Crypto.com ja muut korttimaksukryptocashbackejä tarjoavat

Kyllä voi jättää. Itselläni on 1000 cro stake Ruby-kortissa ja edut ovat jatkuneet. Toki ensi vuoden alussa, kun Spotify-etu päättyy niin pitää tätäkin miettiä.

1 tykkäys

Spotify-edun poistumista en ollutkaan itse huomannut.

Jokainen voi miettiä, mitä tapahtuu, kun Spotify-etu loppuu ja Ruby-kortti ja sen stake muuttuvat täysin arvottomiksi. Voi olla pientä myyntipainetta edessä.

Kuvaa nähdäkseni hyvin Cryptocomin tilaa, että tämän hetken “kovin” sisäänheittotuote on mahdollisuus, että tilille tupsahtaisi vahingossa miljoonapotti.

9 tykkäystä

Olen pohtinut kovasti minusta hieman yllättävänkin nopeaa etujen karsintaa etenkin näissä matalissa korttitasoissa. Syynä voi olla se, että Crypto(.)comilla ei menekkään kovinkaan hyvin, tai sitten se, että se haluaa tietyistä asiakasryhmistä eroon. Molemmat ovat hyviä syitä myös minulle irrottautua Cronos-coineista. 3500 euron korttiin jää tärkeimmäksi eduksi ainoastaan lounge. Hauskaa lounge-edussa on se, että se säilyy, vaikka staken lopettaa. 35 000 euroon minulla ei rahkeet riitä. Minulle on tullut siis sen tyyppinen ajatus, että Crypto(.)com haluaa siivota minun tyyppiset asiakkaat pois. Heille taasen kelpaavat asiakkaat, jotka pystyvät korkeampaan riskiin. Ehkä korkeammalla riskillä pelaavat tarttuvat kirjaviin kaikenkarvaisiin NFT:hin ja random coineihin herkemmin. Nämä ja kaiken maailman aarrelaatikot saa Crypto(.)com -sovellukseksen näyttämään lähinnä naurettavalta kuin vakavasti otettavalta kryptopankilta.

Spotify-edun päättyessä jäljelle jää ainoastaan päätös, millä Cronos-määrällä spekuloin Cronoksen mahdollista hinnan nousua. Mutta olenko pettynyt Crypto.comiin ja Cro-stakeen? En ole pettynyt. Syynä on toki Cronosten osamyynti juuri ennen ensimmäisiä korttiheikennyksiä. Ehkä jos olisin päivittänyt Royal Indigo -korttiin vuoden alussa, niin olisi varmaan harmittanut suoratoistopalveluiden etujen lopetus ja coinin hinnan kehitys, joka on noin samalla tasolla kuin aloittaessani.

Voiko olla kuitenkin niin, että Crypto.comilla ei menekkään kovin hyvin. Ehkä korttien käyttäjät eivät olekkaan siirtyneet niiden palvelujen pariin, mitkä piti tuoda voittoa Crypto.comin tilille. Ainakin oma näkemys on sellainen, että kryptopalveluiden käyttäjät eivät ole uskollisia yhteen palvelun tarjoajaan. Minäkin jonotan Plutus-korttia numerolla 16567.

8 tykkäystä

:man_shrugging:

13 tykkäystä

Tässä toinen syy karhumarkkinan lisäksi miksi crypto.com vetäytyi diilistä.

Tänään ei onnistunut nettiostos CDC Visalla kun vahvistuskoodi ei koskaan tullut perille. Saa nähdä onnistuisko huomenna.

Itsellä samaa ongelmaa välillä op:n kortissa. Itsellä ongelma korjaantunut puhelimen uudelleen käynnistyksellä. Vika voi myös olla visa/crypto.comin puolella

Kannattaa hankkia Curve tuohon väliin. Lisää optioita jos hommat ei toimikaan. Itsellä toimi ainakin eilen tätä kautta kortti oikein hyvin.

1 tykkäys

Tekativiestit kyllä muuten tulee läpi, niin tuntuu ettei olisi puhelimesta homma kiinni. Aiemminkin joskus tehnyt että koodiviesti tullut muutaman tunnin viiveellä mutta nyt ei ole vieläkään kuulunut.

Ei millään jaksa enempää alkaa säätämään. Tuntuu että toi Visa ajetaan CDC:n toimesta koko ajan huonommaksi tuotteeksi että saatan siirtyä kohta kokonaan käyttään Norwegianin korttia.

Eipä toimi tänäänkään tuo nettimaksu, ainakaan tämän kyseisen kauppiaan sivuilta ostaessa. Supportista kysyin niin ohjeeksi sain maksaa fyysisellä kortilla vaikka jo alkuperäisessä viestissä kerroin että nettiostosta kyse…en taida lähteä Saksaan maksamaan. Seuraavaksi ohjeistettiin käydä ensin automaatilla nostamassa pieni summa ja koittaa sit uudestaan. Taidanpa siis maksaa muulla kortilla.

Aiempi innostus koko palvelua kohtaan alkaa kyllä kääntymään pikkuhiljaa aika negatiiviseen suuntaan.

3 tykkäystä

Tiistaina oli ilmestynyt lompakkoon oikea määrä eth pow:ia. Vaikka ei rahallisesti merkitystä niin hyvä että meni oikein.

1 tykkäys

Eilen tein Plutus-kortti tilauksen kuukausien jonotuksen jälkeen. Alkoi sovellus jo hieman näyttäämään jotakin esim panttaamani eurot ja 10 dollarin jonotus-Pluton, joka oli noussut 24 euroon.

Aloitin myös lopuista Cronos-coineista luopumisen aloittamalla noston defi-korkokikkareesta. Tässä on vajaan kuukauden nostoaika. Korttisteikki on tarkoitus jättää Crypto.comiin.

2 tykkäystä

Onko kukaan vielä saanut korttia ? Tokenit eivät näköjään ole ainakaan vielä lähteneet liikkeelle. Kolmessa lompakossa käytännössä kaikki tokenit.

1 tykkäys

@Damezumari on ollut kortti käsittääkseni jo pidempään. Kortti pitäisi tulla parin viikon päästä minulle. Onhan tämä selvästi pienempi projekti kuin Crypto.comi.

Tämä näyttääkin vähän paremmin. Onhan noita tokeneita lähtenyt liikkeelle. 87% näköjään vielä plutuksen reward poolissa.

1 tykkäys

Tilisiirrolla ei mene kuluja, tuo kortilla kortin lataaminen on ollu jo kauan 1% kululla…

2 tykkäystä

Plutuksessa on kyllä aika paljon kuluja kanssa.



4 tykkäystä