Inderes.fi-sisällön kehitysideat

Jep, näin tein ja toimii. Kiitos!

4 tykkäystä

Ah, niin ihanan yksinkertaista :grin: Sama fiilis, kun piirtoheitinaikaan pyysin apua paikalle, kun rakkine ei toiminut. Ratsujoukot laittoi virtajohdon seinään ja avot! Ollappa kaikki arjen probleemat näin yksinkertaisia ratkaista, hetkellisellä tolloudentunteella selviäis :blush:

5 tykkäystä

Hieman hassu typografia tässä sivun alalaidassa olevassa ilmoituksessa :slight_smile:

image

4 tykkäystä

Samassa kohdassa myös:

2 tykkäystä

Jäin itsekin tuota toljottamaan ja pidin outona. Totesin sen lopulta näin varmaan olleenkin :joy:

3 tykkäystä

Mä katon miten saan sen korjattua :slight_smile:

4 tykkäystä

@Pohjolan_Eka @aspee @kabu nice, sain tietää tämmöst. Eli Suomen kieliversio tulee paranemaan täällä merkittvästi lähiaikoina :slight_smile:

“Currently there are professional translators working on some of the languages most used by our clients, including Finnish.”

9 tykkäystä

@Verneri_Pulkkinen näkeekö jostakin ketkä analyytikot sijaistaa lomalaisia eri yhtiöissä?

4 tykkäystä

Verneri taitaa olla itsekin lomalla :slight_smile: Mä oon töissä vielä tän viikon. Ei suoraan näe, oliks sul mieles joku yhtiö mitä oisit halunnut et mä tarkastan sulle?

5 tykkäystä

Tässä sijoitustermistöä taas opiskellessani tuli mieleen ainakin itseäni helpottava ominaisuus.
Tunnusluvun vieressä voisi olla pieni info-täplä, jota klikkaamalla aukeasi pieni laatikko joka kertoisi parilla virkkeellä, mitä tunnusluku tarkoittaa.

Liikevaihto esim: “Myyntituottojen summa, josta vähennetty arvonlisävero”

Kokeneemmille konkareillehan tämä ei toisi mitään lisäarvoa, mutta tällaisille koronakuoppa-bulleroille oiva apuväline. Idean saa ampua alas. :slight_smile:

24 tykkäystä

Ping @Yu_Gong onkohan pörssikalenteri rikki?

Efecten osari 16.7.
image

vs. inderes kalenteri etusivulla

4 tykkäystä

Mä laitan millistreamille veistiä, se data puuttuu näköjään heidän rajapinnasta O.o hyvä huomio!

5 tykkäystä

Analyytikon Rapalakommentissa jää ikävästi osa tekstistä piiloon kun puhelimella lukee:

Ping @Yu_Gong

4 tykkäystä

Hei @Rauta, kiitos huomiosta! Teksti on korjattu.

3 tykkäystä

@Yu_Gong Voisiko tuohon etusivun pörssikalenteriin saada aktiivisen linkin → veisi suoraan tuolle pörssikalenteri sivulle?

kuva

Eli idea olisi sama kuin ylempänä tuossa Foorumi kohdalla

kuva

6 tykkäystä

Moi @N.K ja kiitos palautteesta! Olemme pohtineet vastaavaa ratkaisua myös tälle otsikolle :+1:

6 tykkäystä

Mallisalkun graafin x-akselin kk/vvvv on tällä hetkellä vaikeasti luettavassa muodossa, tekstit voisi vaikka laittaa viistoon niin mahtuisi näppärästi.

edit: 1000% rikki aloituksesta. Melkoisen kova suoritus :tophat:

10 tykkäystä

Myös logaritminen asteikko tekisi ihmeitä luettavuudelle.

2 tykkäystä

Onko @Yu_Gong mitään mahdollisuuksia saada twitter-feediin vähän kattavampi otsikko julkaisuille?

indetwitter

Nyt nämä näkyvät tällä tavalla tweetdeckissä eli pitää klikata auki jokainen twiitti jotta näkee mitä asia koskee?

9 tykkäystä

@AaroV @Emma_Kuusinen @Antti_Jarvenpaa @Erno_Hilvenius Ottakaa tästä sometiimi koppia käsittääkseni tää liittyy siihen mitä someen kirjoitetaan, eikä niinkään meidän omiin “palveluihin” :)?

6 tykkäystä