Dynacert - Kanadalaista osaamista

Moikka! Tili on Nordealla ja huomasin, että huomenna saisi eurolla ostaa Toronton pörssistä. Minulla ei kuitenkaan ole valuuttatiliä, sellainen varmaan kannattaisi olla? Tämä olisi ensimmäinen ei-suomalainen osake. Tietääkö joku kuinka kauan valuuttatilin avauksessa kestää? Chattibotti ei osannut auttaa.

2 tykkäystä

Valuuttatilistä ei hyötyä nordealla. Joutuu vaan nielemään automaattisen valuutanvaihdon kulut.

No sehän olis itselle melkein jopa selkeämpää :smiley: Kiitos vastauksesta

Valuutanvaihto on Nordeassa aina 0,3% suunta ja valuuttatilejä ei siellä tosiaan ole.

Usko on kova, paljon 1 CADin warreja jaettu joten intressejä on saada kurssi hilattua ylös.

Plus näen tämän erittäin vahvana ostokohteena jollekkin Contille tai Boschille.

3 tykkäystä

Aika huonosti dynasta tietoa löytää kun lähtee etsimään, videolla kaveri toteaa olevansa somenkanssa old school😃

5 tykkäystä

Kai 220MCAD market capin omaavan firman leivissä on joku joka hanskaisi tiedottamisen sekä Youtubet, Twitterit ja/tai Instat?

1 tykkäys

laitoin s-postia Dynacertille, saapa nähdä vastaavatko :smiley:

17 tykkäystä

Mitä sinä niille laitoit?

voin referoida, jos vastaavat.

3 tykkäystä

Kohtalaisen pikaisesti pyyhkäisin läpi Dynacertin videot ja muuta materiaalia. Idea ja teknologia vaikuttaa yksinkertaiselta ja toimivalta, mikä on hyvä juttu, mutta toisaalta herättää kysymyksiä. Miksi dieselmoottorien valmistajat eivät ole lisänneet vastaavaa teknologiaa omiin tuotteisiinsa? Eihän tämä mikään uusi juttu enää ole, joten aikaa on ollut reagoida jo vuosia. Motivaatiota teknologian käyttöön pitäisi ainakin olla: päästöjen vähentämiseen on kova paine ja pienempi kulutus taas olisi merkittävä kilpailuetu.
Ratkaisua on kehitetty ja testattu jo vuosia. Miksi julkaistut testit ovat niin pieniä volyymiltaan ja kestoltaan?
Miksi “pääkonttori” näyttää neuvostoliitolta?

6 tykkäystä

Varmaan kouvolassa oikeasti valekonttori.

11 tykkäystä

Erittäin hyviä pointteja. Jos tämä tosiaan on niin hyvä tuote, niin miksi pöhinä sen ympärillä on lähes täysin nollassa. Testejä on tehty, mutta hyvin pienimuotoisesti ja miksi tätä ei ole esimerkiksi tehty käsikädessä jonkun autovalmistajan kanssa? Surkealta näyttää kyllä koko puljun tulevaisuus, onneksi en ole tankannut tätä kertaakaan lisää.

Oli siellä ainakin ihan jonkin mittainen listaus valmistajista joiden takuut on voimassa, vaikka Hydragen pömpelin asentaisi rekkaan.

Hahahahahahah voin sanoo että pitkälle oon omilla perskutinoilla päässy ja tehny aikas paljo rahaa mutta nyt kyllä vähä koettelee jo omaakin pokkaa kun kattoo ton videon + pääkönttorin kuvaa :rofl::rofl: nauroin vedet silmistä… piilottakaa vaan tää viesti jos siltä tuntuu :ok_hand:

2 tykkäystä

Missäs tämä lista on?

1 tykkäys

Nyt en kyllä muista, mistä sen lukaisin. muistin varassa ollaan. Pitäs varmaan tietokoneelle laittaa kansiot eri firmoille ja kerätä talteen.

ei kauaa googlettanu, lukaiskaa nyt tekin, mutta sivulta 29-> taitaa olla warranty asiaa.

1 tykkäys

Minulle omistajana kelpaa tuollainen kustannustehokas “Kouvostoliitto HQ” kunhan tuotetta valmistuu ja liikahtaa asiakkaille.

6 tykkäystä

Minkälaiset vaatimukset on päästä tuolle Toronton listalle, luulisin että jotain muutakin vaaditaan kuin potentiaali.

1 tykkäys

Kuka ostaa tämän tuotteen satojen autojen laivastoonsa ilman, että on miljoonien kilometrien kokemusta ja vuosien käyttöä nykyautojen moottoreilla? Tuo vakuutus, jossa luvataan korvata moottorin korjaus ja mahdolliset rahalliset menetykset ovat ainakin itselleni ehdoton no no, jos tätä yritettäisiin myydä minulle (jos omistaisin kuljetusliikkeen).