Kiitos. Itse pidin tästä kovasti ja mielestäni oli erinomaista että siihen tuli tuo hivenen keskusteleva ote.
Tosin huomasin myös että herätti paljon kysymyksiä (koskien sisältöä). Esimerkiksi jäin ihmettelemään miten/miksi Dalio oli laittanut Yhdysvaltojen huippuajankohdan 50-luvulle? Toki tuolloin varmaan vastasivat vielä suuremmasta osasta maailmantaloudesta, mutta se lienee johtunut enemmän muiden maiden kohtaamasta tuhosta hivenen aiemmin kuin Yhdysvaltojen teknologisesta tai muusta hegemoniasta. (ja nyt olen hivenen hämmentynyt mikä olisi oikea ketju jatkaa keskustelua).
Tästä päästäänkin siihen että kenties tällainen esitys nauhoitettuna hivenen (ei liian) suuren yleisön seuraamana voisi olla kiinnostava. Tällöin kysymyksiä voisi tulla enemmän? Tai videointi likimain noin ja sitten oma keskusteluketju aiheesta? Tai jopa live chatti tyyppinen Q&A sessio?
Ja noin yleisemmin itse olen oivaltanut nauttivani hivenen pidemmän aikavälin kehitysten tarkkailusta. Tätähän voisi tehdä monella tasolla (maailmantalous, alueelliset taloudet, sektorit sekä yksittäiset yhtiöt). Etenkin yhtiökohtaiset voisivat uudella tavalla avata millaisiin asioihin sijoittajan kannattaa kiinnittää huomiota. BTW teilläkin alkaa olla yhtiöistä paljon pidemmän ajan materiaalia, eli niihinkin voisi olla hauska palata analyyttisen lähestymistavan muodossa.