Inderes.fi-sisällön kehitysideat

@kukkosen_ossi aaah kuulin että me otettiin automaattinen dark mode pois, eli voit aktivoida sen manuaalisesti täältä, eli asetukset → käyttöliittymä ja teema

4 tykkäystä

Kiitos paljon! nyt toimii ja lukeminen on huomattavasti mukavampaa :heart:

5 tykkäystä

Tummatila on kadonnut itsestään ja valikossa ei enää edes ole koko Teemaa, josta sen saisi takaisin.

1 tykkäys

Mikähän tuossa on, kun yhtiöiden etusivujen omistajalistauksessa ei näy enää hallintarekisteröityjä omistajia, @Yu_Gong !? Rovion kohdalla tämän huomasin.

2 tykkäystä

Moikka, tein just muutoksia joten tumma tila oli pienen hetken kokonaan pois. Nyt jos selaimessa on dark theme päällä niin pitäis fooruminkin olla taas automaattisesti tummassa tilassa. Tumman värimallin voi käydä nyt valitsemassa omista asetuksista. Pahoittelut että joutuu taas käydä vaihtamassa asetuksia. :sweat_smile:

6 tykkäystä

Hyvin spotattu @NukkeNukuttaja! Vaihdoimme viime viikolla datantarjoajaksi Millistreamin pohjoismaisella tasolla. Heidän top10-listoissa ei valitettavasti ole holdingsia tällä hetkellä.

2 tykkäystä

No, nyt kyllä on melkoinen heikennys, Premium-jäsenille nämä hallintarekisteritiedot ovat tärkeitä ja ainakin itse koen maksavani osittain juuri niistä. Tiedoksi myös @Verneri_Pulkkinen

16 tykkäystä

Tässä tapauksessa kannattaisi muuten päivittää myyntimateriaalitkin, nyt käytännössä taitaa olla pieni valkoinen valhe Premium -sisällön kuvauksessa.

image

Ylipäätään vastaavat heikennykset ilman kommunikaatiota antavat vähän epäsuotuisan kuvan asiakasarvostuksesta.

10 tykkäystä

Kiitos palautteesta, tutkitaan voidaanko tuota helposti saada muualta. Tässä pääajurina oli koko Pohjoismaisen datapuolen parantaminen. Lisäksi tuo edellisen hallintarekkarin laatu vaihteli. Ymmärrän kyllä että tällä hetkellä tämä vaikuttaa heikennykseltä, sori!

Kiitos huomiosta, tuo on nyt päivitetty.

Pahoittelut tästä, meillä oli kommunikaatiossa rikkinäistä puhelinta. Pitää petrata vastaisuudessa!

10 tykkäystä

Tossa oli myös se, että sen entisen datan toimittajan sisällössä oli virheitä, mistä yhtröt eivät tietenkään tykänneet ja silti reilusti kalliimpi koska niitä käsin kaiveltiin hallintarekkareiden takaa, tän takia me nähtiin validimpana olla näyttämättä niitä vaan suoraan omistajat mitä rekisteri näyttää jos yhtiö ottaisi sen Suomen rekisterinpitäjältä.

14 tykkäystä

@Jesse_Niininen ooksä törmänny vastaavaan Jesse? mulla itellä ainakin dark mode pysyy päällä. vai onks täs jotain että se kunnioittaa koneen/laitteen darkmode / lightmodea et se yliajaa foorumin asetukset?

1 tykkäys

Itse en ollut pariin viikkoon käyttänyt toisella puhelimella foorumia, vaikka välilehdissä auki olikin. Oli asetuksista pudonnut dark mode pois.

1 tykkäys

Mulla oli vastaavaa. Mutta en ollut huomannut tallentaa muutoksia asetuksista kun asetin darkmoden päälle. darkmode meni kyllä sillä kertaa päälle mutta, uudelleen sivulle tullessa oli taas normaali teema päällä.

1 tykkäys

tarkoitatko että sitten kun tallensit niin se kyl sit muistaa sen ? :slight_smile: näin ainakin mulla toimii.

Joo tallentamisen jälkeen alkoi pysymään päällä.

Tallensin eilen kotikoneella asetuksiin dark moden, mutta tänään toisella tietokoneella foorumi aukesi silmät polttavalla “normimodella” :frowning:

Toi saattaa olla konekohtainen asia koska koneen light mode voi yliajaa varmaan foorumin darkmoden ellei sitä erikseen ite aseta. @Jesse_Niininen voi vahvistaa jos tää teoria pitää paikkansa.

Ehkä mä testaan sen ite mun koneel.

ainakin mulla samalla koneella dark moden tallennus jää voimaan vaikka sammutan selaimen ja vaihdan koneen teeman valeeksi

1 tykkäys

Täälläkin tumman teeman kanssa ongelmaa. Meinaa silmät sulaa. Foorumin asetuksista säädettynä muutti teeman tummaksi, mutta vain yhdessä ikkunassa. Eli kun avaan totutun tyylin mukaisesti useita ketjuja “lukujonoon” uusiin välilehtiin, niin nämä ovat vaalealla teemalla.

Windowsin asetuksissa on tumma teema. Kun käy vaalealla välilehdellä foorumin asetuksissa, niin siellä ei näy rastia tumman teeman kohdalla. Tällä yhdellä välilehdellä on taasen rastit oikeissa paikoissa. :thinking:

Itellä kaksi konetta, toisessa toimii dark mode ja toisessa ei. Tietenkin sama profiili ja asetukset. Kekseissä häikkää?

Hmm tää on kyllä outoa. Selvitetään asiaa, laittakaa vaan viestiä jos ongelmat tai outoudet dark moden kanssa jatkuu!

1 tykkäys