Dynacert - Kanadalaista osaamista

Sitaatti

“Eric Sprott called me up and said ‘Jim I see that Dr. Jorg Mosolf just invested $2 million into the Company and I’d like to do the same’.”

I said, “Well Eric, we’re not looking to raise money, we’re actually very well capitalized but I’d love to have you on board. We ended up having a conversation for about an hour and at the end of the conversation he said, ‘Jim I’ve changed my mind’. Of course my head dropped and I thought what did I say? What did I do? But then Eric said. ‘No I’ve changed my mind. I don’t want to just invest $2 million, I’d like to have 10% of this company’.”

“He said, ‘You know I’m excited about what you’re doing in Europe, I’m excited about what’s happening in the mining industry. The reality is, I believe carbon credits are the next big thing in the in the market. I cannot find a company anywhere that’s in a better position to take advantage of that and that’s why I’m investing in your company’.”

Payne also shares the significance of key milestones achieved in 2020 including an oversubscribed public offering and upgrading to the QX and TSX Exchanges.

Looking at the future opportunities for their technology, he notes, “Today there’s over a 1,000,000,000 diesel engines worldwide and you know diesel engines are going nowhere fast.Governments and organizations are now really looking seriously at how to clean up the air and being very proactive in making sure that we are all doing the right things for the environment.”

“I firmly believe we can become a Fortune 500 company and that is one reason why people are buying our stock today.”

Mukava tarina, mutta kyllä sijoittajana kaipaisi ihan oikeaa tietoa firmasta. Ei paljoa lämmitä, jos potentiaalista markkinaa on mutta sitä ei osata hyödyntää. Mitä tuotannolle kuuluu, ovatko nykyiset tilaukset sitovia ja yritättekö edes markkinoida ja täten saada uusia tilauksia?

6 tykkäystä

Ja tuo Ericin osto oli joskus 2019 loppuvuonna, eli tämä ei ole mitään uutta.

The Company has issued an aggregate of 28,000,000 units (each, a “Unit”) at a price of $0.50 per Unit. Each Unit consists of one (1) common share (a “Share”) and one-half (1/2) of one common share purchase warrant. Each whole warrant (a “Warrant”) entitles the holder thereof to purchase one (1) Share at an exercise price of $0.65 per Share on or before November 26, 2021, subject to 30-day notice of acceleration expiry at the option of the Company at any time if, for any ten consecutive trading days during the unexpired term of such Warrants, the closing price of the Company’s Shares on the TSX Venture Exchange is greater than $0.80. In accordance with applicable securities laws, all of the Shares and Warrants issued under the Offering are subject to a hold period equal to four (4) month plus one day, which will expire on March 29, 2020.

https://www.globenewswire.com/news-release/2019/11/29/1954020/0/en/dynaCERT-Welcomes-Eric-Sprott-as-a-Significant-New-Shareholder.html

1 tykkäys

Rajoitin vähän riskiä ja myin eilen 1/3 osakkeista hintaan 0,59 CAD. Tappiota tuli, mutta jos laskee koronadipin seuduille luokkaa 0,40, niin harkitsen ottavani takaisin.

Tuntuma on, että pitkään saadaan odotella, että luvuissa näkyy positiivista.

Alkaa kyllä hieman kärsivällisyyttä koettelemaan tämä lappu. Ei siinä mitään että ei heti raketoi, mutta se, että joka päivä mennään tasaisesti alas 1,5 - 5 % syö kyllä vähän. Nyt on taidettu 2 viikkoa aikalailla putkeen laskettu.

Pahaltahan tuo näyttää, kun ei tullut edes pientä piikkiä ylös, kun mentiin päälistalle, joten Nordnetin positio jäi myymättä, kun osti Nordean ostille. Nyt on sitten iloisesti gnusin jälkeen pahin turska salkussa ja vieläpä kahdella välittäjällä😅

Voisi kyllä alkaa hiljalleen herumaam jotain positiivista uutista.

1 tykkäys

Ainoa hyvä uutinen tällä hetkellä että ainakin hetkellisesti nyt 3,5% nousussa :smiley: Saisi tosiaan tulla jotain uutta tietoa, alkanut itselläkin mennä hieman hermot. No kärsivällisyys maan perii, täytyy luottaa vain, jos ei luota niin voi myydä samantien osuutensa, itse jään katsomaan tämän kortin

Ainut positiivinen uutinen taitaa olla vola. Tänään mahkut jopa 1kk enkkoihin. Itse roikun vielä täysillä mukana (kh 0,65).

2 tykkäystä

Ite oon kelaillu antaa Dynacertille vuoden loppuun asti aikaa. Jos siihen mennessä ei oo mitään konkreettista tapahtunu niin realisoin tappiot.

Olikos se niin, että kanadassa olevan tehtaan tuotantokapasiteetti on 6000 hydragenia per kuukausi? Lisäksi meksikoon rakenteilla(?) Ja intiaan suunnitteilla tehdas? About 5k cad per hydragen?
Oletetaan tuotantokapasiteetiksi yhteensä vaikka 14000/per kuukausi. 14000x5000=70milj. Vuoteen siis 840milj. Liikevaihtoa laitteista. P/s vaikkapa 5 niin 4,2mrd mcap. Nykyinen 200milj niin 2000% upside. Sitten vielä carbon creditit päälle. Tollasella erittäin yksinkertaisella suuntaa antavalla laskelmalla oon pitäny itteni pois myyntinapilta tässä lähiaikoina.
Aika messeviä tuottoja tarjolla, jos homma lähtee rokkaan. Korjailkaa jos oon ihan pihalla.

8 tykkäystä

Samoilla linjoilla sun kanssa. Itse lisään isosti, jos laskee tästä vähän reilummin, mato on koukussa. Tämä on pitkän siiman vetoa, vaatii kärsivällisyyttä. Tämä joko pomppaa kattoon nopeasti tai sitten pikku hiljaa valuu kohti nollaa. Yhtiön viestintäosasto taitaa koostua 60v marttakerholaisista, mutta tuleepahan rekyyli vauhdilla, jos/kun myynti alkaa toimimaan.

edit: itse olen enemmän laskenut näiden kaivosteollisuuden “diesel-vetureiden” yms. raskaamman teollisuuden laitteiden varaan

10 tykkäystä

Katselkaas muitakin kaupallistamisvaiheessa olleita “vetyfirmoja” ja niiden kurssikäyrää vähän taaksepäin… Sielläkin on suurien lupausten saattelemanakin madeltu jopa vuosia ennen kuin siivet ovat saaneet tuulta alleen.

Matelevan kurssin vielä siedän, mutta sijoittajien ihan aiheellisen tiedonjanon aliarviointia on vaikeampi sulattaa. Katsellaan ja ollaan kärsivällisiä :slight_smile:

4 tykkäystä

Kolmen viikon testiperiodin tulosten perusteellako nämä meinaa massatuotannon aloittaa? Laatukatastrofin jälkeen?

Firma on todnäk puhtaasti insinöörivetoinen - myyntiosaaminen ja markkinointiviestintä vaatisi uusia rekryjä nopeasti. Eihän tässä mitään FB-kampanjaa tarvita, kun B2B kauppaa tehdään, mutta sellaista agressiivista imago-kampanjaa huutaa kyllä.
Itse en pidä tätä vety-firmana, vaan sellaisena ylimenovaiheen ratkaisuna - nopea takaisinmaksu investoinnille, halpa ja helppo asennettava. No brainer. Mitä itse olen lukenut, ei tuo vedyn syöttö imukanavaan mitään vahinkoa/vaaraa aiheuta. Lämmönnousu on niin pieni. Tässähän lopulta ratkaisee niiden softan älykkyys, joka säätää ja huomio myös nuo lämmöt.

10 tykkäystä

Tietoa löytyy todella vähän eikä tunnu firman markkinointi osasto osata touhujaan yhtään. Mikä siinä mättää? Onko oikeasti jotain pahasti vinossa?

Mateleva kurssi ei niin haittaa jos tuote kerran on mitä on luvattu (hitaan varmasti ylös) khh .48cad

Minua alkoi haittaamaan, niin jätin jämät, siitä saa raketoida tappiot pois, jos niikseen on, mutta seuraan taustalta pikku positio lla.

Malttia tämän kanssa, tuo linkki aikaisemmin kannattaa kuunnella. Iso pyörä pyörimässä kunhan saavat tehtaan auki. Jakeluverkostot rakennettu, prosessit hiottu.

En tosin ymmärrä miksi tehdas on vielä kiinni, mikä lienee peruste?

Btw hinta 9000 taalaa class 8 rekalle, takaisinmaksuaika 9-12kk. Nobrainer jokaiselle kuljetusfirmalle

2 tykkäystä

Olipa iso volume tosiaan erityisesti viimeisen 15 minuutin aikana. Kokonaisvolume päivältä 2,49 miltsiä.

Itsekin hyppäsin tähän kyytiin 0,54 CAD entryllä. Vähän keulien ennen 200 viikon liukuvaa keskiarvoa (0,51 CAD) johon Dynan reaktiot on olleet varsin mielenkiintoisia viime vuosina. Samalla seudulla nyt myös viimeisimmän ison swingin golden pocket (0,54 - 0,56 CAD). Näytti sulkeutuvan sen yläpuolelle päivän päätteeksi.

Katsotaan jatkuuko mahalasku ensi viikolla. :smiley:

3 tykkäystä

Minulla irtosi jo aikaisemmin stopparilla 67cad hintaan. Oli ehkä hieman riskialtista näin vähän vaihtavalla. Katselen koko ajan uutta entrya alempaa, koska näen tässä juuri samaa mitä yllä kirjoitettu. Firma tarvitsee kipeästi apua markkinoinnissa ja itsensä esiin tuomisessa. Nyt menee vähän teorisoinnin puolelle, mutta eri asia sitten kuinka tuollaiseen firmaan on työntekijänä kiinnostusta tai firmalla itsellään halua tai näkemystä tuoda sisään osaamista. Vahvasti insinöörivetoisissa firmoissa harvemmin osataan arvostaa strategista markkinointia, ei toki aina näin, mutta valitettavan usein se nähdään kuluna jota mieluummin ei makseta.

Pidempään firmaa seuranneet, mikä ennen koronaa toimi katalystina että firmaa arvostettiin yli 1cad ja nyt arvostus on koronan jälkeenkin noin puolet tästä? Onko välissä tapahtunut diluutiota tai muuta isoa?

Varmaankin se kun joulukuussa 19 tuli yhteistyökuviot Mosolf Groupin kanssa ja Mosolf Groupin Joerg Mosolf investoi yritykseen lisää.

https://dynacert.com/FileServer/customforms/go-dynacerts/php/tmp/1/2019-12-16%20dynaCERT%20Announces%20Strategic%20Investment%20by%20Mosolf%20in%20Europe

2 tykkäystä

Pikkudiluutiota tapahtunut, suunnattuja anteja pari kappaletta. Suurin hintapomppu tuli muistaakseni TUV tuloksista.

2 tykkäystä