Alokas haastattelee

Mäkisen Mikon haastattelu on tulossa joskus ensi vuonna, mikä on niin huikea juttu ettei ole tosikaan. En ole ainoa, joka on tästä innostunut! Mikko on vaatimattomastikin sanoen todella kova sijoittaja, mutta pidän myös mm. hänen “jalat maassa”-asenteesta sekä sopivasta vaatimattomuudesta että myös asiallisen laadukkaan tavasta kirjoittaa asioista. Omien ja muidenkin kokemuksien mukaan kyseessä on vieläpä oikein mukava ja kohtelias kaveri. :slight_smile: Katsotaan, missä vaiheessa saadaan haastattelua ulos ensi vuonna.

Muutama muukin kova kaveri on sanonut, että saattaa suostua, mutta katsotaan ja annan heille luvan kieltäytyä, kuten kaikille. Siitä on aina jäänyt hyvä fiilis joka kerran, kun olen kysynyt jotain haastateltavakseni, vaikka olisivat kieltäytyneetkin; jokainen haastatteluihin liittyvä privaviesti on ollut varsin mukava. :slight_smile:

Toivon myös, että yhtiöiden edustajahaastikset antavat teille jotain hyvää ekstratietoutta yhtiöistä ja edustajista, joita voitte hyödyntää sijoituspäätöksissänne.

Haastattelut pyritään tulevanakin vuonna julkaisemaan aina perjantaisin kiireisimpään lounasaikaan mennessä.

Eipä sitten mulla muuta kuin, että jos jollakin on mieli maassa näin uudenvuodenaattona, niin voi laittaa privana viestiä mulle ja vastailen mahdollisuuksien mukaan muun toiminnan sivussa. :slight_smile:

EDIT:

Jos on tylsää, niin tässä voi tutustua uusiin yhtiöketjuihin, joissa on kattavat ja laadukkaat aloitusviestit:

38 tykkäystä