Faron Pharmaceuticals - Innovatiivisia lääketieteen ratkaisuja

Taitavat perustuulipuvut jäädä jalkoihin kun nuo kauppaerien koot näyttävät kasvavan.
Ettei vain hieno firma lipsu ulkomaiseen omistukseen?

6 tykkäystä

USA: pörssihän oli eilen suljettuna Labor Dayn vuoksi. Saas nähdä tarttuiko positiivinen vire sinne suuntaan. Pari kertaa olen huomannut, että 16.30 eli silloin kun USA pörssi aukeaa on tehty useamman tuhannen kauppoja. Isoa osaa tuskin kukaan pystyy kaappaamaan, jos nykyiset omistajat pitävät kiinni salkuistaan.

2 tykkäystä

Voisiko tässä olla kyse siitä, että 16.30 saadaan myytyä jenkkiosakkeita jos kassa on ollut tyhjä?

1 tykkäys

Niin no selvitysaika jenkkilässä on 1 päivä ja muualla 2 päivää, mutta onhan ne rahat esim. Nordnetillä heti käytettävissä, korkoa vain joutuu päivältä maksamaan jos samoilla rahoilla ostaa samana päivänä Hesulista mitkä jenkeissä myy…

1 tykkäys

Epäilisin enempi varattomia länsinaapureita.
Ruokahalu kasvoi ja annoskoot piristyivät punasilmän haastattelun jälkeen.

1 tykkäys

Eipä syöpähoitojen kysyntä ainakaan laskussa ole pitemmässä juoksussa…

3 tykkäystä

Jos minä olisin se vahva partnerineuvottelija/yritys, joka aikoo ryhtyä Faronin kumppaniksi niin kyllä ostaisin hiljalleen kaikki saatavissa olevat Faronin osakkeet. Eipä tarvinne selittää. Pitäkää niistä kiinni…

2 tykkäystä

Alkaa briteissäkin kiinnostaa faronista maininta n. kohdasta 5:31 :slight_smile:

1 tykkäys
2 tykkäystä

Brittienglannin ymmärrys näin kansakoulu pohjalta hieman vaillinaista, niin olisiko mahdollista saada lyhyt referaatti tuosta maininnasta?

1 tykkäys

200 päivän liukkari 1.91, jos nykyinen tukitaso 2.83 menee läpi niin uusi taso on 2.92 joka tapahtunee kuun lopussa…

3 tykkäystä

Trendi (onnistuuko kuvan siirto?)
https://fi.investing.com/equities/faron-pharmaceuticals-oy-chart?cid=1156854

7 tykkäystä

Olisi hienoa, jos Faron päätyisi ulkomaalaiseen omistukseen. Faron on käytännössä start-up, eikä sillä ole muskeleita maailman valloitukseen. Toivoisin toki, että nykyiset omistajat saisivat kohtuullisen korvauksen osakkeistaan.

2 tykkäystä

En tiedä kuinka paljon tässä tapauksessa kannattaa mitään analyyseja tehdä, koska jos juholla on vaikka väärän värinen solmio jossakin videossa tai muuten vain väsynyt niin osake pakittaa 15% :joy:

14 tykkäystä

Onko Juholla nähty SOLMIOKIN. Ainakaan ei redeyen haastiksessa.
Nousisikohan kurssi jos hän alkaisi käyttää ?

2 tykkäystä

MagnificRat: oliko vastauksesi osoitettu minulle? Itse olen kyllästynyt ‘tuki-’ ja ‘vastustasoihin’ ja olen sitä mieltä, että kuva kertoo enemmän. Vai onko ‘analysointi’ monopolisoitu?

1 tykkäys

Oli kyllä, ja vitsin varjolla heitin kyseisen kommentin liittyen Juhon “kesämökin vintiltä” kuvattuun videoon minkä seurauksena osake pakitteli aikalailla vaikka mitään konkreettista syytä ei ollut

2 tykkäystä

Hiiret hyppii pöydillä, kun kissat lepää–Nää jotka todella jyvällä genrestä vetää happee…Sinänsä hyvä .että keskustelua riittää. Antakaa mennnä vaan ja tylsäksihän tää käy ,jollei tänne kukaan heitä mtn…

2 tykkäystä

Ystävällinen muistutus foorumin sääntöihin, että pysyttäisiin aiheessa. Ennen viestin julkaisua mieti pari kertaa tuoko viesti mitään lisäarvoa keskusteluun, jos ei niin jätä viesti julkaisematta, niin ketju pysyy selkeämpänä, niin vanhalle kuin uudelle lukijalle. Aika paljon tulee myös samoja kysymyksiä/mielipiteitä ja keskustelu puuroutuu pahasti kun samat asiat käydään kerta toisensa jälkeen läpi. Itse en yhtiöketjuihin paljoa kirjoittele, mutta luen enemmän kuin mielelläni asiantuntevaa ja analyyttistä tekstiä.

55 tykkäystä

Lääketiede on ala, missä vakuuttavuus ja byrokratia ja vähän ehkä turhantärkeys kukoistaa. Siinä mielessä esiintyminen on tällä alalla eri asia kuin jollain muulla. Itseni vakuuttaa rehti olemus ja faktat. Kyseinen kesämökki-esiintyminen oli siinä mielessä pienoinen fiasko, kun juuri oli ollut valtava moka rahoituskuvioissa. Inhimillisesti ymmärrettävä tilanne ja jälkikäteen esiintyminen lisäsi omaa luottamustani Juhoon. Sillä hetkellä se esiintyminen vaan vaikutti todella pahalle ja sen kertoi kurssireaktiokin. Aina ei sijoittajien käyttäytyminen perustu fundaan ja siitä on paljon esimerkkejä. Siksi palautteen antaminen on meidän kaikkien sijoittajien etu, vaikka tuotteen itsensä kanssa sillä ei olekaan mitään tekemistä.
Tällä hetkellä Faronin tekeminen kaikin puolin on vakuuttavampaa kuin koskaan ja ennen seuraavia tuloksia kaikki muu puhe on pelkkää spekulaatiota. Nyt ollaan ison äärellä ja se ei ole raha, se on hoitokeino syöpään.

15 tykkäystä