Osakesijoittaminen

Bilot Oy pörssiin

Bilot Oyj: Bilot on valittu Wihurin tietojärjestelmien kehitys- ja ylläpitokumppaniksi | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus

4 tykkäystä

Tannerin seuraava siirto:

B

3 tykkäystä

Toi muutaman osakkeen myyntikö romautti kurssin? Vai onko muita uutisia?

Itse en ole nähnyt uusia uutisia Bilotista ainakaan. Kurssi nousi aika reippaasti viime perjantain tilauksen jälkeen.

Terveisin,
Joni

4 tykkäystä

Tasan 1v listautumisesta. Sisäpiiri saanee myydä.

8 tykkäystä

Ainoastaan yhdellä omistajalla käytännössä osakkeita tämän päivän vaihdon verran, BCore Oy. Heillä yli 1,9 miljoona osaketta, omistus noin 39% yhtiöstä. Olen 99% varma, että he olivat myyntien takana.
Jännä nähdä paljonko he aikovat vähentää omistustaan ?.

1 tykkäys

Sisäpiiri osti

Itse taas olen 99.99% varma, että he eivät ole myyntien takana. Vaikka osaketta vaihtuikin 251k eilen, niin tietenkään kaikki läheskään eivät tulleet samalta myyjältä. Itsekin myin 5k, vaikka en eilen aamulla omistanutkaan yhtään osaketta.

2 tykkäystä

Bilot normaali päivävaihto 1000 -10 000kpl, eilen vaihto +251 000kpl.
Toiseksi suurimmalla omistajalla on osakkeita +167 000kpl. Ei tietenkään koko vaihto tullut yhdeltä, mutta jos edes 50-60% tuli yhdeltä myyjältä niin myyjän oli oltava Bcore Oy.
Seuraavat päivät näyttävät kuka oli, kun ilmoitus tulee. Jos ei ollut Bcore niin pakosti oli joku top10 omistajien yhteismyynti, muuten eiliseen tapaiseen vaihtoon ei päästä.

1 tykkäys

Kävin läpi kuunvaihteen listauksen. Edellisestä omistaja listauksesta poistuneet

Rednaut Oy 52500 kpl
Aho Mika Petteri 38250 kpl
Sipilä Miika Johan 38250 kpl

Tänään vaihtoi poh sisäisesti lappuja 285000 kpl hintaan 7,35. Suurimmalla omistajalla ainoastaan näin paljon. Ostaja pääsee suoraan toiseksi suurimmaksi omistajaksi.

2 tykkäystä

Sieltä odotetusti Bcore ilmoitus.
Lienee useampi ostaja sillä vastasi 5,7% - eikös sekin pitäisi liputtaa? Vai saako viiveellä?
Myöskään johdon osalta ei tullut liputuksia.

Olisiko rahastoille mennyt? On nimittäis melko ohut rahasto ja instikkaomistus Bilotilla.

First Northissa ei taida olla liputusvelvollisuutta.

1 tykkäys

Ja nyt ilmoittavat henkilöstöannista.
Pääsevät ostamaan euron halvemmalla millä eilen myivät?

1 tykkäys