Inderes.fi-sisällön kehitysideat

hmm… tarkoitatteko sitä et jos jä jäit viestiin 5000, niin sä palaat viestiin 5003? Sen mä oon huomennanu mut se johtuu siit et ruudulle mahtuu 3 viestiä niin se olettaa et luit ne 3 viestiä mitkä näkyy sun ruudulla. Mä en saa toistettua sitä et se hyppäis taaksepäin, mut eteenpäin kyllä :face_with_peeking_eye:

Minulla tapahtuu niin, että kun seuraamassani ketjussa näyttää olevan esim 3 lukemattomia ja klikkaan aihetta niin ketju avautuu vaikka 40 viestiä ennen viimeistä, tai 20 viestiä ennen viimeistä, kohtaan. Ei siis tuohon 3 ennen viimeistä. Tämä tapahtuu epäsäännöllisesti, mutta ennen eilistä on toiminut aina oikein.

3 tykkäystä

Menee ihan reilusti taaksepäin viestiketjussa siitä mihin pitäs jäädä. Se tapahtuu niin, että sivu avautuu kyllä oikeaan kohtaan, jossa merkki edellisestä käynnistä, mutta sen ehtii nähdä vain vilaukselta ennen kuin sivu pompsahtaa taaksepäin jonnekin aivan liian vanhaan viestiin.

5 tykkäystä

ok nyt ton saa toistettua. korjataan asap. :slight_smile:

8 tykkäystä

Mulla on hieman samankaltainen, joka tuntuu tapahtuvan yleensä vähemmän aktiivisissa ketjuissa: Eli foorumi ilmoittaa vaikka kahdesta uudesta viestistä, vaikka todellisuudessa uusia viestejä on vain yksi. Ketju myös aukeaa tuosta viimeisestä luetusta viestistä. Tapahtuu todella epäsäännöllisen säännöllisesti ja selaimena Firefox sekä Windowsilla että Debianilla.

1 tykkäys

Nordic Semiconductor julkaisi tänään Q3 osavuosituloksensa. Inderesin Nordic Semiconductor yhtiösivulla [1] ei kuitenkaan vielä näy tietoa osavuosituloksesta.

Voisitteko tarkistaa, miksi yhtiötiedote ei ole näkyvissä. Onko yhteys Millistreamin datastreamiin kunnossa yhtiön osalta? Myös osa yhtiösivun datasta ei päivity oikein (esim kpl-vaihto).

Mikäli yhtiösivulle tulisi näkyviin osavuosikatsaukset, niin niihin olisi mukava linkittää keskustelufoorumilla sen sijaan, että linkittää suoraan yrityksen omille sivuille.

Paljon kiitoksia etukäteen. :slight_smile:

[1] Nordic Semiconductor yhtiösivu

2 tykkäystä

Nordic Semiconductor | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus noni nyt tulee tiedoteet, meidän pitää tehä norjalaisten tuki noille kalenterimerkinnöille vielä! :slight_smile:

1 tykkäys

Lämpimät kiitokset! Kylläpäs on vauhdikasta toimintaa. Teillä näyttää olevan agileakin vikkelämmät toimintatavat. Super cool! Hyvä hyvä! :slight_smile:

1 tykkäys

Haluatko auttaa meitä parantamaan Inderes.fi:tä? Haemme niin uusia kuin kokeneita käyttäjiä haastatteluihin! Jos kiinnostuit, laita viestiä :slight_smile:

3 tykkäystä

Tuleehan tuohon Inderes 2.0 versioon nykyisen version kaltainen “Osakevertailu” -sivu, josta yhtiöiden avainluvut selkeästi nähtävissä, ja ladattavissa koneelle excel muodossa? Mielestäni todella kätevä toiminto, jonka soisi olevan jatkossakin mahdollista :slight_smile:

5 tykkäystä

Moi @Stoocks! Joo on tulossa, ja on oikeastaan juuri kehityksen alla. Haastattelussa pääsee myös noita designeja kommentoimaan :wink:

3 tykkäystä

Yhtiösivulla näkyy osa tiedoista hieman hassusti Esim Evli: Vaihto on XXXX M EUR ja markkina-arvo puolestaan XXXX milj EUR. Eli miljoonat ilmoitetaan eri tavalla. Toinen silmiin pistävä on Tulevat tapahtumat, joista kaikki ovat menneisyyttä

1 tykkäys

Täs loppuvuonna toi on aika yleistä kun iso osa yhtiöistä tiedottaa tulevat tapahtumat vasta joulukuussa, niin valtaosa tapahtumista on menneitä jo täs vaiheessa vuotta :slight_smile:

lisäys: tosta M vs MIlj mä teentiketin tästä ja teen pois.

2 tykkäystä

Onko tuo viestiketjun hyppääminen vanhempaan viestiin muilla korjaantunut? Minulla sitä tapahtuu edelleen ja se hyppää näköjään 20 viestiä taakse päin.

10 tykkäystä

Ei ole korjaantunut. Kotikoneella Firefoxia käyttäessä ja puhelimella hyppää 20 viestiä taaemmaksi. Työkoneen Chromella toiminut koko ajan moitteettomasti.

5 tykkäystä

Tämä on oma pieni ehdotukseni muuten mahtavalle nettisivulle, mutta onko mahdollista saada tuo foorumiketjujen “preview” pois käytöstä? Ei ole isosta asiasta kyse, mutta omasta mielestäni hieman häiritsevästi tulee tuo laatikko tuohon eteen (jota ei tule luettua, koska seurailen noita ketjuja muutenkin ja pistän selaimen välilehtiin kun uusia viestejä on tullut = tiedän jo sisällön mitä aihe koskee)

Tarkoitan siis tätä:

Mielestäni olen kahlannut profiilin asetukset läpi taannoin kun yritin tuon piilottamista viimeksi etsiä, mutta en mielestäni ole löytänyt… Jos nyt sitten on edes mahdollistakaan?

Kuten sanoin, tosi pieni haitta (omasta mielestäni) eikä varmasti ole korkeimman prioriteetin hankkeena :slight_smile:

1 tykkäys

Mullakin esiintyy vielä tätä Firefoxilla. @Yu_Gong sanoi tuossa aiemmin päässeensä ongelman jäljille ja laittavansa korjaukseen, mutta ilmeisesti ei ollutkaan niin helppo nakki.

4 tykkäystä

Joo toi on tutkinnan alla, et miten en saa toistettua systemaattisesti :slight_smile: On it! joo ongelma on et se ei oo niin systemaattinen :smiley:

6 tykkäystä

Toistuu ainakin Chromella sekä Macbookissa että Androidissa (satunnaisesti).

Voisiko liittyä siihen, että tuo punainen viiva että mihin asti on luettu viimeksi, ilmestyy pienellä viiveellä sivun latautuessa, ja jos scrollaa sivua juuri väärällä hetkellä niin se ehkä hyppää?

toi 20 postauksen hyppely pitäisi olla nyt korjattu :slight_smile:

25 tykkäystä