Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Joo siin oikaistaan mm. omat :slight_smile:

3 tykkäystä

Foorumi:
Onko kellään muulla ongelmaa, että kirjanmerkki-listauksesta tuntuu häviävän osa ketjuista? Eli itselläni on kohtalainen pino (Varmaan 30 ketjua) kirjanmerkkejä, ja klikatessa “Kirjanmerkit” selausnäkymään siinä listassa ei näy kaikkia. Niitä putoilee silloin tällöin sieltä pois. Sitten kun menen “pois pudonneeseen ketjuun” niin ketjun hallinta kuitenkin näyttää ketjun olevan omissa kirjanmerkeissä.

Eli tämä foorumin lukunäkymä kyseessä:
image

Ongelma olisi siis tuossa näkymässä, josta niitä putoilee pois… tai sitten olen tosi sokea :smiley:

Tätä on mielestäni jatkunut jo aika pitkään, ehkä pari vuotta?

Otan vaikka esimerkin, että tällä viikolla temppuilevat ainakin Tietoevry-ketju sekä Stockmann-ketju, jotka eivät näy lainkaan “Kirjanmerkit” näkymässä. Jos käyn ne poistamassa ja laittamassa uusiksi kirjanmerkkeihin, niin näkyvät ehkä päivän-pari kunnes taas katoavat näkymästä.

1 tykkäys

Onks se mahollista et sä oot valinnu täs et muistuta mua “huomenna”, jolloin se katoaa huomenna kun muistutus on tehty?

Joku toinen tais olla @tai9 myös raportoi vastaavaa ongelmaa.

2 tykkäystä

Olen mielestäni aina valinnut tuon “ei muistutusta” listan alimpana. On tietysti mahdollista että silti erehdyn joka kerta jotenkin klikkaamaan väärin, mutta omasta mielestäni olen aina merkannut ilman muistutusta.

Se on erikoista, että osa ketjuista tuntuu pysyvän pitkäänkin listalla.

2 tykkäystä

Laitan discourselle viestiä jos he voivat tutkia tota Discoursen Coresta, toi on sisäänrakeknnettu logiikka tosiaan.

3 tykkäystä

Mulla tosiaan myös sama ongelma ja ollut jo aika pitkään. On tullu kaikkia kikkakolmosia kokeiltua. Tietyt ketjut ei pysy kirjanmerkeissä.

1 tykkäys

Mistä muuten johtuu, että välillä ei toimi se että haluaa katsoa sivustolla indeksien tilannetta? Kun tuota laatikkoa painaa, niin välillä päästää katsomaan ja välillä hiiri ei reagoi millään tavalla. Ongelma toistuu koneella ja puhelimella.

@Yu_Gong

1 tykkäys

hmm… saatan tietää. tarkistan.

@tai9 @timontti

mul on yks teoria. Voiko tää littyä tähän että jos valitset kirjamerkit ja sitten kategorian, niin sitten sä näet vaan sen kategorian kirjamerkit?

Tässä mul on kaikki kategoriat käytössä niin näen mun kirjamerkit jotka on kehitysideoissa:

VS.

Jos sulla on kaikki kategoriat valittuna niin kirjamerkit näyttää kaikki:

Kaikki kategoriat on valittuna. Mulla se ainaki käyttäytyy niin että kun lisään esim. kahvihuoneen kirjanmerkkeihin niin se saattaa pysyä siellä muutamia tunteja ja sitten se vaan katoaa. Kun katoamisen jälkeen avaan ketjun niin se näyttää että olisi kirjanmerkeissä, poistan kirjanmerkeistä ja lisään uudelleen niin se taas ilmestyy ja pysyy hetken aikaa. Joku bitti on jossakin poikittain… :thinking:

1 tykkäys

Sama juttu täälläkin

2 tykkäystä

Sit se ei oo toi varmaan, tutkiminen jatkuu :smiley:

3 tykkäystä

Olisiko @Yu_Gong mahdollista saada kurssigraafi noihin aamurapsoihin esim. tuohon oikeaan laitaan tunnuslukujen alle/ylle? Antaisi lukijalle nopeasti käsityksen kurssin kehityksestä ilman että aletaan availemaan Tradinviewtä tai Kauppalehden kurssisivuja.

1 tykkäys

siellä on se kuvagraafi, mut meinaat et haluut varmaan päivämutoksen jne :)?

2 tykkäystä

Mielenkiintoista, olisin voinut vannoa että äsken kun katsoin ko. sivua niin siellä ei näkynyt tuota kurssigraafia mutta nyt näkyy, olisikohan ollut omassa selaimessa tilapäinen glitchi.

Asia kunnossa, kiitos!

3 tykkäystä

@Yu_Gong Mitenkäs tämän laita? Testasin äsken eikä näytä vielä pelittävän vai oliko työn alla? :slight_smile: Eipä ole iso asia, mutta ennen toimi mutkattomasti niin sen takia kyselen.

Laitan tänään tuotantoon sen korjauksen :slight_smile: Pieni hetki.

@Salazar Se on nyt viety tuotantoon.

3 tykkäystä

@Yu_Gong Sehän kävi nopeasti :slight_smile:

4 tykkäystä

En pysty etsimään tuolta Advanced filters-osiosta tietyn kirjoittajan tekstejä. Kännykän (Android) näppäimistö ei ilmesty ruudulle kun yrittää painaa tuosta “kirjoittaja”- kohdasta. Kaikki muut filtterit pelaa hyvin. Tämä probleema on ollut jo ehkä kuukauden ajan. Olen kokeillut eri selaimella, mutta ei auta. Tietokoneella toimii normaalisti. Onko vika järjestelmässä vai meikäläisen omassa luurissa?

3 tykkäystä