Inderes-miitti - rento illanvietto hyvässä seurassa

Itseäkin kyllä kiinnostaa, kunhan en reissussa satu juuri silloin olemaan. :hugs:

4 tykkäystä

Lomalla ollaan heinäkuussa, mutta aika vähän stadissa. Jos olen pelipaikoilla niin tuutko hakeen? No en. No tuun!
Tämä ei ole sijoitusvinkki ja en omista Puuiloa tällä hetkellä.

8 tykkäystä

Mukana kyllä, jos ajankohta sopii.

2 tykkäystä

Mukana jos sopii aikatauluihin töiden ja reissujen puolesta :+1:

the-hangover

6 tykkäystä

Kiinnostelee jos aikataulut natsaa. Odotan vähintään viikon kestävää laivareissua
giphy

19 tykkäystä

Saatan saapua juhliin, jos ehtii painosta saapua

9 tykkäystä

Voisin pistäytyäkin, jos osuu samaan aikaan pääkaupunkivisiitin kanssa, mutta todennäköisyys tälle lienee häviävän pieni :smiley:

4 tykkäystä

Olisi kyllä periaatteessa mielenkiintoa osallistua tähän miittiin, mutta lähde nyt sitten täältä perähikiältä seikkailemaan isolle kirkolle. Alkaa stressaamaan pelkkä ajatuskin. :eyes:
Eikä mulla ole mitään annettavaa mihinkään sijoituskeskusteluihin. Olen pihalla, kuin lumiukko, vaikka kuinka olen yrittänyt opiskella tätä touhua. :man_shrugging:

32 tykkäystä

Ite ajattelin, että siellä juotais kaljaa :thinking:

17 tykkäystä

Miitti kiinnostaa ehdottomasti mikäli vaan päivämäärä sopii :slightly_smiling_face:

4 tykkäystä

Voidaan istua samassa pöydässä. Näiden antamiesi ennakkotietojen perusteella kuulostaa, että tullaan hyvin juttuun :handshake::sweat_smile:

bro

31 tykkäystä

Toivottavasti foorumilaiset osaa muustakin kuin sijoittamisesta jutella - esim. politiikasta ja autonomisesta ajamisesta osataan varmasti keskustella sivistyneesti. Eli eiköhän mahdolliset indeksisijoittajatkin ketkä ei ole paneutuneet DCFn ja F3YFCF/EVn saloihin ole tervetulleita.

21 tykkäystä

Isoin salkku määrää, mistä puhutaan ja ketkä puhuu.

41 tykkäystä

Mä oon teidän pöydässä👌

4 tykkäystä

Nyt kun NN tuotteilla voi treidata iltaan asti niin voidaan pitää livetreidaus kisa tai jotain. Esim kaikki laittaa 10€ pottiin ja ostetaan jotain (Seppo turboa jne) mikä on porukan konsensus :ox: vai :bear:ja katotaan kuittaako se illan laskun :sweat_smile::moneybag:

10 tykkäystä

Mukana (jos vain suinkin aikatauluun käy)! Ja kyydissä pääsee jos sattuu Joensuu-Helsinki väliltä nousemaan kyytiin :smiling_face:

5 tykkäystä

Jos päivämäärä lyötäisiin mahdollisimman ajoissa lukkoon, niin voisi omankin kalenterin vilkaista että saisiko tätä mahdutettua kalenteriin. Eli toivon ajoissa päätettyä päivämäärää :slight_smile:

9 tykkäystä

Jonkunhan täytyy teitä lapsia (alle 200cm) tulla vahtimaan…
Vahva kiinnostus osallistumiseen! :slight_smile:

5 tykkäystä

Minä myöskin :blush:
Toivottavasti päivä sopii lomakalenteriin.

3 tykkäystä

Olishan tuo kiva. Mäkin tulen, jos pääsen.

Ehkä näitä voisi joskus järjestää muissakin kaupungissa

3 tykkäystä