1,6 dieselistä ei ole kokemusta/tietoa, vanhat 2,2 olivat epäluotettavia, muuten hyviä moottoreita, 1,6 diesel mielstäni liian pieni moottori CRV:n.
Työsuhdeautoina: Accord, C5, Accord, Mitsu Evo XI, Mazda 6 2,3, Audi A4, VW Passat nyt. Eivät olleet peräkkäin, välissä omia autoja.
Omia autoja: Passat 1,9TDI 110tkm-297tkm, Ford Orion vähän aikaa, paska, VW Passat 2,0TDI 130tkm -240tkm, Mersu C-sarja 3,0D, Audi A4 2,0TDI 27tkm-97tkm, BMW 5-sarja 3,0D 160tkm-260tkm, Audi A6 3,0TDI Quattro.
Emännällä ollut samaan aikaan (n.15-20 vuotta) Opel Astra, VW EOS 2,0D, Audi 2,0 TDI Quattro, VW Golf 2,0D, VW Golf 1,6D varmaan jotain unohtui.
Hirvitti kun kirjoitin tuota listaa. Varmaan kaikilla tienattu tai myyty voitolla
.
Muutaman noista obntuotu Sakasata ja muutamat Ruotsista.
Bemari oli paras ajaa, ehkä myös siksi kun tykkään takavetoisista, E-sarjalaista myös paljon ajannut, sekin on mukava, uudemmissa 2017–> meinaa olla useita tyyppivikoja.
VAG konsernin autoista paljon kokemusta, en tiedä miksi, mutta yhdestä on hajonnut kannentiiviste, muuten ei ole hajonnut turboja, vajhdelaatikoita yms. mistä paljon kirjoitellaan.
Pitää ymmärtää paljonko niitä VAG konserni kakki merkkejä on myyty kun arvoidaan paljonko vikoja.
Kaikissa uusissakinautoissa on joitain tyyppivikoja.
Nyrkit paskaassa ollut nuorempana itselläkin kun kotona oli vielä autokorjaamokin, niitä autoja ei jaksa listata, mutta Escortilla aloitettiin niin kuin rallien seuraajan pitikin…
Nyt tuon työsuhdeauton lisäksi kesäautona on urheiluauto, pientä nautintoa.
Työsuhdeauto lähtee syksyllä, sitten homaan taas vaihteeksi oman, katsotan mihin päädyn, ehkä citymaasturiin.