Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Nordean osakkeiden luovutus näkyy hälytyksissä omien osakkeiden hankintana, tämän voisi korjata?

1 tykkäys

Olisiko mahdollista saada kalenteriin myös liiketoimintakatsaukset?

Jes tää korjattu. @Critter

@Koli Viimeksi kun kysyin tätä datantarjoajalta, niin he pitivät näitä ei virallisina osareita, niin eivät halunneet tarjota tätä dataa palveluna. Mä tiedostelen lisää. Datan tarjoaa Millistream ruotsalainen yhtiö.

1 tykkäys

Miksi Makron puolelta ( Makroanalyysit | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus ) ei löydy enään Sellun ja papereiden hintoja? :slightly_frowning_face: @Yu_Gong

3 tykkäystä

Käyttö oli tosi matala, mutta kuitekin ton datan hinta on todella korkea meille :frowning: sitä myy niin harva fima täs maailmas.

Mä seuraan tilannetta, jos tulee enemmän pyyntöjä että tää on pakko saada takas.

2 tykkäystä

Mahdollistaako alusta sen, että käyttäjät voisi lisätä tykkäyksen lisäksi alustalle tehtyjä emojeita viestin yhteyteen? Tällä säästäisi monta “mielipide” viestiä, tämähän on Slackissä tosi käytetty ominaisuus.
Näitä lisättyjä emojeita voisi sitten muutkin “tykätä”.

11 tykkäystä

Olisiko mahdollista itse valita specifimmin seurattavat alueet. Nyt vaihtoehtona on joko kaikki alueet tai joku yksittäinen. Voisiko tuossa olla esim. ruksit aiheittten vieressä jotta näkisi vain itseään kiinnostavat aihealueet :slight_smile:

image

1 tykkäys

Esitin toiveen, että palstalle luotaisiin oma osionsa sijoituspäiväkirjoille, tuossa aiheesta avatussa keskustelussa. Tämä kommentti huomion saamiseksi, siltä varalta että ylläpito lukee aktiivisesti vain tätä ketjua.

Kiitokset Inderesille erinomaisesta toiminnasta kokonaisuudessaan, ja myös tästä foorumista!

3 tykkäystä

Oikeastaan tähän saa. Mä tutkin! Siinhen oli jo joku valmis plugari. @DayTraderXL

@Haikala Tätä pitää tutkia myös. Pitäisi ehkä rakentaa hienojakoisempi segmentointi.

3 tykkäystä

Se olisi minusta hyvä uudistus - sitten vaan joku tekemään giffejä :grinning:

3 tykkäystä

@DayTraderXL laitetaan jo tänään versio tuotantoon :slight_smile: Stay tuned!

5 tykkäystä

MItä muita pitäisi olla :D?

6 tykkäystä

peukku ylös? peukku alas? aplodit, ok sormimerkki, “käsi pystyyn” virheen merkistä… ?

2 tykkäystä

aplodit ja party face ainaskin!

1 tykkäys

Semmonen ominaisuus olisi omasta mielestä kiva, että viestille vois halutessaan määrittää jonkun aiheen, esim funda, uutinen tms. Ja sitten ketjun sisällä voisi suodattaa esimerkiksi fundaa pohtivat viestit.
En tiedä onko tämmöstä mahdollista edes toteuttaa järkevästi.

Emoji uudistus on huippu! :smiley:

2 tykkäystä

image

3 tykkäystä

Tähän voi tehdä myös omia custom kuvia :smiley: mul on jo pari aika hyvää mielessä xD

5 tykkäystä

Kenties… Dogecoin? :crazy_face:

1 tykkäys

Voin järkätä Dogen, kunhan noi customit on mahdollisia (jos hyväksyy jpg-filen)

1 tykkäys

Mä testaan eka ite :smiley: En oo täysin varma vielä itsekkään :smiley:

1 tykkäys