FuelCell Energy


Jos FCEL TA kiinnostaa tässä ketjussa niin voin jatkossakin laittaa tänne ketjuun, muuten laitan TA-ketjuun nämä huomiot jos niin haluatte. Tässä kuitenkin mielenkiintoinen trend line jonka sain piirrettyä FuelCellille, ehkä vähän vaikea nähdä kun lähtee tuolta 0,23 tasoilta, mutta koskettaa siinä nätisti matkalla noiden 0,48 snt kohdalla olevien kynttilöiden lisäksi muutamaa todella pientä kynttilää tuossa matkalla, ts. näin:

12 tykkäystä

Kun on ostettu, niin holdataan. Pienen possan riski on pieni.
On paljon jännittävämpää seurata kyydissä kuin ulkopuolella. Skin in the game :slightly_smiling_face:

5 tykkäystä

Minä suoraan sanoen möin useistsäa puolet paniikissa.

1 tykkäys

Ymmärsin niin, että näissä ‘rakettina ylös ja välillä alas’ -osakkeissa ei TA toimi ihan perinteisesti, koska tukitasot puuttuvat.

2 tykkäystä

Riippuu tilanteesta oikeastaan ja siitä minkälaista tukitasoa tarkastelee (stationäärinen vs. liikkuva support). Tuossa esim. kun tuo trendilinja on piirretty niin alhaisilta hintatasoilta (ja on myös kaukana nykyisestä hintatasosta), ja toisaalta se saa niin monta kosketusta, niin siksi huomioisin tuon ihan validina tukitasona :slight_smile: Oikeassa olet siinä mielessä, että näillä rakettiosakkeilla syntyy myös usein gap up/gap down avauksia, jolloin hintatasojen välissä voi olla gapeja, ja luonnollisesti näissä gapeissa ei ole tukitasoja!

6 tykkäystä

Annetaan nyt pölyn hetken laskeutua…
En ruvennut hosumaan kun voi tätä vaikka pari vuotta pitää jos tiukka paikka tulee😂

Pitäähän sitä olla “kauhun tasapainoa” salkussa jotta pysyy virkeenä😎

4 tykkäystä

Millä kannalla olet tämän osakkeen suhteen, aikaisempi golden pocket ei taida enää olla ajankohtainen? Cell Impact B:n kohdalla ennustuksesi osui naulan kantaan.

Itse en tähän FuelCelliin nyt vähään aikaan koskisi mutta aloittelijana mielipiteesi kiinnostaa silti.

1 tykkäys

Jos katsot sitä parin viikon takaista charttia (missä mainitsin golden pocketin, miltä tosiaan petti pohja tämän ison dipin myötä), niin seuraava tukitaso on 0.5 (50% retracement taso). Se oli 1.53 tasolla ja tätä tukee tuo toinen eilinen target price 1.50. Tämä on itselläni seurattava taso. Mikäänhän ei voi ennustaa, että sinne lasketaan, mutta sille löytyy em. perusteet ja sen vuoksi itse seurailen rauhassa kurssin kehittymistä seuraavat päivät. Tämän tyyppisten osakkeiden kanssa maltti on yleensä valttia, jos ei lottoa halua pelata. Mikäli itse uskoo fundamentteihin, tämä on tietysti vähän toinen asia ja silloin ei oikeastaan kannattaisi ostojen jälkeen päivittäin hintaa kyttäillä.

2 tykkäystä

FuelCell tänään NASDAQ +3,43%. Munich -1,20%
Osaako joku avata tätä osakkeen arvostuksen eroa.

1 tykkäys

Nasdaq on osakkeen päämarkkina-alue, joten suurin vaihto tapahtuu siellä. Saksan pörssi on eräänlainen “premarket” kohteelle.

2 tykkäystä

FCEL pääsi listoille. Nordnet 23.1.2020
image

5 tykkäystä

Aika uskomaton juttu kyllä :raised_hand:

2 tykkäystä

Varmaan meidän fuell cellit

3 tykkäystä

Pientä polttokennobuumia, kun Ruotsin listalla PowerCell ykkösenä.

1 tykkäys

Boomia on. Kanadasta Dynacert, Norjasta NEL ja Saksasta ElringKlinger.

4 tykkäystä


Tultiin minun tavoitehinnoille, erä ostettu

3 tykkäystä

Treidi tai pitkään salkkuun?

1 tykkäys

Kyllä tämä oli tarkoitettu vähintään swingiin. Toisen erän olen valmis ostamaan alempaa. Sen yhteydessä asetan stopparin, mikäli sinne päädytään.

Kuinka tiukan ajattelit laittaa? Tässä on aika kovat heilunnat kuten ollaan nähty

1 tykkäys

Tälle en siis laita stopparia. Jos tästä lähdetään laskemaan, niin arvioin tilanteen sitten uudestaan, missä kohtaa hyvä ostokohta voisi olla. Siihen vaikuttaa moni asia, mm. vaihtovolyymit. Mutta ehkä 1.2 paikkeilla, mutta en lyö ennalta lukkoon toisen erän ostohintaa vielä. Siinä yhteydessä vasta laitan sitten stopparin.

4 tykkäystä