Inderes.fi tuotekehityksen päivitykset #techtalk

Teemme keskiviikkona iltapäivällä isomman tuotantoonviennin, niin saattaa olla pientä katkosta silloin palvelussa inderes.fi-palvelun puolella. Foorumin pitäisi pyöriä silloinkin hetkellisesti lukutilassa. :slight_smile:

3 tykkäystä

Tarkennuksena vielä huomenna keskiviikkona kello 13:00 olisi tarkoitus laittaa tuotantoonvienti päälle, jolloin voi ilmetä pientä katkosta palvelussa.

2 tykkäystä

Minkä takia muuten foorumeilla tulee linkkiä jaettaessa käyttäjätunnus linkin perään? Vaikkei täällä salaisuuksia olekaan niin turha (?) doxxauksen mahdollisuus?

1 tykkäys

Katson yleensä tiedotustilaisuudet ym. 1.5x tai 2x nopeudella. Videot bugaavat tuolloin usein jossain kohtaa joko hypäten pari minuuttia eteenpäin tai sitten slaidit eivät vaihdu samaan tahtiin videon kanssa. Olettaisin ainakin, että nämä johtuvat toistonopeudesta.

1 tykkäys

hmm… tsekataan toi! :slight_smile: mä palaan sulle.

hmmm… voitko tarkentaa? Jaan tähän esimerkkinä Talenomin videolinkin. Mä en huomaa et siihen tulis käyttäjätunnus perään? O.o

Tarkoittanee tätä kun jakaa linkin foorumin viestiin: Inderes.fi tuotekehityksen päivitykset #techtalk - #192 by Yu_Gong

Tuohon tulee automaattisesti oma username perään. Olen itsekin ihmetellyt samaa.

Edit: Taitaa suodattaa foorumilta tuon pois, mutta jos jakaa ulos niin se jää?

1 tykkäys

Jako kokeilu:

hmm… Mä en vieläkään saa toistettua sitä että tulee käyttäjänimi linkin perään? O.o Mikäs tässä mitä en tajua heh :D?

Kun jaat jonkun viestin täältä foorumilta niin siihen urliin tulee käyttäjänimi perään. Eli jos klikkaan “jaa linkki” äskeiseen viestiisi tulee linkiksi https://keskustelut.inderes.fi/t/inderes-fi-tuotekehityksen-paivitykset-techtalk/79/194?u=jesse4.

4 tykkäystä

Juuri näin.

1 tykkäys

ÄÄÄÄH aivan! Kiitti! Voin vähän tutkia mihin toi perustuu.

1 tykkäys

Muistatko missä videossa tää tapahtui? Voitko myös heittää selaimen version?

Ilmeisesti tota käytetään siihen et se träkkää sillä monta kertaa sä oot jakanut juttuja ja monta kertaa muut jakaa sun juttuja. Sen laskun perusteella systeemi antaa sulle ansiomerkkejä, jos sun juttuja jaetaan paljon :smiley: joku ansiomerkki on varmaan just “Suosittu jakokohde”.

1 tykkäys

Okei, eli ihan järkevä syy löytyi. Kiitos selvityksestä :slight_smile:

1 tykkäys

Viimeisenä Kamuxin yhtiökokouksen video ainakin, mutta useat muut aiemmin. Talenomin Q1 audiocastissä esim puolestaan tätä ei tapahtunut. Yleensä nykäisee loppupuolella ja tosiaan pari minuuttia eteenpäin kerralla. Slaidien eritahtisuus vaikuttaisi olevan vähän kuin eri ongelma, ainakin tapahtuu eri aikoina. Selaimena uusin Chrome.

1 tykkäys

Analyytikon kommenteista ei taida tulla ilmoitusta, vaikka yhtiö on seurannassa? Esimerkkinä Sampo tältä aamulta:

2 tykkäystä

jaahas, mulle oli kyl tullu :open_mouth: Mä tutkin lisää, että johtuuko siitä että se ottaa huomioon nyt vaan ton ekan tägin eli nordean.

image

2 tykkäystä

image

Tämä s-postiviesti antaa toivoa, että voisin estää yhtiöpäivityksistä tulevat s-postiviestit. Tuo esto kuitenkin lopettaa samalla ilmoitukset yhtiöstä itse palvelussa.

Onko nykyisellään mahdollista, että ilmoitukset näkyisivät palvelussa, muttei erikseen s-postina? Jos ei niin arvostaisin tuollaisen ominaisuuden kehittämistä tulevaisuudessa.

3 tykkäystä

Tää on joo hyvä idea! Me voitais tehdä tää.

Uuden päivityksen myötä Foorumilla voi laittaa kirjamerkkejä ja pyytää muistutus milloin haluu lukea sen:

3 tykkäystä