Faron Pharmaceuticals - Innovatiivisia lääketieteen ratkaisuja

LYNCHEILYÄ AMERIIKOISSA

Kun @Pohjolan_Eka on erikoistunut lyncheilemään kehittyvissä maissa, itse olen keskittynyt enemmänkin läntiseen maailmaan.

4 nations turnauksen välipäivät tarjoavat yksityissijoittajalle mahdollisuuden lyncheilyyn.

Koska Bostonissa ollaan, niin mihinkäs sitä muuallekaan menis kuin Faronin Bostonin toimistolle.

Google näytti kohteeksi tällaista paikkaa.

Se ei kuitenkaan näyttänyt lääkeyhtiön toimistolta, vaan kyseessä oli roskakatos.

Muutaman toimistotalon respan kanssa juttelun jälkeen viimeinkin löytyi oikea kohde.

Olin pohjustanut reissua laittamalla spostia Faronin IR:lle josta @Paavo_Koivisto ystävällisesti vastasikin, ettei Bostonin toimistolla ole paljoa nähtävää, koska operatiivinen toiminta keskittyy Turkuun.

Kriittinen sijoittaja ei kuitenkaan niele IR:n kommentteja sellaisenaan vaan tekee myös oman tutkimuksensa.

Respassa ei tiedetty mitään Faronista, mutta suositeltiin menenään 7. kerrokseen, jossa joitain alan firmoja majailee.

Sinne mentyäni Paavon vinkki osoittautui oikeaksi. Kyseessä oli jonkinlainen toimistohotelli, jonka respa sanoi Faronin pakanneen kamansa kuun alussa. Lopuksi hän kyseli, millä asioilla olin. Sanoin, että lyncheilemässä ja toivotin hyvää päivän jatkoa. Ihmettelin, miten hän ei heti Inderesin piposta sitä tajunnut.

Jottei tämä jäisi aivan nollaviestiksi, niin todettakoon, että juttelin täällä erään biokemian alalla toimivan suomalaisen tuttavan kanssa.

Hän sanoi, että ala on todella kuollut tällä hetkellä ja sijoittajien rahan puuttuessa kymmeniä tuhansia koulutettuja ihmisiä on vailla töitä.

Hän sanoi jonkin tutun työpaikan neljään avoimeen paikkaan olleen 13 000 hakijaa.

108 tykkäystä