FuelCell Energy

Voisiko laivoista tulla seuraava asiakaskunta kun siirtyyvät käyttämään vetyä? Toyotalla on kehitteillä polttokennoja meriliikenteeseen.

12 tykkäystä

Laitan tämän tänne kun vedyn tarve satamissa lisääntyy.

JPMorganin näkemyksiä… ja siitä väännettyjä uutisia.

6 tykkäystä

Tuossa vähän tekstiä solid oxide electrolysista eli SOECista.

3 tykkäystä

Olikos tästä jossain vetyketjussa? Taisi olla syy perjantain +10,08% pompsahdukselle.

5 tykkäystä

vissiin useampia DoE hankkeita menossa.

1 tykkäys

Laitetaan tämä nyt tänne. Tästä on jo ollut juttua aikaisemminkin mutta uutinen eiliseltä päivältä kuitenkin.

6 tykkäystä

Usan hallinto kovasti mukana. Ei varmaan huono. Nyt kun mullakin on taas edes jonkun verran osaketta…

4 tykkäystä
1 tykkäys

Tämä näyttäisi olevan taas premarketissa +20% ja shortteja runsaasti jäljellä

kuva

Eli taitaa tulla jälleen kovan luokan nousupäivä. Koska mitään relevanttia uutista ei ole tullut tämän suhteen vaikuttaisi olevan hype/fomo/short squeez menossa vahvana. Nähtäväksi jää, mihin saakka kantaa.

Edit: Daily & weekly RSI päälle 90 :smiley:

5 tykkäystä

Onko Näille parinpäivän nousuille mitään syytä mikä tätä nostattaa? Vai juurikin vodelin mainitsemaa hypeä yms. Mietityttää…

Vety on taas pop ja sitten kun tulee tällaisia uutisia, niin hype saa vallan

November 13, 2020 - Morgan Stanley has filed a 13F-HR form disclosing ownership of 3,329,928 shares of FuelCell Energy, Inc. (US:FCELB) with total holdings valued at $7,125,000 USD as of September 30, 2020. Morgan Stanley had filed a previous 13F-HR on August 14, 2020 disclosing 278,525 shares of FuelCell Energy, Inc. at a value of $629,000 USD. This represents a change in shares of 1,095.56 percent and a change in value of 1,032.75 percent during the quarter.

1 tykkäys

Sijoittajat on jo oppineet, että vetylappujen kurssit heiluu ja trendi on ylös. Välillä avautuu hienoja myyntipaikkoja ja välillä hyviä ostopaikkoja. FCEL:n osalta ei ole näkynyt oikein mitään fundamenttiuutista, mutta tuo Morgan Stanleyn perjantaina liputtama omistusosuuden nousu selittää kyllä kurssinousua.

2 tykkäystä

Onkos tää nyt niin, että jotain Fortumin 3% nousa porukka saa hehkuttaa ja ATH lukuja Qt groupissa, mutta minä en saa mainita Fuelcell liikkeistäni täällä ketjusssa ja todeta, että todella kova nousu, enk oiken keksinyt miksi, niin päätin myydä itse. Vähän kuulostelin, että oliko kellään muulla mitään tietoa ja ei minusta oleellista.

18 tykkäystä

Liputtaminen on taitolaji. Kun @Viljo kaltainen vetysijoittajakonkari laajalla ja isolla vetysalkulla myy/ostaa omistamaani osaketta, niin kyllä minua kiinnostaa tämä juurikin tässä yhtiöketjussa. En jaksa lukea osta/myy-ketjua.

Itse olen ihmetellyt FCEL kurssinousua ja onhan sekin dataa, ettei mitään fundaa ole tiedossa. Tosin joku muu voi tietää jotain. Itsekin myin tänään ennen kuin näin @NEA postauksen.

10 tykkäystä

Ostin tätä firmaa alkuvuodesta, kun ennustin vetyhypeä. Hyvä sijoitus, mutta sijoittamani määrä oli jotain alle 100€, mistä lähti 20% toimeksiantokulut xdd. Mukava seurata, kun osakkeen arvo on prosenteissa triplaantunut, mutta euroissa tuottanut vain parin pizzan verran. Nämäkin tuotot menevät vessasta alas, kun myyntikulut olisivat taas sen 15€.

#aloittelijanmoka

2 tykkäystä

Emä munaus tuli tehtyä tåmän myynnissä… Edelleenkään ei mitään uutta miksi taas mennään 10% nousussa :thinking:

1 tykkäys

Tais tulla hätäiltyä myyntien kanssa. Meno sen kun jatkuu, seuraavasta dipistä sitten takasin salkunpohjalle :smiley: No nyt kävi näin, mietin vain että mahtaako kauheasti alhaisempia hintoja näkyä jos tämä boomi tarttunu Fcelliin myös. Aina voi jossitella :thinking:

Miksi te myytte näitä pois, jos reaalinen targetti näillä on viiden vuoden päässä aikaisintaan :thinking:? Tässä vaiheessahan näillä tili tehdään, kun maltellaan pitää pohjilta ostetut laput targettiin saakka :money_mouth_face:

5 tykkäystä