Coeus Invest -erikoissijoitusrahasto

Onneksi itselläni oli salkkuni kokoon nähden melko pieni summa kyseessä mitä tähän rahastoon sijoitin. Ja senkin laitoin vasta viime joulukuussa eli turskaa on tullut nyt sellainen 10-15% kun en tiedä lopullista tilannetta. Voin kyllä sanoa, että salkun aloittamisen ajoitus oli kyllä huonoin mahdollinen kun kunnon rysähdys alkoi. Toisaalta itse laitan sen myös ammattitaidottomuuden piikkiin. Kyllä huippusalkunhoitajan pitäisi ymmärtää ettei rahastoa kannata perustaa kun kaikki on täysin kuplassa. Se mihin silti henkilökohtaisesti olen enemmän kuin pettynyt oli salkun jatkuva veivaaminen pelkotilassa ja juuri kun nousu on alkamaisillaan sen laukkauttaminen. Siitä mä saamari nimenomaan näille salkunhoitajille maksan ettei tällaista tapahtuisi. Viime kuussa sijoitin vähän isomman summan (minimi 50k€) Propriukseen. Rahaston aloittaminen osuu täydelliseen ajankohtaan ja tuskin on sattumaa tämä. Siinä sentään salkunhoitajina toimii ammattilaiset ja voi luottaa siihen, että kun salkun suurin sijoitus tällä hetkellä WithSecure vähän punertaa, niin ei olla samantien lyömässä laitaan.

3 tykkäystä