Hyvä viesti kokonaisuudessaan, mutta kommentoin vain tätä. Se on juuri näin, myynti ja markkinointi on tuloksenteon kannalta äärettömän olennainen asia eikä kyse ole aina vain tuotteen laadusta tai ominaisuuksista. Suomalaiset tätä asiaa harmittavan huonosti osaavat, sillä Suomessa on aina kiinnitetty huomiota pitkälti vain itse tuotteeseen eikä markkinointiin. Ruotsista vois vähän ottaa kansan tasolla mallia markkinoinnissa ja asioiden brändäämisessä…
Harvia on tätä osastoa vahvistanut merkittävästi viimeisen 2v aikana ja mielestäni mennyt koko ajan oikeaan suuntaan. Tästä hyvinä osoituksina mm. Olbrichin kaltaisen kaverin saapuminen hallitukseen ja loistava näkyvyys viime vuoden alppikisoissa. “Healing with heat” -slogan kuvastaa hyvin Harvian tarinaa kansainvälisesti, mutta samaan aikaan suomalaiset piensijoittajat miettivät että tämä kaikki menee nyt vessanpöntöstä alas kun sähkönhinta on 0-2v ajan poikkeuksellisen korkealla tasolla sekä kuluttajaluottamus on heikolla tasolla ja näillä todennäköisesti on väliaikainen vaikutus kysyntään tietyillä alueilla ja tietyissä yhteiskuntaluokissa.