Inderes.fi tuotekehityksen päivitykset #techtalk

Moi!

  1. Läppärin näyttö on 15,6
  2. Olen kirjautuneena

Nyt huomasin kanssa, että videot olivat muuttuneet selkeästi pienemmiksi ja mahtuvat taas näytölle. Kiitokset korjaamisesta, minusta tämä nykyinen on parempi kuin edellinen, ehkä vähän voisi olla vielä isompi tästä, erityisesti mikäli videossa on jotain visuaalistakin esitystä mukana.

1 tykkäys

Osaatko @Yu_Gong kertoa mikä tuossa Fortum ketjun lainauksessani oli pielessä? Niin ja kiitos korjauksesta.

1 tykkäys

En oo oikeastaan varma :smiley: mä maalasin vaan sen lainattavan osan ja painoin lainaa, niin kaikki toimi :smiley: Mä vähän tutkin sitä. @Seinakadun_Keisari

TESTI:

2 tykkäystä

Moro! Mistähän johtuu sellainen vika että kun avaan uuteen välilehteen jonkun foorumin ketjun niin sen pomppaa n.10 viestiä ylöspäin. Ei siis jatka siitä ensimmäisestä lukemattomasta viestistä. Tätä ei tapahdu, kun ketjun avaa suoraan näytölle.
Selain chrome ja puhelimella tapahtuva ongelma.

1 tykkäys

Mä voin selvittää :slight_smile:

Kauan toivottu ominaisuus on nyt täällä :sweat_smile: Jos ton laittaa päälle, niin sähköposti-ilmoituksia ei enää lähetetä sulle vaan saat ilmoituksia pelkästään palvelu sisällä oikean ylänurkan “kellossa”.

14 tykkäystä

Oliko tämän napin toimivuutta testattu?
Minulle ainakin tulee vieläkin sähköposti-ilmoitukset läpi

1 tykkäys

hmm… ainakin sul on toi täppä. Mä seuraan sun tiliä täs tarkemmin maanantaina ja tiistaina. Tää oli eka ilmoitus että on huomattu ongelmaa tän kanssa. Mut joo mä seuraan sun tiliä tarkemmin täs testimielessä.

EDIT: Tutkin myös vähän logeja. Mikä oli muuten semmonen maili mitä sä sait, mitä sun ei ois pitäny saada? Eli tullu sen jälkeen kun täppäsit sen? @Pohjolan_Eka

1 tykkäys

Ainakin seuraavat viestit tulivat 7:38, 8:36 ja 9:43

Ohessa

28.08.2020

Hei,

Inderes.fi-analyysipalveluun on julkaistu sinua kiinnostavaa sisältöä:

Yhtiöraportti — Fondia
Avaa selaimessa: ´Askel oikeaan suuntaan´

28.08.2020

Hei,

Inderes.fi-analyysipalveluun on julkaistu sinua kiinnostavaa sisältöä:

Yhtiöraportti — Vincit
Avaa selaimessa: ´Paluu hyvään iskukuntoon vauhdissa´

Terveisin, Inderes

Siirry Inderes.fi
Muokkaa sähköpostiviestien asetuksia täältä.

Inderes
28.08.2020

Hei,

Inderes.fi-analyysipalveluun on julkaistu sinua kiinnostavaa sisältöä:

InderesTV
Avaa selaimessa: ´Miksi Fed kaataa lisää boolia maljaan?´

Terveisin, Inderes

Siirry Inderes.fi
Muokkaa sähköpostiviestien asetuksia täältä.

1 tykkäys

Jes kiitti! Mä laitoin ylös ja tutkin vähän logeja tiimin kanssa. Jätä tosiaan täppä päälle niin mä seuraan tota tilannetta maanantaina vielä.

2 tykkäystä

En tiedä muistatko Yu noita mystisiä sähköpostiongelmia mitä allekirjoittaneella oli. Sähköposti tosiaan toimi niin ja näin muutaman kuukauden ajan ja sen jälkeen ei mitään. Kaikki inden aamukatsaukset tulleet perille joka aamu

Kerrassaan mystistä, koska outlookista kuitenkin puhutaan. Teknistä tukea en mistään löytänyt ilmaispalvelun käyttäjille

2 tykkäystä

Osaatko sanoa mihin aikaan laitoit sen täpän päälle? :slight_smile:

1 tykkäys

Mielestäni eilen ensimmäisen kerran kun huomasin että sähköpostilaatikossa on joku 25 lukematonta viestiä ja 24 niistä Inderesiltä ja muistin lukeneeni että tuo täppä on keksitty. Kellonaikaa on haastava arvioida näin jälkikäteen. En myöskään lähtökohtaisesti luottanut täppään joten olen laittanut sen ainakin kolmesti päälle ja painanut tallenna :smiley:

IT-puolella puhutaan usein käyttäjävirheestä, mutta ehkä pitäisi alkaa puhua virhekäyttäjästä, jolle erinäiset softaongelmat kasaantuvat :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 tykkäystä

no mut sä oot varma että olit laittanu täpän reilusti ennen tän aamun 7:38 mailia, niin se tieto riittää :slight_smile:

Joo sulle pitää antaa ansiomerkki “bugimagneetti” xD , eiiii kiitos ku tuot nää esille :smiley: Arvostan!

2 tykkäystä

Tänä aamuna ei ole näköjään tullut sähköposteja eli homma näyttäisi toimivan niin kuin pitääkin. :partying_face: Tuosta on nyt aika vaikea varmaan päätellä mikä oli aikaisemmin vialla :thinking:
Oon jo alkanut gaslightaamaan itseäni että ehkä kyseessä on kuitenkin jonkinlainen käyttäjävirhe :dizzy_face:

1 tykkäys

Eiku kyl ongelma oli meissä! :slight_smile: Migraatiovaiheessa käynny pieni källi ja sun tunnus oli siel 2 kertaa, jolloin disablointi osu vaan yhteen. asia nyt korjattu :slight_smile: Mitä me käytännössä tehtiin oli siirrettiin maililähetys omaan stand alone mikropalveluun niin se ei rasita niin paljon pääpalvelun resursseja ja mailien lähetys on nykyään joku 100x nopeempi :slight_smile: @Pohjolan_Eka

6 tykkäystä

Kojamon yhtiösivulla oleva tunnuslukutaulukko päättyy jostain syystä vuoteen 2018 eikä vuoden 2019 lukuja ole esitetty lainkaan. Onko tässä joku taika, miksi näin?


Tuli myös mieleen, että onko täysin mahdoton ajatus, että koska Kojamo ei ole seurannassa, tuossa :point_up_2: taulukossa näkyisi konsensusennusteet tuleville vuosille esimerkiksi eritavalla merkittynä, jotta niitä ei sekoiteta Inderesin ennusteisiin? Toisiko se lisäarvoa ja palvelisiko tämä yhteisöä jollain tavalla? :man_shrugging: Ping @Verneri_Pulkkinen

Oikeampi foorumi olisi tietysti sisällön kehitysideat, mutta tuli nyt tässä mieleen.

1 tykkäys

Nuo pitää manuaalisesti syöttää, ja se on yksinkertaisesti jäänyt vastuuhenkilöltä muiden kiireiden alle. :S Mutta, asia on hoidossa joskin ei kannata pidätellä happea.

En juuri nyt pääse blummalle, mutta voin katsoa sieltä ennusteita Kojamolle vkloppuna tai ensi ma. Pingaa uudelleen jos en muista.

2 tykkäystä

Efecten tuoreimmista tiedotteista puuttuu sisältö, “lisätietoja” lukuunottamatta. En tosin tiedä kenen päässä vika on.

Efecten omilla sivuilla on ihan koko tiedote:

https://otp.tools.investis.com/clients/fi/efecte2/omx/omx-story.aspx?cid=2334&newsid=71016&culture=fi-FI

1 tykkäys

Hyvä huomio! näköjään tuli rajapinnasta rikkinäisenä O.o outoa. Korjasin sen nyt käsin: Efecte Oyj - Johdon liiketoimet - Fredrikson | Inderes: Osakeanalyysit, mallisalkku, osakevertailu & aamukatsaus

2 tykkäystä