Inderes.fi-sisällön kehitysideat

On täällä ainakin erilaisin upein ansioin saatuja titteleitä esimerkiksi:

1. @timontti - Olohuoneen oraakkeli
  2. @Masse - Foorumin aatelinen
  3. @Wondadog - Laupias samarialainen
  4. @Saapasjalkakissa - Saunamajuri

Nuo ovat minusta ihan parhaita tunnustuksia, mitä voi foorumilainen saada. Mielestäni tällaiset erilaiset kunniatittelit vastaavat sellaista kunniamerkkiä. :relaxed: Mulla olisi kyllä muutamia ehdotuksia, ketkä voisivat saada tuon Vernerheim-ristin mitalin. :wink:

EDIT, oli ihan pakko lisätä:
Olen jossain viesteissäni vihjannut, että moni tekee hienoa hyvin asiapitoista työtä foorumilla, mikä kyllä huomataan, mutta ei aina ehkä tarpeeksi johtuen esim. firmojen tai aiheiden luonteesta, eli eivät ole kirjoittelemassa kuumimmista firmoista etc. Jos kunniamerkkiä tai tunnustusta halutaan jollekin antaa, niin ehkä se pitäisi mennä sellaiselle taholle, joka palvelee sijoittajayhteisöä auttamisellaan ja sijoittamiseen liittyvillä sisällöillään, mitkä tekevät tästä foorumista laadukkaan pitkällä aikavälillä. Minulla on useampi nimi mielessä, mutta esimerkkinä annan kaksi hyvää nimeä:

Esimerkiksi @Lexus kirjoittaa Nokia-ketjuun asiapitoisia viestejä, jotka on kirjoitettu ymmärrettävään muotoon ja mitä ilmeisemmin Lexus on joutunut vielä kaivamaan tietoa. Lexus myös koostaa hienosti myös tietoja tiiviiseen pakettiin esimerkiksi viikkokatsauksiin. Itse en ole sijoittanut Nokiaan, mutta luen sitäkin ketjua hyvän materiaalin ansiosta, ketjussa on muitakin hyviä “analyytikkoja”.

Toisena esimerkkinä otan @DayTraderXL ja miten hän opastanut esimerkeillään Foorumia teknisen analyysin pariin. Yli 1600 viestiä Tekninen analyysi -ketjussa, erilaisia käppyröitä tekstien kera ja jatkuvasti on vastaillut siellä erilaisiin kysymyksiin. Itse en kauheasti teknistä analyysiä käytä, mutta hieman tietyissä tilanteissa muiden tekijöiden tukena. Silti tulee aina katsoa DTXL:n viestit ketjussa kuin ketjussa, vaikka en sitä itse valtavasti käytä. Eräänlaiseksi tekniseksi analyytikoksi tai opettajaksi häntä voisi varmaan sanoa, ainakin moni tällä palstalla on hänelle varmasti kiitollinen. :slight_smile:

Inderes sanoo: “Tieto on sijoittajan perusoikeus”. Nämä kaksi tyyppiä ovat jakamassa tänne Foorumille hyvää ja monipuolista laadukasta sisältöä analyytikoiden ja muiden Inderesin tyyppien tapaan. Foorumi tarvitsee laadukasta sekä monipuolista sijoittamiseen liittyvää tietoa ja sitä tällaiset tyypit täällä jakavat - todella tärkeitä peruspilareita Foorumille. :thinking: :slight_smile:

29 tykkäystä