Energia-alan teknologinen kehitys ja sijoitusmahdollisuudet

Juurikin samaa pähkäilin itsekkin. Söikö corona huolet mahdollisen pikkudipin jo valmiiksi pois… :thinking: No, kurssit näyttävät taas vaihteeksi kaakkoon, joten jos huomenna vähänkin laskee niin varma tankkaus ennen osaria… :yum:

1 tykkäys

Multa mennyt ainakin ihan ohi tuo :slightly_smiling_face:… Koska en hirveäsi seuraa Trevonin Twiitejä

Hep. Täällä sujahti salkkuun pikku positio aika hätäisesti. Katsotaan mitä tietoja tihkuu tulevaisuudessa.

Tässä Trevorin twiitti @InvestA

https://twitter.com/nikolatrevor/status/1219181246602809344?s=19

5 tykkäystä

Noinhan se meni, kiitos twiitin etsimisestä. :+1:

1 tykkäys

Minkä välittäjän kautta hankit VectoIQ:n osakkeita?

1 tykkäys

Nordnetistä ainakin löytyy, 15€/toimeksianto.

1 tykkäys

Kuinka monta toimijaa tekee noita vety asemia? Paljon uutisia taas viime aikoina ollut noista tuulihankkeista ja asemista jne.

7 tykkäystä

Jos Toyota tekee polttokenno autoja niin kuka ne kennot toimittaisi heille

2 tykkäystä

Tekevät ne itse.

6 tykkäystä

Onko kenellekään selvinnyt missä suhteessa VTIQ osakkeenomistajat saavat yhdistymisen jälkeen NKLA osakkeita?

https://twitter.com/nikolatrevor/status/1234864155376656395

2 tykkäystä

Terhakka haastattelu🤩

4 tykkäystä

https://www.rechargenews.com/wind/siemens-gamesa-lands-1gw-plus-order-for-top-offshore-model-on-orsted-north-sea-projects/2-1-767330

2 tykkäystä

Se ois super-torstai huomenna, PLUG, NEL ja Ballard esittelee käppyröitä menneeltä vuodelta/Q4:lta. Yhtään ei jännitä, pikku savet kalsarissa… kyseessä kuitenkin H2-salkun isoimmat panostukset :sweat_smile:

7 tykkäystä

No et ole ainut jolla valmiiksi savet ja ei muuten ihan pikku savet pussihousuissa :see_no_evil:… Koko päivän pyöritellyt mitä tekis noo en tehnyt sitten taaskaan mitää… Ei muuta kuin reippaasti huomenna kohti uusia pettymyksiä :nerd_face:. Se on ainut lohtu että minulla on nuo aika reippaasti plussan puolella että ei ihan hirveä tilanne jos lasketellaan ja Plugia minulla ei olekkaan :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Yrittänyt selvittää, mutta mitään selvitystä en löytänyt. Olisi kyllä kieltämättä kiva tietää ennen kuin lähtee VectolQ:n osakkeita ostamaan…

Löytyikin että antavat statementin asiasta kun SEC ym. ovat saaneet paperiasiat kuntoon.

Itsellä ostokset vähän tuoreempaa vuosikertaa. PLUG pysyy salkussa oli luvut mitä tahansa, sen verran monta kertaa pyöritellyt päässäni sen mahdollisuuksista omassa markkinasegmentissään. Edustaa ns. Salkun kovaa ydintä yhdessä Enphasen (Aurinko) ja Vestasin (Tuuli) kanssa.

5 tykkäystä

Jaathan tiedon sitten tänne, jos ja kun Nordnet vastailee Nikolan annin suhteen.

1 tykkäys

Itse ajattelin että kun nyt ostaa vectoQ:n osakkeita, niin ne muuttuu suoraan tulevan NKLA:n osakkeiksi. Ei tarvitse osallistua antiin. Korjatkaa jos olen väärässä.

2 tykkäystä

Ensimaistiaisia NEL:n Q4:sta, livetilaisuus vielä kesken. Business (liikevaihto/tilauskanta) kasvaa ja vahvistuu mutta pakkasella mennään vielä.

7 tykkäystä