Inderes-miitti - rento illanvietto hyvässä seurassa

Tämähän kuulostaa varsin potentiaaliselta ehdokkaalta tapaamispaikaksi!

2 tykkäystä

Miitti kiinnostaa myös, jos ajankohta osuu. Hieno idea :slight_smile:

3 tykkäystä

Kiitos kaikille jo tulleista hyvistä ehdotuksista! Mielenkiintoakin on herännyt oikein mukavasti :smiley:

Jos joku jo kärsimättömänä ihmettelee, että miksi ei jo lyödä päivää lukkoon, niin mun täytyy ensin odotella, että vaimo palaa Ranskasta ja saadaan lomamatka varattua. Viiimeistään ensi viikon alussa päästään äänestämään sopiva päivä miitille.

Sitten, kun päivämäärä on tiedossa, voidaan arvioida suuntaa-antava osallistujamäärä ja miettiä lössille sopivia puitteita.

Osallistumisesta ja nimettömyydetä vielä: jos haluaisit osallistua, mutta et halua kertoa omaa nimimerkkiäsi tai omaa oikeaa nimeäsi, niin osallistumisen voi ilmoittaa mulle myös yksityisviestillä.

20 tykkäystä

Onko @Hillo-Heikki sattumalta Skönen osakas?
Hyvä sijainti ainakin.

6 tykkäystä

Itsehän en NoHon omistajana suostu ikinä menemään kuin vain kyseisen konsernin paikkoihin :wink: Stockan raflat käyvät ehkä oikein pahassa hätätapauksessa…

7 tykkäystä

Hyvä avaus! Mahdollisesti mukana. Riippuu vähän ajankohdasta. Ekat kaks viikkoa heinäkuusta ollaan perheen kanssa Italiassa. :smiling_face:

6 tykkäystä

Kiinnostusta löytyy kyllä. Mitenköhän löytyy sopivaa ulkoilmamestaa näin isolle porukalle? Pitäisiköhän varata koko Kaivopuisto? :laughing:

10 tykkäystä

Mukana ollaan jos vain ajankohta sopii.

4 tykkäystä

Mietin kanssa, että kohtahan tässä pitää varata Messukeskus.

Mutta vaikka valittaisiin päivä, joka sopii mahdollisimman monelle, harmillisen moni joutuu jäämään pois matkojen ja muiden menojen vuoksi. Luulenkin, että lopullinen osallistujamäärä tulee olemaan paljon kiinnostuneita pienempi.

Mutta jos osallistujia on liikaa, niin sehän on vain positiivinen ongelma. Kyllä siihen ratkaisut aina keksitään :grin:

12 tykkäystä

Itseäkin kyllä kiinnostaa, kunhan en reissussa satu juuri silloin olemaan. :hugs:

4 tykkäystä

Lomalla ollaan heinäkuussa, mutta aika vähän stadissa. Jos olen pelipaikoilla niin tuutko hakeen? No en. No tuun!
Tämä ei ole sijoitusvinkki ja en omista Puuiloa tällä hetkellä.

8 tykkäystä

Mukana kyllä, jos ajankohta sopii.

2 tykkäystä

Mukana jos sopii aikatauluihin töiden ja reissujen puolesta :+1:

the-hangover

6 tykkäystä

Kiinnostelee jos aikataulut natsaa. Odotan vähintään viikon kestävää laivareissua
giphy

19 tykkäystä

Saatan saapua juhliin, jos ehtii painosta saapua

9 tykkäystä

Voisin pistäytyäkin, jos osuu samaan aikaan pääkaupunkivisiitin kanssa, mutta todennäköisyys tälle lienee häviävän pieni :smiley:

4 tykkäystä

Olisi kyllä periaatteessa mielenkiintoa osallistua tähän miittiin, mutta lähde nyt sitten täältä perähikiältä seikkailemaan isolle kirkolle. Alkaa stressaamaan pelkkä ajatuskin. :eyes:
Eikä mulla ole mitään annettavaa mihinkään sijoituskeskusteluihin. Olen pihalla, kuin lumiukko, vaikka kuinka olen yrittänyt opiskella tätä touhua. :man_shrugging:

32 tykkäystä

Ite ajattelin, että siellä juotais kaljaa :thinking:

17 tykkäystä

Miitti kiinnostaa ehdottomasti mikäli vaan päivämäärä sopii :slightly_smiling_face:

4 tykkäystä

Voidaan istua samassa pöydässä. Näiden antamiesi ennakkotietojen perusteella kuulostaa, että tullaan hyvin juttuun :handshake::sweat_smile:

bro

31 tykkäystä