Energia-alan teknologinen kehitys ja sijoitusmahdollisuudet

Voin yrittää pummia sen Degirolle auki, jos muita Degiron käyttäjiä.

e: ei ole kyllä nopeeta toimintaa. edellisessä meni pari päivää

1 tykkäys

Minkä virheilmoituksen sait / kuinka monta lappua yritit ostaa?

Ei ihan lonkalta viitsi itse testailla, kun ei anna tehdä kuin Market toimeksiannon :smiley:

1 tykkäys

Koitin 2000 eurolla, mutta ei onnistunut, jostain riskistä höpisi.

Tuossa kaappaus.

1 tykkäys

Kerro kun selviää mistä voi ostaa OTC pink marketista. Noussut jo parin kuukauden sisällä joku 1000% kun ei ole löytänyt paikkaa mistä ostaa…

Ei ole onnistunut Nordeasta, Nordnetistä tai Mandatumista.

1 tykkäys

Ei saldo riittänyt ostoon

Tuo on sama virheilmoitus jonka Mandatum antaa, kun yrittää ostaa jenkeissä listattua ETF:ää… tuskin on saldosta kiinni.

Tossa vaihdoin 1500 euroksi summan, kyllä sen pitäisi se laskea, ostin jo muuta. 1600 oli jäljellä siinä. Mielestäni ei ollut saldosta kiinni.

1 tykkäys

Kiva kilpajuoksu menos, kuka kerkee tuohon ekana survoo rahat.

2 tykkäystä

EU-komissio julkaisi siis tänään strategiansa vedyn käytöstä. Mulla on n.15 enemmän ja vähemmän vetyyn liittyvää lappua joista kolme oli miinuksella tänään. Voisikohan tästä tehdä johtopäätöksiä lappuja valitessa. Ei ehkä suoraan, mutta jokainen voi vetää omat johtopäätökset omista lapuista. Oman listan koonnut pääasiassa Merin innoittamana reilun puolen vuoden aikana. Kiitos.

2 tykkäystä

Pitäähän sitä kaveria koittaa auttaa
:heart:

2 tykkäystä
3 tykkäystä

Eiliset huhut pitivät paikkaansa.

Tuo eilinen twiittailu Siemensin kanssa taisi liittyä tähän Clean Hydrogen Allianceen?

Timmermans kannattaa ottaa seurantaan btw

8 tykkäystä

No. En pistä pahakseni että huomenna noustaan lisää ja seuraavat 5 vuota sen jälkeen. Paras sijoitus mitä olen ikinä tehnyt.

1 tykkäys

Joo, Nelli on noussut kivasti viime aikoina. Ja hyviä uutisia tulee jatkuvalla syötöllä :slight_smile: Tuli jopa mieleen vähän pelata ja nostaa positio parin myynnin kautta reippaasti.

4 tykkäystä

Tsekkasin Nordnetin posteista.

Saadaan ostella meklarikaupalla puhelimitse Yhdysvaltojen QB- ja QX-, sekä Pink Sheetin Penny Stock Exempt-listalta.

Voisko joku kertoo millä listalla tuo Sunhydrogen Inc HYSR on? Mikä pinkki tuo on, et lähteekö mukaan, jos huomenna soittelee meklarille?
https://www.otcmarkets.com/stock/HYSR/overview

1 tykkäys

Omaan vetysalkkuun valikoitunut nyt seuraavat yhtiöt:

Nikola
NEL
Plug
FuelCell
HCCH

Näistä Nikolaa hieman kevennetty ja tarkoitus ostella takaisin, jos vielä uusi pulkkamäki tulee. NELiä, Plugia ja FC:tä aion seuraavien kuukausien aikana ostella reippaasti, vaikka ehtisivätkin nousta. Näihin laitetaan isoimmat rahat kiinni. HCCH toistaiseksi pienen position tarkkailu, mutta tätä kärppänä lisäilemässä, jos hyviä uutisia kuuluu.

2 tykkäystä

Huh huh, EU:n uusi roadmap ja Merin ostoslista osto/myynti ketjussa. Joutuukohan huomenna taas kaivaa kolikoita taskun pohjalta uusiin lappuihin :sweat_smile:

2 tykkäystä

Joo kerron jos joku muu ei saa tuota selville… laitoin pojan selvittämään tuota. Tämä ilta meni puhelimessa kun piti kuunnella nordean liirumlaarumeita :joy:… Taidan olla sitten ainut joka on pystynyt ostamaan nordean kautta ITM poweria se ei heidänkään mukaan pitäisi olla mahdollista… mutta mulla niitä kuitenkin on heidänkin kautta ostettuna :grin:… Ja olivat muka sulkeneet tuon mahdollisuuden ostaa… no mulla se on on auki aina vaan :grin:. No se siitä :slightly_smiling_face:

3 tykkäystä

No nyt olen kyllä tuosta Itmstä kateellisuudesta vihreä kuin EUn vetyohjelma. Pidempään halunnut ostaa, mutta Nordea ei anna enkä viitsi omistuksiani hajauttaa moneen paikkaan. :smile:

Edit. Miksiköhän Nordea on halunnut kyseiseen osakkeeseen sijoittamisen nimenomaisesti estää tai sulkea? :thinking:

1 tykkäys

Löytyisikö tästä ketjusta riittävän syvää insinööriosaamista, että pystyisi kommentoimaan onko näillä sinkki pattereilla tulevaisuutta kilpailussa litium pattereita vastaan? Kovasti hohkataan ympäristöystävällisyydellä ja kierrätysmahdollisuudella. Kyse ei siis autoista, vaan sähkön varastointia varten. Tuollaisia isohkoja kontteja.

Firma on menossa pörssiin loppuvuoden aikana mergeämällä $BMRG spac:in kanssa. Ostin tuota spac:ia ajatuksella että siitä saattaisi saada pikavoitot, mutta voisiko tässä olla jotain enemmänkin vai voiko heittää vesilintua?

3 tykkäystä