Euroopan turvallisuustilanne ja Venäjän aggressiot (Osa 2)

miksi on niin vaikea olla häiriintymättä jos poikkeava näkökulma omaan vahvaan ainoaan oikeaan mielipiteeseen tuodaan pöytään?
“Älä lyö viestintuojaa sanotaan”
tuon oman ajatuksen miten itse tulkitsen artikkelia.
Tuossahan viestinä oli tuotiin esiin mitä vaikuttaminen on. Tuo tykki ammuksen ostaminen on juuri sitä vaikuttamista/ osallistutetaan ihmisiä. Sama kaava toistuu huijauksissa. Varovaisuus minttiin asian kanssa.

Olen sitä mieltä että itse kukin syyllistyy helposti sinisilmäisyyteen puolustussotaa käyvää maan puolelle. aivan kuten äiti puolustaa lapsiaan oli tilanne kuinka väärin jonkin asian kohdalla.
Tätä viestiä myös minusta artikkeli sanoo “sotaa Ukrainassa on marinoinut monen mielipidevallan käyttäjän aivoja kuin hummeria kattilassa, mutta ei sen väliä, sillä sekoaminen, joka tapahtuu Ukrainan nimissä on sitä parempaa sekoamista.”

Tykkiammuksiin on “aina” kirjoitettu viestejä siinä ei ole mitään uutta.
Nyt siitä kirjoituksesta kerätään rahaa. Joka on hieno asia puolustussotaa käyvälle maalle jos asiaa hoitaisi maanpuolustusvoimat? onko näin? nopea googletus tuotti tuloksen että yksityinen opiskelija tehnyt ensi version ja siitä lähtenyt kehitys lähde wikipedia. eli yksityinen rahankeruu kyseessä? ja artikkelissa todetaan että oman uskon asia uskoa rahan päätyvän…

kohde maa on yksi maailman korruptoituneimmasta. tähän kysyin neuvoa tekoälyltä. Eikö saa kritisoida edelleenkään?

Kun tuodaan näkökulmia asiaan rikastuttaa se asian käsittelyä.
Mielestäni hirveän paljon asia noussut esille. Demonisoituminen on kamalaa katsottavaa. Sometuomioita jaetaan taas avokätisesti. Asiaa voi yrittää miettiä omalle kohdalle. jos tuot joukolle poikkeavan näkökulman ja sinut maalataan suoriltaan ties miksi ihmishirviöksi. Ei tällainen kulttuuri ole mistään kotoisin. Siis sama kuin Halla-ahoa tuomittiin ties mistä aikoinaan, kun oli asioissa eri mieltä, mutta jälkiviisaana voin todeta itsekin että kyseessä onkin ollut mestari hyvin älykäs tyyppi.
Tämä on vain mielipide koko asiaan. Saa ja pitää voida kritisoida asiaa kun asiaa!

meidän ei tarvitse mieltä pahoittaa Karin puolesta. Karimme on vahva =)

6 tykkäystä