Anora - Brändejä bunkkeriin

Pohjoismaiden johtava viinien ja väkevien alkoholijuomien bränditalo Anora lanseeraa laajan ja monipuolisen valikoiman tuotteita suomalaisten kuluttajien suosimilta viinibrändeiltä alkoholilainsäädännön muutoksen astuttua voimaan 10. kesäkuuta. Lakiuudistus sallii enintään 8 % alkoholia sisältävien alkoholijuomien myynnin päivittäistavarakaupoissa. Johtavan markkina-asemansa sekä Suomessa sijaitsevan tuotantolaitoksensa ansiosta Anora on ainutlaatuisessa asemassa tarttumaan tähän mahdollisuuteen.

Suomen alkoholilain muutos, joka astui voimaan 10. kesäkuuta, sallii jatkossa enintään 8 prosenttia sisältävien, käymisteitse valmistettujen juomien myynnin päivittäistavarakaupoissa entisen 5,5 prosentin rajan sijaan. Suomen markkinoiden johtavana viiniyhtiönä sekä Rajamäellä sijaitsevan tuotantolaitoksensa ansiosta Anoralla on erinomainen mahdollisuus tarjota nyt uusia, innovatiivisia viinipohjaisia tuotteita suomalaisille kuluttajille.

Anoran uusi 8-prosenttisten tuotteiden valikoima kuvastaa hyvin yrityksen viiniportfolion laajuutta sisältäen tuotteita Anoran omilta kuluttajien suosimilta viinibrändeiltä että yhtiön Suomessa edustamilta tunnetuilta kansainvälisiltä brändeiltä. Kokonaisuudessaan myymälöiden valikoimaan tulevat tuotteet kattavat useita kymmeniä erilaisia kuohu-, valko-, rose-, ja punaviinipohjaisia tuotteita jo ennestään kuluttajien suosiossa olevilta brändeiltä, kuten Chill Out, I.L.O., El Tiempo, Lindeman’s ja Two Oceans.

10 tykkäystä