Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Moi ja kiitos palautteesta! Jos käsitin oikein, niin tämä voi olla hieman hankala toteuttaa koska rajapinta ei tällä hetkellä palauta sen tarkempaa aikaleimaa. Voi olla, että joudut vielä vääntämään asian minulle rautalangasta jos ei tärpännyt :sweat_smile:

Saisko jonnekin napakan yhteenvedon ansiomerkeistä, niiden ansaitsemisesta ja mitä kaikkia ansiomerkkejä voi saada? Tuo ohjaus tuonne discoursen englanninkieliselle sivulle on sekava. Ja mitä tarkoittaa kun osa näistä ansiomerkeistä on keltaisella, osa harmaalla?

Thänks vastauksista jo etukäteen ! :slight_smile:

Mitä nää eri värit esim. tarkoittaa?

@Yu_Gong
Onko mitään tehtävissä?
Mulla kuntoiluhuoneessa LG:n telkkari webOS 4.7.2 käyttiksellä. Olisi motivaatiota pysyä tuolla kuntoiluhuoneessa, jos näkisi myös inderesTV:n sisältöä.
Kuvan mukaisesti ei lataudu tuo video-osio-kehys oikein ja ei saa klikattua videota käyntiin.


3 tykkäystä

Käytät telkkarin omaa selainta?

1 tykkäys

Jep, käytän. Onko vaihtoehtoa?

Lyöt siihen jonkun Raspin tms. kiinni ja käytät oikeaa selainta, nuo telkkareiden omat selaimet ovat pääasiassa hirveätä kuraa joita tulee välttää kaikin keinoin.

3 tykkäystä

Hmmm… mielenkiintoinen vaihtoehto. Sinänsä mulle riittäis, että tuo vakio selain pyörittäis vain inderestv:n muulla ei väliä. :slight_smile:

1 tykkäys

Mä tsekkaan, pitää löytää eka tapa testata itse tuo :slight_smile: Android TV:ssä tuo ei ole ollut ongelma, mutta ei tullu mieleen kyl että LG:ssä on tosiaan joku oma selain O.o

3 tykkäystä

Eikös LG:llä ole hieman modifioitu Blink (Chromium) -pohjainen selain, joka ei edes kunnolla tue JavaScriptiä :joy: . Onhan tuo kyllä aika haasteellista saada toimimaan, varsinkin kun telkkarien selaimia ei pääsääntöisesti päivitetä.

@Alwar eikö tuo olisi 100x helpompaa, jos vaan avaisit Youtube -appin ja katsoisit sitä kautta?

3 tykkäystä

Ai se on semmoinen :open_mouth: toi video ei vaan satu olemaan Youtubessa vaan inderesTV only :sweat_smile:

2 tykkäystä

Aika velho olet jos nämä saat toimimaan :sweat_smile:

https://webostv.developer.lge.com/discover/specifications/web-engine/

1 tykkäys

Chromecast mulla löytyy ja sillä pystyn tuon ongelman toki kiertämään.
@Pohjolan_Eka kyllä heitti velho-tittelin tarjolle, joten katotaan jättääkö @Yu_Gong tän tähän. :wink:

1 tykkäys

Sellainen lisäinfo, että TV kyllä toistaa nuo videot ok, kunhan ne pystyy klikkaamaan käyntiin. Satunnaisesti ollut muutamia videoita, joissa tuo video-osio-kehys latautuu sivulle matalana laatikkona (alle 50px arvioisin) ja sitä klikaten video lähtee pyörimään ihan oikein. Esim tuossa Qt-videossa on se ongelma, että tätä klikattavaa osiota ei tule vaikka kuinka virkistäisi sivua.
Talenom videossa samalta päivältä esim tulee tuo matala video-osio-kehys.

2 tykkäystä

Melkein Minuutissa -sarjan pidemmän version nimiehdotukseksi: Vernerin Vartti :slight_smile:

Saa käyttää, on jopa lähes pakko @Verneri_Pulkkinen.

11 tykkäystä

Ei ei ei älä nyt anna sille siimaa lisätä videoiden pituutta. Jos lähtökohdaksi otetaan vartin videot, niin pian aletaan puhumaan että nimi pitäisi muuttaa Vernerin varttitunniksi

4 tykkäystä

Kyllä ainakin minun puolestani sarja voisi jatkua vaikka konseptilla Vernerin Vuorokausi.

5 tykkäystä

Vernerin vitonen tai Vernerin vartti. Kannatetaan. Kumpi vain ajallisesti Vernerille sopii

Kansankielisesti V5 tai V15. Tästä tulee uusi K2!

8 tykkäystä

21minuuttia ja siitä tulee Vernerin Ventti tai Ventti-Vertti.

6 tykkäystä

Inderes Pörssikalenteri 2.3 versio on nyt julkaistu! :slight_smile:
Lisänä mm. “Näytä vain omat yhtiöt” filtteri🙌

22 tykkäystä

Täytyy kyllä sanoa että heittämällä palveluntarjoajien paras pörssi/tapahtuma/osinkokalenteri. Tätä alan käyttämään itse :raised_hands: sisältö inderesillä senkun paranee, keep going!! :heart_eyes:

11 tykkäystä