Basware osakkeen ketju

Jatkan yksin puhelua. Huomasin 23 euron kohdalla, että nousu tyssäsi, mutta jäi kevennettyä. Kuitenkin mulla olisi ajatuksena holdata kunnes saadaan vajaa 100% preemio ostotarjouksesta.
Pääomistaja purkaa rahasto jaan ja varmasti kauppaa osuuttaan. Ei sitä voi tuonne laitaan laittaa. Se pitää myydä könttänä ja se osuus taitaa olla 25%.muistinko oikein?
Sitä odotellessa vuoden 2020 lopussa pitäisi olla tulos plussalla jos uuteen johtoon on uskominen.

1 tykkäys

Jos laskee takas 16 euron tietämiin, silloin voisi laittaa pilkin

Yhtiö sai hankittua sekä USAan että UK:hon kovan luokan johtajat kilpailijoilta

3 tykkäystä

No hyvä!
Oisko hollannin kähmyllä jotai kavereita alalla.

Hienoa, taidanpa ostaa tätä lisää salkkuun.

Hyvä päätös lienee, q3 meni ihan mukavasti, varmaan jos pääomistajan pitää tästä luopua, niin voitollisena ja hyvin kasvavana saa nyky kurssiin hyvät preemio!
Cloud tilaus kertymä yli 20%!!! Hip hei ja huraa.

17,5 eur tais olla hyvä entry hinta mulle! Ostin kyllä jo yhden erän myös 22,8, joka pudotti voittoja melko lailla.
Joutuukohan ostamaan tänään lisää?

Hommat kuntoon ja hybridi maksuun, niin siitä se lähtee!

Basware raportoi odotuksia selvästi vahvemmasta kannattavuuskäänteestä ja cloud-tilauskertymästä Q3:lta. Pikakommentti: Basware Q3 - odotuksia selvempi tuloskäänne ja vahva tilauskertymä | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus

3 tykkäystä

Tais uusi tj. Olla ihan hyvä rekry ja jos USA ja UK sai kanssa @Petri_Aho mukaan uudet hyvät johtajat, niin tässähän voi kohta huokaista syvään ja nostaa jalat pöydälle.
Hyvä Petri! Hyvä Claus!

Oliko haastattelussa tai jossain, että suurin osa veloista oli maksettu. Tippuuko rahoituskulut?

Ei tipu merkittävästi rahoituskulut, koska pois maksettu 30 MEUR laina oli merkittävästi nykyistä lainaa matalampi korkoisempi.

Mielenkiintoista muuten, että tietojeni mukaan ainakin 3 uutta USAlaista sijoitusyhtiötä on ilmestynyt Baswaren omistajiksi hieman alle 5 % omistuksilla.

3 tykkäystä

Eli ne oli maksettu sillä hybridillä. Kai ne saa hyvillä näytöillä tilalle järkevämmän lainan, jos jatkuu hyvin?

Kyllä mä lähtisin siitä oletuksesta, että rahoitusrakenteeseen ei tule lähivuosina muutoksia.

Lisäksi kannattaa huomioida, että se 50 MEUR laina ei ole hybridi, vaan senioriehtoinen laina, jossa on mahdollisuus korkojen pääomittamiseen ja kiinteä 5,5 vuoden laina-aika. Se voidaan maksaa takaisin etuajassa, mutta siinä on 40% exit-fee.

Mikäs tuota Baswarea tänään noin paljon kiskoo ylöspäin?

Asiasta mainittu tuolla eli syynä Baswaren mainitseminen eräässä Kauppalehden uutisessa :roll_eyes:

1 tykkäys

Päivän Basware-mysteeri. Mikäs sitä nyt yhtäkkiä vetää alas?

Vai onko tämä näitä “olematon vaihto, pieni kiska joten mystisiä ovat kurssien liikkeet”?

Tuskin mitään kummempaa syytä? Olisikohan hätäisimmät kotiuttamassa voittoja ja se on aiheuttanut ketjureaktiona paniikkimyyntejä kurssin laskiessa? Nyt voisi tankkailla lisää.

Jep, mulla ainakin oli n. 1/5osa stopparilla ja laukesi myyntiin.
Ei kuitenkaan muuta näkemystäni. 17,5 asti kuitenkin nousua.

Sitä itsekin vähän että onko tämä nyt vaan ostopaikka, vai onko jossain joku uutinen jonka olen missannut ja olen ottamassa koppia tiiliskivestä joka on matkalla alaspäin.

1 tykkäys