Genius Brands - lasten "Netflix" 15.6. alkaen

Kiitos. Jenkit ovat tukeneet kyllä lentoyhtiöitä paljon, yllättävän vähän jengi on niihin lähtenyt? Ja lähden kyllä tällekin retkelle taas mukaan. Kai saa päivän pari rauhoittuakin? :sunglasses:

no otin puukkoon kiinni tylsästä kohtaa… :grimacing:
ja ostin lisää

Way2Go, eikä siinä mitään :sunglasses: Itse odottelen hetken, tuskin jään tuloitta :thinking:

Otin itse vielä tänään pienen siivun 5,05 hintaan ja samalla keskihintaa alaspäin. Jos menee vielä alle 5 voi harkita lisäystä. Muuten katsotaan rauhassa tuleeko nenille vai ei :slight_smile:

2 tykkäystä

Perhana, miten sä noin halvalla sait? :sunglasses:

sama täällä 7.7 keskihintaa alennettu… ässäarpa tuo tai vie… ja koko kroppa kärsii tai ei

Omat pilkit eivät tänään tarttuneet, mutta näköjään osake on ollut Robinhoodin suosituin viime kk: https://www.ccn.com/3-reasons-why-nasdaqs-black-sheep-is-now-millennials-favorite-stock/

no otin lisää geniusta.ja.cafe lucinia… mä kestän tämän.
vaikka vaikuttaa kusetukselta…muutkin ostaa ässäarpoja…minä en…enkä lottoa
pidetään vielä joskus genius kokoontumisajot

Ei nyt ehkä suoranaisesti Geniukseen liity, mutta heidän sijoittajakirjeestä:

One thing he [Warren Buffett] has always said is to “…not focus on your stock price but focus on building your business. The stock price will eventually come.” Another thing Warren has said is that, “The investor with a 160 IQ has no advantage over the investor with a 120 IQ. The single most important attribute for successful investing is patience.” But the one quote from Warren, which I feel is most relevant for Genius Brands today is, “Someone’s sitting in the shade today because someone planted a tree a long time ago.”

Enteileekö sitten, että osake ei välttämättä räjäytäkään pankkia heti 15.6. :wink:

Ja Yahoon artikkelissa, Hindenburg Research tarinoi:

The company itself appears to agree with us, believing its shares are worth $0.35 to $1.20 per share, 83%-95% below current levels** , based on three financing rounds it completed at those prices last month alone.

Ja kommenteissa tällainen:

Very true! I learned my lesson. Once I sold a gold stock for $2 cuz morons like Hindenburg scared me. Sure enough that stock was trading at $14 a year and half later. Can one imagine how much more money I would have made if I waited a bit longer?!!!

Ei muuta kuin jäitä hattuun :slight_smile:

Hindenburgin ja Lemonin taktiikka on kyllä aika selvää, kun niistä vähän enemmän lueskeli. Kunnon trollausta, jotta osakkeiden hinta tippuu ja porukka saa niitä haalitua halvalla. Voi olla, että mennään vielä alemmas kurssissa. 15.6 tuskin vielä räjäyttää pottia, koska se on vasta alkupäivä. Näkisin kuitenkin, että mainostulot sun muut alkaa kunnolla kilisemään tuon jälkeen, varsinkin amazon/alibn myötä. Itse nyt reippaan touhutonnin verran mukana ja varsin korkealla keskihinnalla, mutta varmaan vielä otan lisää, jos mennään alemmas hinnassa.

3 tykkäystä

Onko joku kaivellut noita Genius Bransin suunnattuja myyntejä keväältä? Nehän ovat olleet omiaan herättämään epäselvyyttä osakkeen “oikeasta” hinnasta.

Jos oikein itse ymmärsin, mukana oli sekä suunnattuja myyntejä nykyomistajilta uusille sijoittajille että ainakin yksi osakeanti. Ilmeisesti annilla saatiin kuitattua velkoja merkittävästi pois. Viimeisimmän kaupan hinta taisi olla 2 taalaa/lappu.

4 tykkäystä

Olin jo pari kertaa hyppäämässä tämän kyytiin, mutta peruin toimeksiannon. Onneksi.

Otetaan tämä nyt vain seurantaan ja katsotaan mihin asti laskettelee ja otetaan avausposse, jos tälle tulee mitään järkeviä uutisia myöhemmin.

1 tykkäys

Pienellä rahalla polttelisi ottaa tuosta puukosta kiinni -10% nyt

3 tykkäystä

Kävi 4.55:ssä, otin lyhyen treidin tuosta pudotuksesta, mutta ei ole kyllä luottoa yhtään pidempään.

4 tykkäystä

tasaista laskua…nyt jo -14%…otetaan pienellä osaa

Mä ajattelin katsoa vielä tuolle 4,20 tasoille kestääkö se.

2 tykkäystä

Siellä oli minullakin mato, mutta taisi ehtiä nousemaan jo tältä päivältä tämän ohi. Tämäntyyppinen kohde on erittäin riskialtis, koska markkinasentimentti voi muuttua hetkessä toiseen suuntaan, jolloin tämäntyyppiset (ei historiaa liiketoiminnasta) kohteet voi pudota todella alas. Jos iso pudotus tapahtuu, aina edes stoppari ei toimi, kun volyymi on suurta.

3 tykkäystä

Joo Se voi helposti olla Huomenna 11 dollaria avauksesta tai 1,60.

Kirjoitan nyt vähän kuin papukaija NKLA ketjuun :thinking:. Mutta toivoisin tässäkin sitä että pidetään keskustelu enemmänkin sellaisissa asioissa, joilla on merkitystä.

Eli toki graafit mahdollisista arvon muutoksista ovat hyvin mielenkiintoisia, ja niitä toivon näkeväni jatkossakin.

Mutta muuten ajatukseni/toiveeni on että ryhmä keskustelee tässä enemmän firman asioista ja muista aiheista, joilla voi olla merkitystä yrityksen tulevaisuuteen.

Tieto siitä, että millä hinnalla joku on ostanut kautta myynyt ei mielestäni valitettavasti nosta keskustelun tasoa. Näen sen enemmänkin turhana tietona.

Ja toivon, että en tällä viestillä ketään loukkaa.

Yhdessä kohti hyviä pörssikauppoja :chart_with_upwards_trend::sunglasses:

13 tykkäystä