Greenlane Renewables - Megatrendien aallonharjalla

Eikös jossain väläytelty siirtymistä Q1-Q2 aikana?

Edit: 2020-12-03 21_41_57-GRNDec32020.pdf

5 tykkäystä

Kyllä, Haywoodin rapsassa - joka ketjusta löytyy- maininta että Brad olisi sanonut että Q1 siirrytään päälistalle.

12 tykkäystä
10 tykkäystä

Jälleen on muutama positio tullut lisää hakuun. Onko tuosta “Californiasta” tullut mitään tarkempaa tietoa että mitä tuonne Greenlane puuhailee? Näyttää olevan yksi positio nyt avattu tälle alueelle myös.

4 tykkäystä

Mielenkiintoinen firma, vasta tänään liityin mukaan lukemaan tämän keskustelun. Pistetään seurantaan, lyhyellä tähtäimellä voisi olla menossa tuonne 1.7-2 väliin, mutta sitten taas jos tulee uutisia kaupoista niin hinta voi nousta kyllä nopeastikin.

Onko kulut siis nordnetin kautta 20 euroa per toimeksianto, ei se nyt minun korvaan tunnu niin isolta jos vaikka parilla tonnilla ostaa kerrallaan. Prossan heitto tällä volatiliteetilla on aika pieni verrattuna väärin ajoitetun oston “hintaan”

2 tykkäystä

Yksi Haywoodin 2021 ESG top pickeistä on mikäpä muu kuin Greenlane :cowboy_hat_face:

27 tykkäystä

Jos vertaat sitä 20€ esim Degiron alle euron kuluihin, niin huomannet että ero on valtava.

2 tykkäystä

field service engineer = huoltoinsinööri. Niitä tarvitaan siellä missä asiakkaatkin on…

Nostoa viikon takaa C1.6 → C2.75

8 tykkäystä

Minkä kautta te olette tätä osaketta ostelleet?

Nordnetistä Kanadan pörssi

2 tykkäystä

Itse ainakin Nordnetin kautta!

2 tykkäystä

Yritin sieltä ostaa ja ilmoitti ettei onnistu sähköisesti, eli olette ostaneet soittamalla, sain tällaisen viestin sieltä: Kyseistä tuotetta ei voi ostaa. Se on listattu OTC markkinan pelkälle Pink listalle.

Nordnetin kautta on mahdollista sijoittaa OTC-markkinan QB- ja QX-listoille, sekä Pink Sheetin Penny Stock Exempt -listalle. Voit halutessasi aina tarkistaa millä markkinapaikalla arvopaperi on listattuna OTC-Marketsien kautta osoitteesta: OTC Markets | Official site of OTCQX, OTCQB and Pink Markets

OTC markkinan toimeksiannot tehdään puhelimitse meklareidemme välityksellä numerossa 020 198 5898.

Itse olen ostanut ihan Nordnetin webbisivun kautta kuten muitakin. Onkohan tuo sitten muuttunut sen jälkeen?

Ostathan nimenomaan kanadalaista GRN -tickeriä? Siellä on myös kaksi rinnakkaistickeriä USA:n markkinoilta: GRNWF (Greenlane Renewables Inc) ja GNLN (Greenlane Holdings, joka ei taida tähän liittyä?).

E:
Tuo USA:n GRNWF on OTC pinkissä eli taisit yrittää ostaa sitä.

1 tykkäys

Tuo ei ole OTCssa vaan Toronton venturessa

2 tykkäystä

Toronton venturessa listattu, eli löytyy kyllä Nordnetistä ostaa. Nordeasta ei löydy, jos on nyt välittäjät sekaisin.

Edit: @Monte_Cristo ticker on GRN eli sillä ainakin löytyy oikea.

2 tykkäystä

Kiitos kommenteista, yritettään uudestaan kun Kanukki aukeaa, ehkä olen yrittänyt ostaa väärää osaketta. Joo, onnistui eilen.

Greenlane pyytänyt kaupankäynnin pysäytystä:

https://finance.yahoo.com/news/iiroc-trading-halt-grn-213800582.html

Onkohan luvassa siirtyminen Toronton pääpörssiin?

17 tykkäystä

Tarviiko sen takia pysäyttää? Voiko olla joku ostotarjous huhu esim?

Hmm, mitenkäs tommoset yleensä vaikuttaa kurssiin? Näyttää annissa olevan yhden osakkeen hinta 2,17 CAD eli 16 % edullisempi kuin 19.1. päätöskurssi. Tämä siis käsitteekseni on kohdennettu anti, johon piensijoittajat eivät voi osallistua (kohde: “syndicate of underwriters led by TD Securities Inc.”).

Liian vähän lukenut näitä englanninkielisiä tiedotteita :frowning:

Mut onhan siinä positiivinen speksi, että saavat rahaa laajentumiseen eli kääntäjällä:

“Yhtiö käyttää Osakeannin nettotuotot uusien uusiutuvien maakaasuprojektien kehittämiseen ja investointeihin, strategisiin kasvualoitteisiin sekä yleisiin yritystarkoituksiin”

3 tykkäystä