Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Ahaa, boomerina en siirry vanhalta, hyväksi todetulta sivustolta kovin heppoisin perustein uusiin näkymiin :slight_smile: Turhan heikosti tulee tosiaan seurattua teidän tuotekehitystä, kiinnostaa näköjään ainoastaan silloin, kun itsellä tulee tenkkapoo :slight_smile:

5 tykkäystä

No harvempi nuori käyttäjäkään sitä vapaaehtoisesti tekee. Sen takia se tuleekin pakotettuna sitten kun ollaan vähän pidemmällä :wink:

6 tykkäystä

Mitähän viime yönä on tapahtunut, kun ilmoitukset on foorumilla ihan sekaisin

notifications

Tuosta kun painaa, niin tulee kaikki muu paitsi todelliset ilmoitukset itse asiasta

Edit. oletuksena tulee kunniamerkit ohi itse ilmoitusten. Tulee selaimella PC:llä ja Androidilla kännykän kanssa

5 tykkäystä

Mulla ainakin oli siinä alhaalla joku nappi tyyliin “merkkaa nähdyksi” tai jotain sinnepäin. Ja sitten meni takaisin normaaliksi. Mut joo vähän oli oudon näköinen

3 tykkäystä

Joo Discourse on nähtävästi sekoillut jotain :roll_eyes: Kuten @SuomenBuffet mainitsi, niin nuo katoavat painamalla ilmoitusten alla olevaa “Kuittaa” painiketta. Katsotaan oliko kyseessä joku yksittäinen bugi, vai toistuuko useammin.

4 tykkäystä

Tiedoksi foorumille, meidän lähettämät Aamari ja Viikkokirje ovat menneet osalla käyttäjistä roskapostiin eilisestä lähtien. Ratkomme asiaa Mailchimpin kanssa, ja toivottavasti saamme ratkaistua tämän asap :crossed_fingers: Jos merkkaatte saamanne viestin “ei-roskapostiksi”, tulisi Aamarin ja muiden viestien tulla läpi normaalisti.

Toivonkin että mahdollisimman moni voisi painaa roskapostilaatikoista löytyvää “Mark/Report as not spam” painiketta, sillä tämä nopeuttaa ongelman ratkaisua :pray:

Kiitos ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!

18 tykkäystä

Oikealla ylhäällä nimimerkki-palluran vierestä kolmen vaakaviivan takaa sai aiemmin esiin foorumin navigoinnin ja pääsi helposti eri alueille (osakkeet, yleinen jne.). Nyt navigointi on hävinnyt. Mitä tehdä?

6 tykkäystä

Asetuksista kohdasta Sivupalkki. Sieltä lisäät haluamasi alueet kohdasta Alueet-osio.

8 tykkäystä

Lyhyt päivitys tähän roskapostiongelmaan

Olemme saaneet rajattua ongelmaa ja yrittäneet ratkoa sitä koko viikon ajan. Olemme kokeilleet erilaisia fiksejä, mutta etenkin Outlookilla Aamari menee vielä roskapostiin :sweat: Teknologiatoimittajamme Mailchimpin mukaan kyseessä on meitä laaja-alaisempi ongelma, joka esiintyy myös muilla asiakkailla ja sähköpostitoimittajilla.

Tavoitteena on korjata tämä mahdollisimman pian, infoan kun on lisää kerrottavaa!

17 tykkäystä

Anttikin oli tällaiseen kyselyyn vastannut Q&A-osiossa. :slight_smile:

4 tykkäystä


Mikähän ominaisuus foorumilla on nyt aktivoitu kun profiilia klikatessa kuvakkaat aukeavat ylisuurina tekstien päälle, samaa näyttää tekevän puhelimella kun asiaa testasin.

12 tykkäystä

Hmm tää on jännä :thinking: Mulla noi aukesi deskarilla ja mobiililla vähän isompina, mutta ei kuitenkaan noin ylisuurina.

Discourse tuntuu nyt tuovan uusia foorumia rikkoavia ominaisuuksia liukuhihnalla, niin tiedustelen myös tätä heiltä.

9 tykkäystä

Joo ilmeisesti tosiaan Discoursen päästä homma kiinni jos te ette asiaan vielä mitään sen suurempaa kerennyt tekemään, nyt kuvakkeet näkyy tosiaan ihan normaalin kokoisia sekä mobiilissa että tietokoneen selaimella. :face_with_monocle:

5 tykkäystä

Okei hyvä, tärkeintä että toimii nyt :+1: Ja kiitos raportoinnista, mukavaa viikonloppua!

7 tykkäystä

Ongelma aamuraportin Inderesyhteisö- kyselyn täyttämisessä:

Eka sivun sai täytettyä, toinen sivu on “kuollut”, ei reagoi mihinkään.

Voi tietysti olla täälläkin päässä ongelma.

Edit. nythän tuo lähti toimimaan

6 tykkäystä

Tämä roskapostiongelma pitäisi olla nyt korjattu! :partying_face: Jos jostain syystä meidän sähköpostit menevät sinulla tai jollain tutullasi vielä roskapostiin, niin laitathan viestiä tänne tai suoraan minulle! :pray:

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

8 tykkäystä

Moi! Onkohan yhtiökohtaisesta inderesin sisällöstä löydettävissä, mistä eristä oik. p/e on oikaistu?

Katselin boreon analyysiä ja jäin miettimään asiaa yhtiön kohdalla.

Joskus olen kysynyt jossakin yhtiöketjussa ja analyytikko on vastannut, mutta ehkä yhtiöraportissa voisi olla tämä yhdellä virkkeellä - tai ehkä jo onkin mutta olen totaalisesti missannut asian? :blush:

Mukavaa viikonloppua :sun_with_face:

8 tykkäystä

Siirrä palautteen parempaan paikkaan. :slight_smile:

Mielestäni täällä on aika paljon haastoa eri yhtiöiden valintoja kohtaan, mutta riippuu varmasti paljon myös mitä ketjuja lukee. :slight_smile:

10 tykkäystä

Moikka!

Kiitos muistutuksesta!

Laitan vielä tännekin ja tägään @Miikka_Laitila :n. :slight_smile: Vepun kans me ei osata tällaisia juttuja, osataan vaan päteä eri ketjuissa. :frowning:

Ja joo, olen samaa mieltä, tuo olisi kiva saada toimimaan. :slight_smile:

6 tykkäystä

Eipä tuossa nyt tarvita mitään kovin kummallisia teknisiä taitoja. Ensimmäiseksi voisi koittaa päivittää foorumin Discourse-softan uusimpaan versioon 3.1.0.beta4 → 3.1.0.beta5 josko lähtisi pelittämään, ja jos se ei ratkaise ongelmaa niin sitten Inderesin päässä voitaisiin vaikka kokeilla tätä paljon käytettyä komponenttia:

7 tykkäystä