Harvia-foorumi eli Haarumi - Kansainvälistä kasvua ja hyvinvoinnin megatrendejä

1 tykkäys

Omistaja-arvoa kasvatetaan ja joka paikkaan jalkaudutaan. Hyvää toimintaa!

Yli 180 000 osaketta vaihtui taas shb:n blokkikauppana.

1 tykkäys

Harvia saavutti tänään nousun ansiosta Inderesin tavoitekurssinsa (7.50€). Harvia on noussut aika tavalla viimeaikoina.

Mun mielestä nousua on tullut erityisesti tällä viikolla… tuon “international star” -ehdokkuusnimityksen jälkeen. Voisikohan se olla keskeinen syy lyhyen aikavälin nousulle…

Tämä ostajalista herättää tiettyä mielenkiintoa:

Ja olihan siellä tänään tuo yllä mainittu isompi mälli. Saman kokoinen kuin muutama päivä sitten.

Harvialla on kyllä kokoajan hyvät löylyt päällä! Joka suunnalla positiivisesti mukana ja hyvin esillä. Kyllä on ilo silmälle omistaa tälläistä firmaa :slight_smile: Saa nähä millon CapMan irtautuu lopullisesti.

Juu, se on mielestäni kans omalla tavallaan tärkeää olla näkyvillä mahdollisimman paljon ja nimenomaan positiivisessa mielessä. Jatkuva markkinointi tavalla tai toisella lisää aina yhtiön tunnettavuutta joka on lähes aina hyvästä ja hyvä sentimenttikin pysyy yllä markkinoilla. Ei ehkä voi suoraan verrata yhteen maailman menestyneimmästä yhtiöstä mutta kyllä Coca-Colakin on aina siellä missä tapahtuu (urheilutapahtumat, festarit jne…). Voidaan sanoa että he eivät myy limsaa vaan brändiä (hyvin sanottu, en muista mistä tuon lauseen kuulin, mutta ei ole minun keksimä). Mutta tässä markkinoinnissa he ovatkin maailman parhaimpia ja tämä on perustavanlaatuinen osa niiden rakentamaa vallihautaa.

Jotkut katsovat vain numeroita yhtiöstä mutta kyllä minäkin mieluusti omistan yhtiötä joka myös näyttää hyvältä muidenkin kuin sijoittajien silmissä.

4 tykkäystä

Taas vaihtui hieman isompi erä (n.20 000kpl) ja tuskin jää tähän.

Joku taho on parkkeeranut hieman isomman määrän myyntejä hintaan 7,50€.
Monta kertaa se kielii ostohaluista eikä myynti. Näin ei hinta näissä vähemmän vaihdetuissa karkaa ja saadaan blokit tehtyä järkevään/ haluttuun hintaan. IMO

Capman?

Niin vaikea sanoa. Pienethän määrät siinä suhteessa on, mutta voi hyvin olla että yrittävät irtaantua pikkuhiljaa eikä tarvitse liputtaa (vielä)

Itse pidän Harviasta yhtiönä monessakin mielessä ja luulen, että vaikka arvostus on korjaantunut yksi tulppa voi olla juuri tuo capmanin omistusosuus.

Just olin samaa kuvaa tulossa laittamaan. Olis siinä hyvää saunaseuraa. :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

tällainenkin eventti olemassa tampereella

1 tykkäys

:muscle::muscle:

Edit:

1 tykkäys

Muistutuksena, että Harviasta irtoaa 18.10. noin puolet osingosta (lisäosinko). Mukava politiikka, kun tulee puoliksi keväällä / syksyllä :muscle:

image


7 tykkäystä

Kiitos vinkistä, olenkin miettinyt sopivaa hetkeä hypätä Harvian kyytiin. Toki vähän mietityttää tuo rakennusteollisuuden syklin hiipuminen. No, ainakin tulee nyt seurattua tarkemmin, Myyntilaidalla näyttää olevan kovasti tavaraa tällä hetkellä.

Tämä kuva vielä muistutuksena :slight_smile:

Edit: SME awardsit taitaa ratketa Marraskuun puolella… (Harvia ehdolla international star kategoriassa)
http://europeansmallandmidcapawards.eu/theshortlist

Tässäpä kiva video aiheeseen liittyen:

3 tykkäystä

Uuden kiukaan testi:

https://tekniikanmaailma.fi/lehti/20a-2019/tm-rakennusmaailman-testi-sentio-by-harvian-concept-r-sahkokiuas-lempeat-loylyt/?shared=1015631-c388ddcf-500

@NukkeNukuttaja Omasta mielestä harvia ei kyllä kovin kalliilta näytä :thinking: