Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Jos ymmärsin oikein mitä tarkoitat, niin ton sarakkeen leveyttä voi itse vaihdella ja säätää raahaamalla sarakkeen otsikon reunaa:

sitä tarkoitin

ei onnistu mulla ja näkyy 4 kpl osakkeita…

Tarkista että sun selaimen zoomi on 100% jos sul on siin joku 150% niin ruudun koko pienenee, niin se näyttää vähemmän.

Moi, mulla on näytön asetuksissa 250% zoomi… selain kyllä oli 90%
resoluutio 3200x1800 .

tällainen 4k läppäri 17 tuumaa taitaa olla.

Siinä ehkä vika?

Ongelma ratkaistu, kiitos Yu

1 tykkäys

vielä: Miten kauan omat osakelistat on vertailussa tallennettuna / mikä ne poistaa aika ajoin?

Ne tallennetaan sun selaimen ns. “Local strorageen” eli niin kauan kun sä et tyhjennä sun selaimen muistia kovalla kädellä tai vaihda selainta, niin se muistaa kyl ne :slight_smile:

@Yu_Gong

onks ETA :aa sille salkkupalvelulle :thinking:

Näillä näkymin kesällä. Sitä ennen isompina kokonaisuuksina on uuden tietokantamallin luominen ja sen päälle voidaan sit rakentaa toi salkkupalvelu :slight_smile: Mutta on prioriteetissa oikeasti korkealla toi salkkkupalvelu :slight_smile: Toi tietokanta-juttu on vaan aika pakollinen tehä sen alle. Haetaan myös uutta devaajaa tiimiin, et saadaan tää nopeammin maaliin :smiley: Fullstack-kehittäjä - Inderes

5 tykkäystä

Olisiko mahdollista saada makrotapahtumien lukemat päivitettynä, kun ne julkaistaan?

  • siitä olisi ainakin itselleni hyötyä, niin ei tartte hakea muualta
  • esim. tänään Saksan tilastot tuli ulos klo 9
1 tykkäys

Tätä toivon edelleen @Yu_Gong

6 tykkäystä

Olisiko mitään ideaa, jos etusivun seurattavien yhtiöiden luetteloon saisi lisäsarakkeet itsemäärittämät osto- ja myyntihinnat?

3 tykkäystä

@polo6 Oon vielä ulkomailla mutta tuun viikonloppuna jo kotiin, niin tsekkaan ton heti viikonloppuna ens viikolle. :slight_smile: Ne pari muuta päivitystä menikin jo viime viikolla tuotantoon.

@Thyme Me tuodaan toi sen “Oma salkun” - mukana! :wink:

7 tykkäystä

Mietittiin Yun kanssa aamulla meidän eri videosisältöjä meidän palvelussa. Empiirinen havainto näyttää olevan, että yhtiöiden omat videot saavat reippaasti enemmän peukkuja alaspäin, kuin meidän omat.

Näitä yhtiöiden videoita yhdistää yleensä ammattilaisten tekemä kädenjälki: ne on käsikirjoitettu, useita kuvakulmia, musat taustalle jne., toisin kuin meidän videot, joita voisi luonnehtia hieman rosoisemmiksi.


Tämä Aallon video on saanut 16 peukkua alaspäin, mikä särähtää jo silmään.

Haluaisinkin avata keskustelua, mistä te pidätte enemmän ja miksi?

Itse annoin alapeukun lähinnä pinnallisen sisällön vuoksi, tämähän oli puhdas mainos.

13 tykkäystä

Tykkään Merjasta, mutta annoin peukun alas kun video tuntui mainokselta ei analyysilta. Ei menty pintaa syvemmälle. Asiakasta ei kunnolla haastettu. Hivenen epäaito kuva, kun tilanne oli käsikirjoitettu.

5 tykkäystä

@polo6 nyt on se “Näytä kaikki” - nappi poistettu. Ellei otsikkoja oo sit ihan törkeesti yli 10. Mobiilissa pääsee silloin helpommin alemmas. Aallon Group listautumisanti - laaja analyysiraporttimme luettavissa inderes.fi:ssä | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus

5 tykkäystä

Ihmettelinkin tänään, kun nappia ei ollut. Olen aina ensimmäiseksi tehnyt niin.
Kiitos, hyvä muutos :slight_smile:

3 tykkäystä

juu!

1 tykkäys

Tänä aamuna oli ‘näytä kaikki’ -nappi taas paikallaan. Mitä ihmettä? Lassie palaa kotiin? Vai Empire strikes back? Kuka on käynyt koodillasi @Yu_Gong?

4 tykkäystä