Basware osakkeen ketju

Täysin totta. :slight_smile: mielenkiintoista nähdä miten homma etenee, hyviä asioita on tapahtunut ja suunta rupeaa olemaan oikea. Itse kyllä uskon, että hyvä meno saadaan pidettyä yllä. Kuitenkin siinä vaiheessa kun asiakas alkaa tuottamaan, se tuottaa hyvin ja erittäin pitkään.

Itse näkisin erityisen suuren potentiaalin eri maiden julkisilla sektoreilla. Esimerkkinä tämänvuotinen Tanskan julkisen sektorin hankinnasta maksuun diili. Sieltä syntyy nopeasti isojakin kauppoja, ainut raskas integraatio tottakai siirtää tuotot tulevaisuuteen… mutta pitkässä holdissa :smiley:

1 tykkäys

En minä ainakaan olisi mukana edes nykyisellä positio lla jos mitään positiivista ei olisi itse yhtiössä tapahtumassa taustalla vaikka osto huhuja onkin.

2 tykkäystä

Veikkailen että Q1-2/2020 tapahtuisi omistuksissa jotain. Painopisteellä Q1. Odottavan aika on pitkä. Bloomberg vissiin arvioinut että 75 prossaa Arrowgrassin likvideimmistä sijoituksista realisoidaan tämän vuoden puolella, basse saanee odottaa hyvää hetkeä vielä. Toivottavasti löytyy koko potille ostaja ja hyvään hintaan :slight_smile:

1 tykkäys

toivotaan ev sales kerrointa 5-6 ainakin :slight_smile:

3 tykkäystä

Dumppaako tätä pihalle joku isompi :thinking:

Itse en ole ainakaan huomannut mitään ihmeimpiä.
Kuinka niin?

Kerkesin jo vilkuilla itekki ja taitaa vaan maailmanlopun merkit olla lapun kauppaajilla okulaareissa jostai syystä. :roll_eyes:

1 tykkäys

Joo, Basware on suhteellisen volatiili osake. Katselin muuten suurimmat omistajat listausta ja Markku Kaloniemi näytti kasvattaneen osuuttaan 217%. Ilmeisesti Markulla ainakin uskoa riittää :face_with_monocle:

3 tykkäystä

Tähtisalkunhoitaja Kaloniemi ottanut vahvaa näkemystä kyllä.

Minusta näyttää että hintaa pidetään alhaalla teennäisesti, enkä jotain kohta tapahtuu?:thinking:

4 tykkäystä

Hän on vissiin ihan hyvin päässyt tienaamaan yritysostoilla. Näinköhän olisi haisua tästäkin…

1 tykkäys

Vieläkö tämä lappu kannattaa laittaa holdaus osastoon tälle vuodelle, vaikka noussut viimeisen 6kk aikana 35% Mietteitä?

1 tykkäys

Minä ainakin holdaan

1 tykkäys

Holdissa on tukevasti.

1 tykkäys

Taskussa on ja pysyy

1 tykkäys

En usko, että tämän kanssa hätää on, vaikka yritysostoa ei ihan lähiaikoina tapahtuisikaan. Pitelen kiinni.

Hyvässä vedossa jälleen

2 tykkäystä

Ostotarjous voi tulla hetkenä minä hyvänsä

3 tykkäystä

Itse ostelin tätä alta 24,00 pari kertaa. Olen alkanut näkemään myös hyvän mahdollisuuden tilin tekoon :+1:t2:

2 tykkäystä

Tänään keulinut kyllä oudon paljon. Tietääköhän joku jo jotain, vai onko tämä nyt vain taas spekulointia.

No, istun oman kasani päällä ja odottelen…

1 tykkäys

Täähän on mennyt jo useamman kuukauden ylös ja alas 22-25€ tuntumassa. Huomenna taas lasketellaan :thinking:

1 tykkäys