Faron Pharmaceuticals - Innovatiivisia lääketieteen ratkaisuja

Näyttäisi siltä että interferon hoidot tulee myös Suomeen Solidarity tutkimuksen mukana:

… Solidarity-tutkimushanke päättyy vasta kun epidemia päättyy. Jos lääke todetaan hyödylliseksi, tutkimushanke muuttuu niin, että kaikki potilaat saavat remdesiviiriä.
”Jatkossa luultavasti tutkimme niin, että osa saa remdesiviirin ja osa yhdistelmähoitoa eli remdesiviiriä ja interferonia. Teoreettinen tausta on sille, että se voisi auttaa. Interferoni aktivoi natural killer -puolustussoluja, ja virusten lisääntyminen vaikeutuu.”
”En osaa arvioida, onko todennäköisempää, että remdesiviiri auttaa yksin vai yhdistelmähoitona, mutta on mielekästä kokeilla molempia vaihtoehtoja satunnaistetussa asetelmassa.”

1 tykkäys

https://twitter.com/KariTikkinen/status/1294646959727411202?s=19

Ei tutkita enää, mutta kumpikin kyllä itsessään pysyy mukana tutkimuksessa.

5 tykkäystä

Mainiota. Aina vain parempi että Suomessakin aletaan tutkia näitä erikseen. Tilanne todistaa sen että interferon hoidot ovat toimineet ja siltä odotetaan paljon. Ainakin enemmän kuin Remdesiviiriltä.

1 tykkäys

Meno on varmaan hurjaa covid-lääketutkimuksissa vaikka Traumakinesta ei vielä isoa positiivista uutista olekaan putkahtanut esille. Asiaa seuranneena luulen että siihen ei mene enää kauan.
Itse myin keväällä jo kaikki pois, mutta sittemmin tuli hankittua reilusti enemmän, koska niin kiintoisa seurattava kaikkinensa.

2 tykkäystä

Ei lisättävä. Ehkä sen verran, että Kari Tikkinen on julkisesti ensimmäisenä sanonut tänään, että Interferonin osalta Solidarity lääketutkimus jatkuu ja “ei kombona” Remdesivirin kanssa.

Se on osalta ollut esillä ehkä Jalkasen viimeisessä haastattelussa, kun hän sanoi, että Traumakine’a tutkittaan Intiassa ja Etelä-Amerikassa ja nyt on Tikkisen kautta vahvistettu, että Interferonia tutkitaan vieläkin osaana Solidarity-tutkimusta; sen lisäksi Jalkanen odottaa Solidarityn tuloksia.

Eli meillä on vahvistus IFN tutkimuksen jatkumisesta Solidarity-kokeessa ja Jalkasen odotus Solidarity’n tuloksista. Eli johtopäätöksen saa jokainen sen perusteella tehdä.

Hyvä on uutinen yhtiön kolmannesta lääkeehdokasta, joka kohdistaa vaikutuksen ihmisen puolustusjärjestelmän säätelyyn ja julkistetaan myös tämän vuoden aikana. Sen lisäksi nii Traumakinen kun Clevegenin kehitysputkessa on vielä monetkin kortit pelaamatta.

6 tykkäystä

Tämä. Mun huomio keskittyi juuri tuohon sanavalintaan heti :slight_smile: Joku näissä Jalkasissa on, että herättää mun luottamuksen. Aina lääkefirmassa riskit on korkealla, mutta olen itse lisäillyt vähän väliä lappuja, vaikka alunperin piti ottaa ihan vähän vaan lottolappuja. Case vahvistuu mielestäni jatkuvasti. Toki, edelleen mennään sellaisilla summilla jotka on varaa hävitä ja näin opiskelijana se vielä vähemmän varmasti kuin osalla muista :smiley:

“Markakorva”
alahan osteleen Faronia. Talouselämä 19.3.2020
Markku lupaa, että kaikille suomalaisille on varastot
valmiina lääkettä.
Yhtiöstä on varmasti kiinnostunut nyt useita tahoja.

1 tykkäys

@Yu_Gong Onko Faron Inderes seurannassa? Tuosta joulukuun kommentista, jossa mainitsit, että yritätte saada toimitusjohtajan haastatteluun on nyt mennyt jo pidempi hetki. Onko mitään mahdollisuutta, että saadaan haastettelu? :grin:

1 tykkäys

Proactive kanavalla on useita haastatteluja.

En saanut viimeks haastattelua sovittua. Voisin kysyä uusiks. Seuranta ja tutkimus voi olla haasteellinen koska on lääketieteellinen yhtiö ja Inderesillä ei osaamista alasta (Tääkin asia voi tosin muuttua tulevaisuudessa).

11 tykkäystä

Tässä ylen uutisessa tuli tähän kiinitettyä huomitota kohdassa, Kuinka ihmisten geenimutaatiot vaikuttavat sairastuvuuteen?.

“Se tiedetään, että virus pysäyttää normaalin luontaiseen immuniteetiin kuuluvan interferonin toiminnan, joka normaalisti toimii viruksia vastaan. Joissain yksittäisissä tapauksissa on nuorillakin ihmisillä on ollut vakavia tautimuotoja ja luontaisen immuniteetin geeneissä on todettu mutaatioita. Mutta tästäkin puuttuu vielä tarkempaa tietoa.”

Eli ilmeisesti juuri toi interfernonin toiminta on aika kriitistä koronasta parantumiseen, kun taas faronilla on tähän täsmä lääke, jos oletetaan että lääke toimii niin kuin pitää ja tulokset erittäin hyviä.

3 tykkäystä

Nyt tavoista poiketen pyydän päivittämään osakkeen kurssia/n. Nordnet on kyykyssä, ostot toista kautta onnistuisivat mutta kauppahinta selviäisi vasta kaupan jälkeen. Mikäli joku ehtii ja jaksaa, niin arvostaisin kovasti tietoa suuremman luokan muutoksista, esim. ±10 senttiä (~2%), toki mitä tiheämmin sen parempi.

15 min viivästetty tieto ei paljoa lämmitä, kun avauksessa ilmeisesti otettiin +30 senttiä alta vartissa…

Tarttis niitä luvattuja kauppoja tehdä, notta tämä alkupiikki voisi jo vähän notkahtaa :wink:

4.99e tällä hetkellä.

Nyt selvästi haluat sijoittaa TradingViewiin :smiley:

4 tykkäystä

OT: @Jarnis On minulla TV Pro ja reaaliaikaiset rapakon takaa. En vaan ole shoppaillut kotimaisia livekursseja sieltä, kun ne on nähnyt Nönnerön kautta. Vaan ei auttaisi luottaa.

E: @Jarnis Mutta arvostan kovasti jos jaksat silloin tällöin päivitellä… en nyt pääse säätämään TV:tä. Jos laskisi takaisin 4.7 hoodeille niin voisi suorittaa suunnitellun tankkauksen, muuten pitää nipistää lappujen määrästä.

Noniin eli vähän lisää massea TradingViewiin niin näkyy hesankin kurssit livenä, problem solved :smiley:

Ei näy tässä välittäjäkohtaisia yksityiskohtia Tradingviewissä.

Kurssi alkaa jäähtymään, nyt enää 4.95e.

Meneeköhän nuo aikaisemmin jätetyt toimeksiannot kaupaksi, vaikka Nordnet on alhaalla :thinking:

Pitäisi siirtää OST - > AOT ja olin siihen asettanut 5e rajan.

Kiitän kurssipäivittelystä! Yahoo Finance näyttää Helsinkiin reaaliaikaisen!

Uutisia odotellaan. Kaiken nykytiedon valossa, uutisten pitäisi olla hyviä…minun mielestä.

1 tykkäys

Näyttää hyvältä!
Onko jollain tietoa who:n tämänpäiväisen tiedoitustilaisuuden linkkiä ja ajankohtaa?