Turha toivo. Olin itse odottamassa ti-iltana Kotkassa ABC-asemalla ruokaani, kun pihalle pamahti bussillinen faneja. Ja kyllähän tuon ymmärtää, että vessaan pitää päästä ja ruokaa pitää saada, mutta kun tuntui koko bussi tulevan sisään ja osa jäi vielä syömään pöytiin. Kerroin henkilökunnalle, että tästä olisi voinut ilmoittaa meillekin ruokaa tilatessa (niin olisimme ottaneet mukaan), ja pahoittelivat kovin tilannetta. Mutta samalla käy sääliksi heitä, joiden pitää työkseen näitä idiootteja palvella. Kiitos tämän, välttelen nyt itsekin juhannuksen ylimääräisiä kontakteja ja seuraan ilmaantuuko oireita, vaikka ensimmäisestä piikistä onkin jo kolmisen viikkoa.
Kuulin myös lähisuvulta (jotka töissä rajalla), että Kymsoten testaajia oli paikalla 2kpl, ja fanit juoksivat vähän joka puolelta ohi, etteivät joutuisi testeihin. Voitte siis kuvitella, mitä se pientä köhää poteva, juhannusbileitä innolla odottava huuhkaja-fani on tehnyt tässä tilanteessa, jos tosiaan testiin joutumisen on saanut käytännössä valita itse.
Ja kun tauti, turvavälit ja hygienia tuntuu olevan unohdettu vähän koko maassa, niin odotan ensi viikolla tuhansia tartuntoja ja useampia kymmeniä (jos ei satoja) sairaalahoitoon. Tämän johdosta menevät ravintolat ja baarit sitten uudestaan säppiin, ja loppuvuoden yleisötapahtumat perutaan. Saisikohan NoHoa shortattua jostain