulisi hoitaa tai olla hoitamatta. Olen pidättäytynyt toistaiseksi ja odotan soittavan minulle, jos jotain.
Olen nyt jo puuttunut keskusteluun liikaa, pitäisi elää niin kuin opettaa.
Vaikeata.