FuelCell Energy

Siksi, että tämä lappu on “aina” elänyt aika voimakkaasti, ja me kuvittelemme suuressa viisaudessamme osaavamme ajoittaa sen liikkeitä.

Eli kun mitään syytä ei ole tiedossa ja lappu sen kun raketoi, niin luulemme sen raketoivan “koska hype” tai “koska Robin Hood” ja myymme laput hyvällä tuotolla. Ajatus lähes kaikilla on lienee ostaa laput takaisin, toivottavasti dipistä tai sitten pienen peppukivun saattelemana myyntiä ylempää.

Itsekin mietin volyymin näyttävän siltä, että onkohan ostoksilla joku muukin kuin RH-posse… Tulikohan sittenkin hätinöityä tämän päivän siivun kanssa :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 tykkäystä

En nyt syyttäisi ketään jos hetki sitten vielä konkurssikypsästä firmasta haluaa vähän voittoja ottaa pois :slight_smile: näin vähän kärjistettynä… Onnea holdareille ja kellä pää kestää tämän lapun kanssa :smiley:

8 tykkäystä

Minulla strategiana pitää laput pitkään ja pumppaan vaan lisää massia pesään dipeistä - sijoitusstrategioita on useita ja moni löytää sen parhaan strategian itse :smiling_face_with_three_hearts:

Sen mitä olen muuten huomannut, niin jenkkipörsseissä suomen aikaa klo 1630 - 1800 tapahtuu ne laskut jos on tullakseen ja siitä kurssit lähtevät menemään ylöspäin-tuota ilmiötä olen käyttänyt hyväkseni kalastellessani kohteita pohjilta päivän hintaan. Tuohonkin tulee sellainen kiva näppituntuma, kun tuota seuraa :cowboy_hat_face:

3 tykkäystä

Juuri näin.

Itse sijoitin tähän X euroa. Jos hyvin käy, niin kohta minulla on hallussani 1,x - 2 kertainen määrä lappuja samalla hinnalla. Jos huonosti käy, niin lähes tuplasin rahani.

Win - Win, sanon minä :sunglasses:

E: @Sijoittaja4 Onnittelut. Mikäs siinä on vaurastuessa, jos tietää pörssin liikkeet etukäteen ja omaa varallisuusvirran, jota työntää osakkeisiin ottamatta koskaan mitään pois. Itselläni en moista tietotaitoa tai resursseja ole käytössä, niin joudun välillä vähän varmistelemaan, ja jopa ottamaan riskiä :wink:

11 tykkäystä

Itse mukana alle 1$ keskihinnalla ja ajattelin hieman kotiuttaa voittoja ettei käy kuten NKLA kanssa joka on vieläkin salkussa. Tosin tänään sielläkin näyttää vähän paremmalta ja onhan nuo toki tukevasti voitolla alle 15$ keskihinnalla.
Muuten kyllä samaa mieltä kuin @Sijoittaja4! Erittäin hyvä strategia on ollut ostaa lisää dipeistä. Niin olenkin toiminut ja toimin myös jatkossa.
Nyt päädyin kokeilemaan FCEL kanssa onneani josko onnistuisi ostaa takaisin halvemmalla. Tuntuu hieman liian fomomaiselta nousulta. Tosin vetyosakkeissa kaikki on mahdollista ja nousu voi jatkua ilman syytä pitempään kuin osaat kuvitella. Sen takia Myinkin vain kolmasosan eikä ole tarkoitus enempää myydäkään tässä vaiheessa. Aika näyttää mitä olisi kannattanut tehdä.

Edit: Katsoin juuri kurssia ja heti kaduttaa :grin:

1 tykkäys

Tämäpä se, pitkään Fcel pyörinyt siellä 2-3$ välissä ja nyt “ehkä” se boomi tarttunut vihdoin tähän, jotain dippejä varmasti luvassa mutta millon ja mihin asti pudotaan. Oma mutu on että ei hirveästi enään noita 2-3$ hintoja ehkä nähdä. Jos käy näin niin p*erse pitkällä nöyrästi lapioi kalliimmalla jos vielä tuntuu että raaskii nappailla

1 tykkäys

5 dollarin hinta rikottu ja nousu jatkuu. Hurja viikko ollut tähän mennessä joku 100% noustu. Loppuviikosta varmaan touhu tasoittuu :thinking:

Nyt ollaan noustu reippaasti yli 100% ilman mitään todellisia uutisia (poislukien JP Morganin ostot). Osake elää ihan omaa elämäänsä fundasta riippumatta.

Tällaista tietoa löytyy n. kuukauden takaisesta Q3 raportista.

  • Adjusted per-share losses are 61% better than losses of 18 cents in the same period of the year prior.

  • Revenue for the quarter comes in 18% lower than the $22.71 million during the fiscal third quarter of 2019.

  • Operating loss of $10.76 million is 906% worse year-over-year than the $1.07 million loss last year.

  • The FuelCell Energy earnings report also includes a net loss of $15.33 million.

  • That’s 189% worse than the company’s net loss of $5.31 million reported during the same time last year.

https://www.google.com/amp/s/investorplace.com/2020/09/fuelcell-energy-earnings-fcel-stock-falls-16-on-mixed-q3-figures/amp/

Reality check tulee ennemmin tai myöhemmin.

2 tykkäystä

Höyläsin tänään hiukan vajaa 1/5 lopuista lapuista @ 5.4$.

1 tykkäys

Eilen aloitin myynnit ja jätin pienen seuranta potin eiliseltä. Noo tänään sitten myin senkin pois. Ihan kivan ylläri oli kun kurssi nousi vielä tänäänkin niin sai tuon 10.000kpl seurannan ulos hyvään hintaan. Jos kurssi tästä nousee niin ei harmita yhtään :slightly_smiling_face:… tässä kuitenkin ollut 0,27 hinnasta lähtien mukana ja koko ajan kasvattanut pottia. Hyvät on kyydit olleet :grin:. Nyt vain uutta matoa koukkuun :wink:

49 tykkäystä

Aika upea nousu! Ite olin 1,5 saakka, mutta pienellä ja välillä poissa ja möin liian aikaisin verrattuna huippuun. Onnittelut Meri sun fuel cell myynnille! Jospa päästä joskus palauttamaan salkkuun…!

4 tykkäystä

Onnittelut! Kiinnostaisi kuitenkin tietää, mitä sellaista tietoa sinulla on ollut, mitä monella muulla ei?
Kun itse olen skannannut näitä kahta osaketta, niin ei ole kyllä löytynyt kultakaivoksen signaaleja toistaiseksi.

4 tykkäystä

Tämähän on se osake, mistä itse luovuin shorttihyökkäyksessä 1,8 pinnassa. Harmitus alkoi jo pari tuntia myöhemmin ja kestää yhä, mutta nyt yritän ajatella jo oppirahojen kannalta :sweat_smile: Onnea voittajille!

3 tykkäystä

Itsekin olin pitkähköllä longilla ja pistin pois jo viime pe n. 2,8 paikkeilla… Nyt oli hypättävä vielä hetkeksi kyytiin about 4,2 → 5,1, mutta näin kaasualalla työskentelevällekin on ihan mysteeri mikä tätä juuri nyt nostaa…

Ei auta kuin kytätä uutisia ja katsoa onko se tällä rallilla jo hinnoiteltu ja mihin suuntaan…

Toivotan itseni tässä samalla tervetulleeksi… Vasta hiljattain ruvennut seuraamaan keskustelua vedyn ympärillä, kun päivätyön puolesta seurannut kehitystä maailmalla jo aika pitkään. Osakesijoittamisenikin on keskittynyt lähes ainoastaan vedyn ympärille. Koitanpa aktivoitua tästä eteen päin tähän foorumiharrastamiseen :wave:

8 tykkäystä

No just pähkäily… käynnissä. Ei ehkä kannata peesata :grin:… tulee semmoista settiä :grin:… vähän kun tulis kurrsit alas :face_with_symbols_over_mouth:…junnaa junnaa

8 tykkäystä

Mulla ihan sama tarina, hyökkäys sai uskon loppumaan. Mutta näin se välillä (tai mulla yleensä :joy:) menee, onnea kyydissä olleille!

2 tykkäystä

Ehkä just on jossain testattu ekat skaalautuva pöntöt exxonin kaasuvoimaloihin… Siitä sana vähän levinnyt… Kukapa tietää

Se on tiedossa oleva juttu… niitä testataan norjassa.

3 tykkäystä

mutta mitäs jos ne on juuri huomanneet, että ne toimii ihan hiton hyvin :smiley:

1 tykkäys

Kunhan Fcel saa vielä toimintansa kasvu-uralle, niin kannattaa siinä vaiheessa tehdä samat kuin Plug, kerää lisää pätäkkää kasvun kiihdyttämiseen annin myötä. Pari päivää kurssi siinä vähän ottaa joutokäyntiä ja ralli jatkuu. Taitaa aika tyypillistä tuollainen jenkkimarkkinoilla olla :kissing_heart:

1 tykkäys