Inderes.fi tuotekehityksen päivitykset #techtalk

Mobiili B

Mobiili C&D

  • Navigaatio siirtyy sivulle, kun puhelimen kallistaa, kuvat sekä datat näkyvät paremmin

Mobiili C

Mobiili D

Tabletti A&B

  • Navigaatio siirtyy sivulle, kun tabletin kallistaa, kuvat sekä datat näkyvät paremmin

Tabletti A

Tabletti B

Pöytäkone/kannettava A&B

  • Enemmän korkeutta sisällölle
  • Käyttäjän haku ja profiili ikonit korostettuna
  • ”Pörssi” sekä ”inderesTV” painikkeilla on alasvetovalikko tai ns. ”dropdown” valikko
    • Molemmat painikkeet toimivat myös linkkeinä

Pöytäkone/kannettava A

Pöytäkone/kannettava B

Kirjautunut käyttäjä

  • Sinä näet myös ”ilmoitus ikonin” eli kellon, tätä painamalla näet sinun ilmoituksesi, jos niitä on vielä tarkistamatta

Otan todella mielelläni vastaan palautetta, kyseessä on kuitenkin teidän käyttökokemukseenne vaikuttava muutos. Jos jokin asia ei miellytä, pyri tuomaan esille miksi se ei miellytä.

En myöskään pahastu ja olemme koko tiimin kanssa valppaina tekemään muutoksia teidän tarpeiden mukaan.

Yt,
Walter

Pajoittelut, tilini on vielä niin tuore täällä foorumilla, että en ihan vielä pääse lataamaan kaikkia kuvia samaan vastaukseen, enkä välttämättä vastamaan heti :frowning:

2 tykkäystä

Siistiltä näyttää.

Mikaelilla tuntui olevan torstaina haastetta, että Nokian pörssitiedote ei pärähdä yhtä nopeasti tiedote-feediin kuin kauppalehdessä ym. Vähän samaa huomannut itsekin joskus, mutta kun en ole HFT-robotti niin minua ei niin haittaa.

3 tykkäystä

Onko vika minun päässä vai teidän päässä? Selaimena Firefox 70

1 tykkäys

Ei toimi minullakaan tuo, käytössä Chromen uusin versio

@kabu @Johannes_Sippola Mä tutkin tota! :slight_smile:

1 tykkäys

Huomasin tällaisen jutun että etusivulla seurattavien yritysten kurssit eivät ole itselläni enää järjestyksessä. Aiemminhan ylinpänä olivat nousijat ja alimpana laskijat, nykyään järjestyksessä ei ole mitään logiikkaa. Mahtaakohan kyseessä olla jokin bugi, vai jotain mitä en ymmärrä?

2 tykkäystä

Ne saa itse filtteröityä painamalla sitä kurssikohtaa.

1 tykkäys

Tähän on tulossa myös päivitys :slight_smile: saadaan sen ominaisuus toimimaan :slight_smile:

2 tykkäystä

Joo näin näkyy toimivan, kiitos.

Etusivun oma listan oletusjärjestys on nyt korjattu, sekä myös muita ominaisuuksia paranneltu liittyen palvelun navigaation päivitykseen :slight_smile:

1 tykkäys

Hyvä muutos, tykkään. Kiitos :+1:

3 tykkäystä

Osakevertailussa suosituksen suuntanuolet näyttäisivät puuttuvan suurimmalta osalta.
Samanlaisia suuntanuolia toivoisin edelleen kuvaamaan tavoitehinnan muutosta.
Esim. muutos ylös vihreä, ei muutosta musta ja muutos alas punainen.
Uskoisin, että auttaisivat ainakin allekirjoittanutta luetun ymmärtämisessä analyytikon kommenttia tavatessa.

Kiitos korjauksista.

2 tykkäystä