Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Toi on kyl ominaisuus mikä jakaa mielipiteitä käyttäjien välillä. Osa haluaa että voi itse päättää milloin linkit aukeaa uuteen välilehteen ja osa haluaa tuon mainitsemasi tavan.

1 tykkäys

Juuri näin! Minä mm. En halua että linkit avautuu uuteen ikkunaan aina. Voin itse painaa kontrollia halutessani, enkä läheskään aina halua.

Miksi jengi ei halua niitä uusiin vällehtiin?

Mielestäni on tehottomampaa avata ne samaan ja vatuttaa aivan suunnattomasti palailla takaisin?

Menee mm. puhelimella ihan vatun vaikeeksi aina…

AINA linkit uuteen välilehteen, sehän on ihan perus.
Pitäisikös Yun ensin väkertää foorumille äänestysmahdollisuus :slight_smile:

2 tykkäystä

Äänestyksiä / polleja voi tehdä tällä työkalulla @gravytrainer. Eli ton mutterin sisällä on toi Luo äänestys.

3 tykkäystä

Näin esimerkkinä voidaan tehdä polli linkkiaiheesta :wink:

  • Linkit avatumaan uuteen välilehteen
  • Linkit avautumaan samaan välilehteen

0 voters

3 tykkäystä

Heille jotka haluavat nyt nopeasti tän asetuksen käyttöön jo heti, niin tässä ohjeet:
Omiin asetuksiin ja sieltä käyttöliittymä ja painat käyttöön “Avaa sivuston ulkopuoliset linkit uudessa välilehdessä” PING @gravytrainer @evolove173 Jo rekisteröityneet käyttäjät joutuvat tekemään tämän asetuksen itse, mutta foorumin uusille käyttäjille tämä asetus on nyt laitettu vakiona päälle.

4 tykkäystä

Splendid!
Muuten, kuinka paljon tulee näistä ominaisuuksista alustan mukana valmiina ja onko niitä työlästä puukottaa, vai onko pikemminkin isompi duuni ruksia niitä pois paletista & vahtia toisiinsa limittyviä toimintoja…

1 tykkäys

Melkein kaikki ominaisuudet tulee out of the box lukuunottamatta integraatiot :slight_smile: Ei puukostusta, mut tää tukee kyl omien moduulien/pluginien koodaamista.

2 tykkäystä

Saimme jo aikaisemmin mahdollisuuden lisätä tulevia videostreameja outlookiin yms. kalentereihin - kiitos siitä!

Seuraava mieleen tuleva pyyntö on, voisiko pörssikalenterista saada mahdollisuuden siirtää outlookiin yms. parilla napin painalluksella yhtiöiden tulevat osavuosikatsaukset yms. kalenterimerkinnöiksi? Tällä hetkellä on pitänyt outlookiin itse kirjata ko. tapahtumat uusina kalenterikutsuina. Lähinnä siis päivämäärä on olennainen, jotta muistaa seurata ko. yhtiötä.

Onko tässä mitään järkeä? Tokihan kaikki löytyvät inderesin sivuilta, mutta tykkäisin itse lisätä myös työkalenteriini näkyviin em. päivät.

6 tykkäystä

Joo kyl tonkin vois tehdä. Mä teen nyt eka ens viikoks sen “Seuraamani yhtiöt” - järjestyksen muuttamisen :slight_smile:

6 tykkäystä

Melkein valmista! Saan kyl tän helposti ens viikoksi :slight_smile:

8 tykkäystä

NYT on tuotannossa! :slight_smile: Eli nyt tota seurantalistaa voi järjestää. :slight_smile: Vakiona se järjestää kurssin mukaan, niin että eniten noussut on listan 1.

14 tykkäystä

Kiitos! Homma toimii :+1:t3:

3 tykkäystä

Yhtiöraportit vois laittaa mobiiliystävällisempään muotoon. Nyt niitä on käytännössä mahdotonta lukea puhelimella.

3 tykkäystä

NIin se PDF? Toivottavasti niistä pääsis kokonaan eroon…Eli kaikki ois HTML JS muodossa.

2 tykkäystä

Kuhan ne sais johonkin muuhunkin muotoon kuin pdf. Tai sitten muotoilu olis edes sellanen, että sitä pystyis puhelimella mielekkäästi selailee.

3 tykkäystä

Tää oli kyllä huikea päivitys palveluun. Kiitos! :slight_smile: Tulee käytettyä tuota listaa päivittäin monta kertaa.

4 tykkäystä

Olisko mahdollista jos “Osakevertailu” sivulla olisi yhtiötä klikattaessa lyhyt selitys yhtiöstä mikä kertois yksinkertaisuudessaan mitä firma tekee. Noita pieniä yhtiöitä alkaa olee seurannassa jo aika paljon, ja olis hyvä lähtökohta maalikolle, jos ensin ymmärtäis mitä koko firma tekee :smiley:

7 tykkäystä

Joo onnistuu. Vois tehä niin että kun laittaa hiiren yhtiön nimen päälle, niin siitä tulis pieni kuvaus yhtiöstä.

9 tykkäystä