Dynacert - Kanadalaista osaamista

Tehtaat valmiiksi ja canadassa auki ja tilauksia sisään, niin eiköhän se siitä… Niin kai tässä oletetaan. Siellä mörnii salkussa huonoimpana tällä hetkellä.

2 tykkäystä

Jos firma olisi Yhdysvalloista, PR osasto takoisi juttuja jatkuvasti pihalle. Mun mielestä nyt no news is good news.

Yritin toissapäivänä Twitterin puolella kysellä heiltä tuotantolaitoksista ja koska saavat ne auki, vielä ei vastausta.

4 tykkäystä

Tuplasin oman kasan tänään ja nyt kh 0.7. Edelleen aika pienellä mukana, mutta täytyy kuitenkin jonkin verran ottaa ennen isoon pörssiin siirtoa. Harmi, kun vasta sitten saa siirryttyä Nordeaan OSTille.

1 tykkäys

Minulla sanoo nordeassa…? Olis ihan kiva kun myisivät minullekkin. Screenshot_20200630-233817|250x500

2 tykkäystä

Ei siis pysty vielä ostamaan Nordeasta, koska myynnissä vain kanadan venture marketissa ja Nordea ei tee kauppaa siellä. Nordean osalta täytty siis odottaa elokuuta, kun siirtyy päälistalle.

5 tykkäystä

Kiitos tämän keskustelun ja linkattujen materiaalin itsekin kiinnostunut. Ehkä tätä on sivuttu mutta onko tietoa mikä tilanne aidon myynnin suhteen? Tuotehan vaikuttaa loistavalta diililtä ostajalle ja myyjälle. Myydäänkö tämä aina uusiin tuotantoihin vai jo olemassa oleviin? Voisi kuvitella että koronan takia lyhyellä aikavälillä monella kuljetusalan firmalla on kassa heikossa hapessa ja vaikeuksia tehdä tällaista investointia olemassa olevaan infraan vaikka siinä on selkeästikin hyvä ROI elinkaaren aikana. Mutta toisaalta heti alkuun negatiivinen kassavaikutus. Kiristyvä regulaatio ja vihreät elvytykset tulevat varmasti tukemaan ja buustaamaan myyntiä mutta millä aikavälillä, niin sitä en osaa itse arvioida. Ajattelin kyllä ottaa possan tätä ihan pelkästään fomon takia ja että ehtis ennen noita nuoria robinhoodeja :grin:

1 tykkäys

RH porukasta ei ole vielä huoleta, kun tämä on vain kanukeissa listautuneena ja roboinhoodit voi ostaa vain jenkkilästä. Sitten jos/kun listautuu myöskin jenkkilään, voi olla toinen ääni kellossa, varsinkin jos hommat jo rullaa hienosti eteenpäin :slight_smile:

Eikös Dyna listautunut jokin aika sitten OTC-markkinoille. Eikös sieltä RH pysty ostamaan?

https://www.otcmarkets.com/stock/DYFSF/news?id=264168

Jotenkin muistelin, ettei RH toimi OTC-markkinalla, mutta voin olla väärässäkin. Sitten saattaa olla edesä jossain kohtaa joku kipakka +200% päivä :smiley:

2 tykkäystä

Haluaisin ostaa tätä Nordnetistä. Mikähän on ongelmana kun ei onnistu? Onko tässä tosiaan menossa joku listautumishomma ja osto onnistuu vasta elokuussa?

1 tykkäys

Kanadan pörssit tänään kiinni ilmeisesti jonkun kansallisen pyhäpäivän johdosta, huomenna luulisi kaupankäynnin onnistuvan nordnetissa. Itsekin olin jo lyömässä toimaria sisään, kun katoin tv:sta, että -7% taulussa

2 tykkäystä

Joo siellä on Canada Day.Huomenna sitten uutta matoa koukkuun :+1:

1 tykkäys

Onko jotain syytä olla ostamatta tätä Frankfurtista? Pienempi vaihto?

Todella pieni vaihto

Eikös näillä ollut joku pikkuinen suunnattu anti jolla rahoitus varmsitettiin, että pääsee tuotanto vaiheeseen, koronaa odotellessa.

Tässäpä linkki pörssien aukioloihin, on Nordnetin vanhan sivuston puolelle. Siellä voi löytyä apua, kun tökkii jossakin päin maailmaa :wink::

4 tykkäystä

Kesäkuun puolessa välissä oli 12 miljoonan osakkeen anti, joilla kerättiin reilu 8 miljoonaa taalaa.

1 tykkäys

Näinpä. Siitä tuo kurssin kehitys varmaan kielii… Että epäilyttää ja odottavan aika pitkä.

Itse ajattelin pitää ja jos uskon vahvistusta tulee, niin lisään, ainakaan koko positiosta en luovu.

Rahaa kaiketi on annin ansiosta odotella ja joku ne osakkeet merkitsi.

2 tykkäystä

Näemmä hiukan liian aikaisin lisäilin eilen, kun nyt Frankfurtin pörssissä näyttäisi olevan 0.4€ eli n. 0.61 kanukki-rahaa.

Energiaketjussa sivuttiin Dynaa.

2 tykkäystä