Inderes-miitti - rento illanvietto hyvässä seurassa

Näiden synkkien uutisten keskellä voin omasta puolestani todeta, että olen täysin valmistautunut ja motivoitunut tähän hetkeen.

Tuntuu, että kuntopiikki sekä fyysisesti että henkisesti tulee osumaan nappiin.

Olen 15 min sisään Woolshedissä. Nähdään siellä!

27 tykkäystä

En ole ilmoittautunut joten tämä ei ole miesvahvuudesta pois mutta haluan kärsiä yhdessä (jaettu tuska on kaksinkertainen tuska tjsp).

2.5vkoa nuhaa lomien keskellä ja lääkäri määräsi tänään antibioottikuurin.

Pitkään elättelin toivetta että olisin päässyt terassille moikkaamaan koska paranen ihan kohta (vrt. ihan kohtahan se kurssinousu alkaa) mutta no such luck, jää hesulin reissu väliin.

Voin kotosalla tuijotella sitä toista hesulia, eikös se pahanmakuisin lääke ole se joka toimii :thinking:

Ottakaahan kylmät ylpeästi älkääkä vertailko YTDeitä :beers:

14 tykkäystä

Meikän tunnistaa Inderes-lippiksestä ja -paidasta, kohta piakkoin Woolshedillä :smiling_face_with_three_hearts:

11 tykkäystä

Olittehan nyt varmasti menossa sinne Teerenpeliin tämän jälkeen?

9 tykkäystä

Allekirjoittanut on ainakin siinä käsityksessä kyllä :sweat_smile:

5 tykkäystä

Laitan pillit pussiin toimistolla pian ja alan siirtyä Woolshediin. Minut tunnistaa vihreästä pikeepaidasta.

Nähdään pian!

7 tykkäystä

Meitä on jo kokoontunut pieni joukko tähän Woolshedin eteen. Tervetuloa!

7 tykkäystä

Kyllä ollaan menossa terdelle. Merkkejä merkkejä täyteen.

8 tykkäystä

Siirryttiin nyt ravintolaan sisään. Ollaan peräpöydissä. Seuratkaa Johanneksen Inderes-lippistä.

9 tykkäystä

Mutkia matkaan myös täällä mutta tulossa ollaan. Jättäkää pihvejä mullekin.

9 tykkäystä

Olen jo Teerenpelissä, en tunnista ihmisiä välttämättä jos emme ole ennen tavanneet mutta minut tunnistaa Hesulin elämänilon vieneestä silmien pohjattomasta katseesta.

49 tykkäystä

Teerenpelissä ollaan. Meille on varattu pöydät yläterassilta. Jos et meinaa löytää niin kysäsehän tiskiltä.

8 tykkäystä

Koodi: 912 097. Olkaa hyvä. Ja merkit jos sais täyteen.

8 tykkäystä

Räpäyttäkää paikallaolijat kahdesti jos tässä on jotain Saw-tyylistä illanviettoa á la Heiskanen.

image

Nauttikaa illasta! :slight_smile:

12 tykkäystä

Loistava ilta toistaiseksi ja nyt jo kiitos @JHeiskanen tämän järjestämisestä :heart:

16 tykkäystä

Kiitos tosiaan järjestäjille ja kaikille osallistujille. Oli todella mukava jutella sijoitusmaailmasta ja vähän sen vierestäkin :ok_hand:

15 tykkäystä

Lumijoen Hinkula puhuu nopeammin kun mun korvat/aivot sisäistää asiaa

15 tykkäystä

@_TeemuHinkula:n ääniviestejä ei tarvitse nopeuttaa, sen olen huomannut. :smiley:

En kyllä tiedä, että miten se onnistuu jutun pitämään järkevänä, loogisena ja vauhdikkaana, vaikka menis tuoppi tai toinen. Minä, kun selvänä yritän puhua hitaasti, niin juttu on tyhmää, epäloogista ja tylsää.

Ihan paras seuramies. :sunglasses:

12 tykkäystä

Kiitoksia myös omalta osaltani hyvin järjestetystä illanvietosta @JHeiskanen .

Kelitkin olivat aivan mainiot. Äsken lähdin Teerenpelien terassilta eikä T-paidalla tullut missään vaiheessa kylmä (tai kuuma).

16 tykkäystä

Kiitoksia kaikille miittiin osallistuneille! Ainakin itselläni oli pirun mukava ilta. Toivottavasti muillakin.

Edellisellä kerralla kaukaisin vierailija tuli Oulusta. Nyt Luxemburgista, joten miitin voi sanoa olevan kovalla kansainvälistymisen trendillä.

Sijoitusaiheisen Kahoot-visan voitti @Johannes_Sippola selvällä erolla. Kaikki lääkiksessä opittu turha tieto ei ole onneksi onnistunut viemään muistista tilaa tärkeiltä asioilta, kuten mikä on Helsingin pörssin pienin yhtiö.

Kakkoseksi sijoittunut Olli voisi vielä laittaa mulle viestiä, niin pistetään palkinto tulemaan.

Puheenaiheita ainakin omissa pöydissäni olivat tällä kertaa Witted, Fondia, Lindex, Outokumpu, Nurminen Logistics ja Inderes, joka herätti erityisen paljon keskustelua.

Kiitokset myös @Harri_Sieppi , että lähdit mukaan. Kovasti yritin kysellä tyhmiä silent periodin aikana, mutta kärsivällisesti ja kohteliaasti vastasit.

Vinkki muillekin toimareille, että kannattaa lähteä mukaan. Hesulissa oli kova laskupäivä, mutta Harrin esiintyminen selvästi vakuutti markkinat.

Kiitos vielä kerran kaikille osallistuneille. Ensi vuonna taas uusiksi!

48 tykkäystä