Inderes-miitti - rento illanvietto hyvässä seurassa

Toivottavasti foorumilaiset osaa muustakin kuin sijoittamisesta jutella - esim. politiikasta ja autonomisesta ajamisesta osataan varmasti keskustella sivistyneesti. Eli eiköhän mahdolliset indeksisijoittajatkin ketkä ei ole paneutuneet DCFn ja F3YFCF/EVn saloihin ole tervetulleita.

21 tykkäystä

Isoin salkku määrää, mistä puhutaan ja ketkä puhuu.

41 tykkäystä

Mä oon teidän pöydässä👌

4 tykkäystä

Nyt kun NN tuotteilla voi treidata iltaan asti niin voidaan pitää livetreidaus kisa tai jotain. Esim kaikki laittaa 10€ pottiin ja ostetaan jotain (Seppo turboa jne) mikä on porukan konsensus :ox: vai :bear:ja katotaan kuittaako se illan laskun :sweat_smile::moneybag:

10 tykkäystä

Mukana (jos vain suinkin aikatauluun käy)! Ja kyydissä pääsee jos sattuu Joensuu-Helsinki väliltä nousemaan kyytiin :smiling_face:

5 tykkäystä

Jos päivämäärä lyötäisiin mahdollisimman ajoissa lukkoon, niin voisi omankin kalenterin vilkaista että saisiko tätä mahdutettua kalenteriin. Eli toivon ajoissa päätettyä päivämäärää :slight_smile:

9 tykkäystä

Jonkunhan täytyy teitä lapsia (alle 200cm) tulla vahtimaan…
Vahva kiinnostus osallistumiseen! :slight_smile:

5 tykkäystä

Minä myöskin :blush:
Toivottavasti päivä sopii lomakalenteriin.

3 tykkäystä

Olishan tuo kiva. Mäkin tulen, jos pääsen.

Ehkä näitä voisi joskus järjestää muissakin kaupungissa

3 tykkäystä

Äänestyksessä viivästys johtuu siitä, että vaimo on Ranskassa ja pitää vielä sumplia yksi lomamatka, kun hän palaa. Sitten on pakolliset menot tiedossa ja päästään eteenpäin😎

Pistän siis äänestystä pystyyn viimeistään ensi viikon alussa. Pitää vielä jättää jonkun verran aikaa vastata, koska kaikki kiinnostuneet osallistujat eivät foorumilla käy joka päivä - etenkään kesäisin.

Eiköhän ensi viikon lopussa ole siis päivä tiedossa. Tämäkin riippuu siitä, millä tahdilla kyselyyn satelee vastauksia.

Pysykää kanavalla!:tv:

8 tykkäystä

Erinomainen tapa.

On eri alojen osaajia, ja näin pystytään tekemään parempaa analyysiä kuin pressikampaviineriä syövä geelianalyytikko tai taloustoimittaja.

Konkreettisia esimerkkejä on monta, otetaan vaikkapa Spinnovan kehräämötehdas, paljon oli toimittajajuttua vuosi sitten, sen jälkeen kehräämöradiohiljaisuus, kääk

Mukana ollaan jos vain töiden puolesta onnistuu. :sunglasses:

2 tykkäystä

Eikö me olla täällä yksi iso suuri perhe yhteisönä?:wink: Yksi vaimoke nyt on toissijainen asia :laughing: Ei vaan hemmetin hyvä idea! Toivottavasti tälläinen järjestyis myös vähän lähemmäksi, kuin 600km:n päähän, sitä odotellessa :innocent:

3 tykkäystä

Hitto! Pitääkin sit jo lähteä matkaan.

10 tykkäystä

Äänestys tapahtumapäivästä on nyt päättynyt!

Kiitos kaikille, jotka vaivautuivat täyttämään omat menonsa ja äänestämään tapahtumapäivää. Äänestys on päättynyt ja päiväksi valikoitui maanantai 17. heinäkuuta.

17 tykkäystä

Jos Lahest lähössä porukkaa, nii vois jotain kimppakyytejä taksilla esim. lähteä Helsinkiin… Tykkäämällä viestistä, voin ottaa yksärillä yhteyttä. Voidaan kerätä porukka myös lähialueelta Päijät-Hämeestä samaan kyytiin, jos tämä idea saa kannatusta?

3 tykkäystä

Jos useampaan pöytään riittää porukkaa, niin miltä kuulostaisi jaottelu sijoitusteemoittain? Kasvu- ja arvoyhtiöt, treidaajat jne. Lisäksi voisi olla pöytä poliittisille ja muuten vaan vänkääjille (jotta muiden ei tarvitse kärsiä heistä :grin:)

2 tykkäystä

Karhujen pöytä sitten varmaan varattu mulle. =(
image

38 tykkäystä

Uskon, että saadaan paikalle ainoastaan hyviä tyyppejä, joten vänkääjien pöydälle ei ole tarvetta😁

Sijoittajaprofiilien mukaan luokittelu on hauska idea. Minä kuitenkin arvopappana haluaisin oppia kasvusijoittajilta jotain uutta kuten varmaan moni muukin. Tästä syystä sekajärjestys voisi olla hyvä.

Mutta aika paljon opettajan töitä tehneenä ajattelen, että aikuisille ei tarvitse tehdä istumajärjestystä. Jos ihmiset haluavat istua pituusjärjestyksessä tai sijoittajaprofiiilinsa mukaan, niin tehkööt niin😁

Olisi kyllä hauskaa istahtaa kasvupöytään ja ihmetellä, miksi kukaan ostaisi Teslaa, kun eihän firma edes jaa osinkoa😎

8 tykkäystä

Jos joku on vielä miettinyt laittavansa päivämääränsä Doodleen, mutta ei ole saanut aikaiseksi, nyt on hyvä hetki. Äänestys aikaa on vielä perjantai ja lauantai. Lyödään sunnuntaina tapahtumapäivä lukkoon ja aletaan pohtimaan itse ohjelmaa.

3 tykkäystä